انتخاب مبل برای رستوران

0

انتخاب مبل برای رستوران: بدون تردید انتخاب مبل برای رستوران، در فضای دکوراسیون داخلی این محیط می تواند نقش چشمگیری داشته باشد. انتخاب مبلمان به ویژه صندلی و میز متناسب با فضای طراحی و دکوراسیون رستوران، یکی از عناصر پر اهمیت و مهم در این زمینه به شمار می رود.

انتخاب مبل رستورانی مطابق با استانداردهای کیفی و اصول ارگونومی می تواند برای مشتریان و کاربران آن، لذت آرامش و نشستن در محیطی امن و آرام را فراهم سازد. استفاده از دکوراسیون منحصر به فرد و انتخاب مبل برای رستوران در کنار میز و صندلی استاندارد و مناسب، سبب می گردد که افراد فضای رستوران را به عنوان محیطی دنج برای خود انتخاب نمایند.

انتخاب مبل برای رستوران

انتخاب مبل برای رستوران از لحاظ راحتی، دوام و اصول استاندارد باید صورت بگیرد. قرار گرفتن این فاکتورها در کنار هم باعث موفقیت در پیشبرد اهداف صاحبان رستوران می گردد. درصد قابل توجهی از افراد در هنگام مراجعه به رستوران، خواهان محیطی لذت بخش و برخوردار از آرامش می باشند.

یکی از فاکتورهای تاثیرگذار در این زمینه، برخورداری از دکوراسیون منحصر به فرد و قوی می باشد. به منظور جلب و حفظ مشتری فاکتورهایی مانند تمیزی، زیبایی، راحتی، استفاده از مبل رستورانی مناسب و با کیفیت از درجه اهمیت بالایی برخوردار می باشد. بر اساس نظر سنجی های صورت گرفته، فضایی دکوراسیون داخلی رستوران در بازگشت مشتری به آنجا تاثیری به مراتب بیشتر از کیفیت مواد خوراکی و حتی قیمت دارد.

تاثیر مبل در رستوران بر روی دکوراسیون داخلی

بر این اساس اهمیت دیزاین و چیدمان جذاب در فضای دکوراسیون  برجسته می گردد. در انتخاب مبل برای رستوران تنها نباید به شکل و ظاهر آن اکتفا نمود، بلکه راحتی مبل نیز از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد. هماهنگی و زیبایی مبل با محیط و فضای دکوراسیون نیز در ایجاد فضایی چشم نواز و مورد پسند تاثیر گذار و موثر است.

انتخاب مبل باید بر اساس سایز و ابعاد محیط در نظر گرفته شود. در ایجاد نمایی زیبا و جذاب در دکوراسیون و نوع چیدمان، برقراری هارمونی و تعادل در محیط حرف اول را می ‌زند. چرا که برهم خوردن تعادل فضای دکوراسیون، سبب به وجود آمدن ناهماهنگی های بصری و بی نظمی می شود.

انتخاب مبل برای رستوران به نوعی سرمایه گذاری به منظور فروش بیشتر و جلب مشتری زیادتر می باشد. میزان راحتی و لذت بردن مشتری هنگام نشستن بر روی مبل رستوران، در بازگشت یا عدم بازگشت او به محیط رستوران بسیار تاثیرگذار است.

تاثیر مبل رستورانی بر روی مشتریان

مبل رستورانی باید سبک و سیاق فضای چیدمان و نوع دیزاین را در مشتریان منعکس کند. در انتخاب مبل برای رستوران باید پارامترهایی نظیر محدودیت های فضایی، قابلیت کارایی و نوع کاربری، طراحی و قیمت مورد توجه واقع شود. چیدمان و نوع دکوراسیون فضای داخلی رستوران، نماینده ای از صاحبان و دست‌ اندرکاران  آن محسوب می گردد.

دکور رستوران باید در نگاه و چشم مشتری احساس خوب و خوشایند را ایجاد نماید. همچنین نحوه دیزاین و چیدمان رستوران باید به گونه ای باشد که درک این فضا برای مشتری میسر گردد. هر سبکی که برای چیدمان رستوران در نظر گرفته می شود، انتخاب مبلمان نیز باید متناسب با همان فضای طراحی شده صورت بگیرد.

ویژگی ها و خصوصیات انتخاب مبل برای رستوران

اولین نکته بارز و تاثیرگذار در انتخاب مبل برای رستوران، توجه به کیفیت و استحکام مبل می باشد. پایه های مبل به عنوان یکی از اجزای تاثیر گذار در ثبات و نگهداری آن، باید از استانداردهای لازم برخوردار باشد. مبل رستورانی در هنگام نشستن بر روی آن باید از ایستایی و مقاومت لازم بهره ببرد. قسمت پشتی و نشیمن مبل به منظور استفاده کاربر، مناسب است که از نرمی و انعطاف پذیری لازم برخوردار باشد.

تمرکز کردن بر روی عملکرد و راحتی مبل رستورانی باید در دستور کار قرار بگیرد. انتخاب مبل برای رستوران باید بر اساس اصول استاندارد و مطابق با  قواعد ارگونومی بدن انسان انجام شود. امروزه مبل های رستورانی به دلیل مطابقت داشتن با سلیقه های گوناگون، در طرح ها و رنگهای متنوع و مختلف به کاربران و استفاده کنندگان آن  ارائه می شود.

عوامل تاثیر گذار در انتخاب مبل برای رستوران

استاندارد بودن انتخاب مبل برای رستوران، یکی از عواملی است که همواره باید مورد توجه قرار گیرد. نشستن بر روی صندلی های بی کیفیت و غیر استاندارد، سبب ایجاد فشار بر روی ستون فقرات شده که در دراز مدت مشکلات زیادی را برای کاربران به وجود می آورد. انتخاب مبل استاندارد و با کیفیت علاوه بر راحتی، سلامتی ستون فقرات را نیز با خود به دنبال دارد.

راحتی و زیبایی مبل رستورانی با جنس و کیفیت آن رابطه عمیق و تنگاتنگی دارد. بر همین اساس در هنگام انتخاب مبل رستورانی باید در این زمینه دقت و حساسیت کافی را به خرج داد. قسمت نشیمن مبل نیز باید از راحتی قابل ملاحظه ‌ای برخوردار باشد.

در این زمینه می توان با کشیدن دست بر روی سطح مبل نرمی و انعطاف پذیری آن را مورد بررسی قرار داد. همچنین با انجام این کار ناهمواری و خرابی مبل رستورانی مشخص می گردد. در انتخاب مبل برای رستوران باید به کیفیت و نحوه اتصال پایه های مبل نیز دقت کافی شود. در صورت وجود سطحی ناهموار یا نامطلوب در پایه های مبل رستورانی، کیفیت و دوام آن به شدت پایین می آید.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید و یا به لینک انتخاب مبل برای رستوران مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد