قیمت مبلمان رستوران

0

قیمت مبلمان رستوران؛ عامل تعیین کننده ای در مقدار فروش محصولات به شمار می رود. اگر تاکنون برای مبلمان رستوران هزینه کرده اید، احتمالا پاسخی غیرمتعارف دریافت کرده اید. در حالی که درست است – مبلمان رستوران می تواند از چند هزار ریال تا رقم های پنج رقمی تغییر کند.

قیمت مبلمان رستوران

چگونه قیمت مبلمان رستوران محاسبه می شود؟

قیمت گذاری مبلمان رستوران؛ عامل تعیین کننده ای در مقدار فروش محصولات به شمار می رود. اگر تاکنون برای مبلمان رستوران هزینه کرده اید، احتمالا پاسخی غیرمتعارف دریافت کرده اید. در حالی که درست است – مبلمان رستوران می تواند از چند هزار ریال تا رقم های پنج رقمی تغییر کند.

برای محاسبه هزینه های مبلمان رستوران و قیمت گذاری آن باید به چندین عامل توجه کرد. قیمت مواد اولیه و هزینه مسافت از کارگاه تولیدی تا فروشگاه نیز باید محاسبه شود.

سطح کیفیت مواد اولیه نیز در این مورد یک عامل تعیین کننده به شمار می رود و هر چقدر که مواد اولیه با کیفیت تر باشد به همان اندازه بر قیمت مبلمان رستوران افزوده خواهد شد.

محصولات سفارشی نیز از این قانون پیروی می کنند از آن جایی که این محصولات براساس سفارش مشتری و خریدار طراحی و تولید می شوند، بنابراین قیمت آن ها بالا خواهد بود.

تاثیر کیفیت مواد اولیه بر هزینه مبلمان رستوران

چرم و جیر و پارچه ای که روی مبلمان رستوران نصب می شود، نیز در افزایش یا کاهش قیمت آن تاثیرگذار است.

تک فروشی و فروش عمده نیز از دیگر عوامل تاثیرگذار در قیمت مبلمان رستوران است که مشتریان باید به این موضوع به لحاظ تجاری دقت و توجه داشته باشند.

به طور معمول واحد فروش هر شرکت، قیمت محصولات‌ آن را تعیین می کند و این کار نیز براساس اصول حسابداری صنعتی به انجام می رسد که حق تولیدکننده ضایع نشود و صد البته حق مشتری و مصرف کننده نیز باید در این میان محفوظ باشد، طوری که نسبت به خرید محصولات جدیدتر شور و اشتیاق داشته باشد.

نحوه محاسبه قیمت روز مبلمان رستوران

قیمت روز مبلمان رستوران براساس قیمت تمام شده و براساس نرخ تورم مشخص می شود. البته در صورتی که محصولی عیب و ایرادی داشته باشد، به طور یقین باید واحد فروش محصول را عودت داده یا این که قیمت محصول را کمتر از قیمت واقعی مدنظر قرار دهد.

هر شرکتی متناسب با شرایط تولید خود، قیمت آخر مبلمان رستوران را مشخص می کند. شما باید متناسب با شرایط اقتصادی و بودجه خودتان، مبلمان رستوران را خریداری کنید.

از آن جایی که شرکت جهانتاب یکی از برترین تولیدکنندگان مبلمان رستورانی در کشور است بنابراین قیمت محصولات این شرکت نیز بخاطر استفاده از مواد اولیه با کیفیت بالاست و این دقیقا بخاطر احترام به حقوق مشتری است.

مقایسه قیمت مبلمان خانگی و رستوران

هر رستورانی می تواند متناسب با شرایط زمانی و مکانی خود، مبلمان مناسبی را خریداری کند و قیمت آن نیز بر همین اساس برای او عادلانه خواهد بود.

قیمت مبلمان های بزرگ و با کیفیت و در تعداد بالا به طور یقین بالاست و مشتریانی که نسبت به خرید این نوع مبلمان تمایل دارند؛ نباید نسبت به آن گله و شکایتی داشته باشند.

از آن جایی که رستوران یک محل و مکان تجاری است بنابراین هزینه های مبلمان رستوران نیز در مقایسه با مبلمان خانگی بالا خواهد بود.

مبلمان رستوران باید در مقایسه با مبلمان خانگی محکم تر و بادوام تر باشد، و این قضیه بخاطر مراجعه بیشتر مشتریان به رستوران است در حالی که در مبلمان خانگی به دلیل استفاده کمتر، می تواند در درازمدت نیز استفاده شود.

البته مسافت پیموده شده از فروشگاه تا محل تحویل نیز در قیمت نهایی مبلمان رستوران تاثیرگذار است و هر چه قدر که مسافت بیشتر باشد به همان اندازه مبلغ تحویل بیشتر خواهد بود.

چگونگی تعیین هزینه نهایی مبلمان رستوران

بخش فروش با احتساب قیمت مواد اولیه و هزینه تولید و هزینه بالاسری کارگران و کارمندان و میزان تورم جامعه و سود شرکت ، در نهایت هزینه مبلمان رستوران را مشخص می کند.

در هر دوره به تناسب این عوامل، هزینه های مبلمان رستوران متفاوت خواهد بود. البته شاید شرکت تولیدکننده در دوره های به خصوصی جهت جذب مشتریان، تخفیف هایی را به هنگام فروش محصولات قائل شود ولی این دوره ها موقتی بوده و بعد از پایان دوره، دوباره قیمت به همان مبلغ تعیین شده باز خواهد گشت، بدین منظور مشتریانی که دوست دارند از تخفیف برخوردار شوند باید از آن آگاهی داشته و در همان زمان مشخص محصولات مورد نظر خود را خریداری کنند.

مشتریان می توانند همیشه از قبل کاتالوگ را تهیه کرده و هرچه سریع تر محصولات مورد علاقه خود را خریداری کنند. البته کاتالوگ محصولات متناسب با تولیدات جدید باید بروز رسانی شده و در اختیار مشتریان قرار گیرد و در صورتی که خط تولید محصولاتی متوقف شده در لیست قید نشده تا باعث سردرگمی مصرف کننده و مشتریان نگردد.

شرکت جهانتاب، بهترین محصولات را با بالاترین کیفیت و با مناسب ترین قیمت عرضه می کند و شما مشتریان گرامی می توانید به صورت حضوری یا آنلاین از فروشگاه این شرکت بازدید کرده و محصولات مورد علاقه خود را خریداری نمایید.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید و یا به لینک قیمت مبلمان رستوران مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد