مبلمان رستورانی فضای باز

0

مبلمان رستورانی فضای باز ، مبلمانی است که در خارج از محیط سربسته رستوران قرار می گیرد و برخی از مشتریان دوست دارند که در این چنین فضاهای بازی غذا خود را میل کنند.

با گرم تر شدن هوا مردم دوست دارند که در فضاهای باز رستوران ها غذای خود را میل کنند. صندلی رستورانی فضای باز در فصول گرم با استقبال شدید مردم روبروست.

مبلمان رستورانی فضای باز

شرایط مبلمان رستورانی در فضای باز

مبلمان رستورانی در فضای باز، مبلمانی است که در خارج از محیط سربسته رستوران قرار می گیرد و برخی از مشتریان دوست دارند که در این چنین فضاهای بازی غذا خود را میل کنند.

برای موفقیت هر رستوران، بسیاری از اجزای مختلف مثل مدیریت تا دکوراسیون، کارکنان ، غذا و مکان و نقش بسیار مهمی دارند، اما یکی از مهمترین جنبه های موفقیت رستوران، طراحی رستوران است. طرح طبقه بندی که توسط استانداردهای طراحی رستوران و راهنمایی در دستیابی به یک طرح جامع کسب و کار صاحب رستوران مهم است و باید بدان توجه شود.

انگیزه اصلی طرح طبقه بندی رستوران، فضای موجود برای مبلمان در رستوران است که باید را به بهترین نحو سازماندهی شود. جزء اساسی هر رستوران داخلی صندلی و میز است. بسته به نوع رستوران، منو، تنظیم میزهای و سطح صمیمیت مورد نیاز، اندازه میزها و کلیه نیازهای فضای صندلی می تواند و باید بسیار متفاوت باشد. یک رستوران که سبب گردش سریع مشتریان می شود، معمولا میز و صندلی کوچکتری دارد از سوی دیگر، رستوران هایی که گردش مالی محدودی دارند و تجربه ناهارخوری بیشتر مورد توجه قرار می گیرد و در این چنین رستوران هایی معمولا میز و صندلی بزرگت تر راحت تر استفاده می کنند.

البته می دانید که محیط های باز همیشه مورد استقبال مشتریان رستوران قرار می گیرد و برخی از مشتریان نسبت به این مورد شور و اشتیاق بسیار زیادی دارند.

گرمای هوا و توجه بیشتر به مبلمان رستورانی در فضای باز

با گرم تر شدن هوا مردم دوست دارند که در فضاهای باز  غذای خود را میل کنند. صندلی رستورانی در فصول گرم با استقبال شدید مردم روبروست، و صاحبان رستوران ها در بیشتر اوقات به مشتریان استفاده از این مبلمان را پیشنهاد می کنند تا با خیال راحت و به دور از سروصدا مشتریان داخل رستوران، غذاها و نوشیدنی های خود را به همراه با خانواده میل کنند.

اگر رستوران شما بالکن نیز داشته باشد می توانید این مبلمان رستورانی را در آن محل قرار دهید و مشتریان خود را به آن محل هدایت کنید.

تاثیر فضای باز برمشتریان

فضای باز همیشه یک عامل جذاب برای مشتریان است و رستوران هایی که این چنین مزیتی ندارند بسیاری از مشتریان خود را از دست می دهند ، بنابراین شما به اهمیت این قضیه پی می برید و متوجه می شوید که هر چه زودتر رستوران خود را به مبلمان مخصوص این محیط مجهز کنید.

این محصولات را باید به گونه ای مدیریت کنید که سروصدای مشتریان، باعث ایجاد مزاحمت برای همسایگان نشود. مبلمان رستورانی در فضای باز باید محکم باشد بخاطر این که در محیط خارج رستوران قرار می گیرد و عوامل محیطی بیشتری می توانند بر این نوع مبلمان تاثیرگذار باشند.مبلمان آهنی رستورانی فضای باز می شود که اعتبار رستوران شما بیشتر شده و مشتریان به طور یقین مبلمان شما را پسند خواهند کرد.

مهم ترین مواد اولیه مبلمان رستورانی مخصوص فضای باز

مبلمان رستورانی مخصوص فضای باز باید نسبت به رطوبت و آب باران مقاوم باشد و به طور معمول این چنین مبلمانی از چوب های محکم و آلومینیوم یا سایر فلزات ساخته می شوند که ضد زنگ است. همچنین از مواد اولیه دیگری مانند اسفنج، چوب، شیشه و پارچه نیز این نوع مبلمان آراسته می گردد که علاوه بر زیبایی، دوام نیز داشته باشد و بتواند در درازمدت در رستوران مورد استفاده قرار گیرد.

شرکت جهانتاب، انواع و اقسام مبلمان رستورانی مخصوص فضای باز را طراحی و تولید می کند و شما مشتریان و صاحبان رستوران ها می توانید از محصولات این شرکت در وب سایت این شرکت بازدید کرده و از فروشگاه آنلاین معتبری مانند دیجی کالا و خوگر محصول مورد علاقه خود را خریداری نمایید.

گاهی مواقع برخی از فست فودها، از مبلمان پلاستیکی رستورانی در فضای باز استفاده می کنند در این صورت شما باید از صندلی ها و میزهای پلاستیکی محکم و فشرده تری استفاده کنید، بخاطر این که به مرور زمان صندلی ها و میزهای پلاستیکی ممکن است بشکنند.

سایبان جزء لاینفک مبلمان رستورانی مخصوص فضای باز

وجود سایبان جزء لوازم ضروری این نوع مبلمان رستورانی است و همین عامل باعث می شود که مشتریان بتوانند با خیال راحت علی رغم بارش باران و برف یا گرمای شدید آفتاب، غذای دلخواه خود را میل کنند. حتی اگر سایبان به گونه ای باشد که همه دور و اطراف میز و صندلی را در برگیرد بهترین گزینه خواهد بود. برخی از فست فودها با این روش توانسته اند که مشتریان بسیاری را جذب کنند.

میزهای مبلمان رستورانی در محیط باید بزرگ و فراخ باشد تا بتوان چندین غذا و آشامیدنی را روی میز قرار داد و غذای هر یک از مهمانان و مشتریان نباید برای دیگری مزاحمتی را ایجاد کند. مبلمان آهنی رستورانی فضای باز باعث خواهد شد تا رستوران شما کلاسیک و شیک به نظر برسد. البته مبلمان چوبی یا MDF نیز زیبایی خاصی دارد که باعث جلب توجه مشتریان خواهد شد.

شرکت جهانتاب، این مبلمان رستورانی را از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه طراحی و تولید می کند و همگی محصولات در شان و منزلت مردم ایران زمین تولید می شوند.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید و یا به لینک مبلمان رستورانی فضای باز مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد