مبلمان در رستوران

0

مبلمان در رستوران یکی از مواردی است که همه مشتریان نسبت به آن توجه دارند و نباید نادیده انگاشته شود. شما باید مبلمانی متناسب با سبک دکوراسیون خود انتخاب کنید. باید با سبک معماری داخلی و خارجی رستوران شما هماهنگی لازم را داشته باشد تا بتواند مشتریان را به سوی رستوران شما جذب کند.

مبلمان در رستوران

شرایط مبلمان در رستوران

  1. محیط رستوران یا فست فود

مبلمان در رستوران یکی از مواردی است که همه مشتریان نسبت به آن توجه دارند و نباید نادیده انگاشته شود. شما باید مبلمانی متناسب با سبک دکوراسیون خود انتخاب کنید. باید با سبک معماری داخلی و خارجی رستوران شما هماهنگی لازم را داشته باشد تا بتواند مشتریان را به سوی رستوران شما جذب کند.

  • انتخاب مبلمان بزرگ برای مهمانان و مشتریان در ضیافت های بزرگ و مناسب مجلس
  • انتخاب مبلمان کوچک برای آشنایی ها و ملاقات دوستان در کافی شاپ یا فست فود
  • انتخاب مبلمان هایی با پشتی های بلند در مراسم رسمی و تشریفاتی
  1. خرید مبلمان تجاری

همیشه مبلمان ساده زیاد کارساز نیست و شما باید متناسب با مراسم تجاری که در رستوران برگزار می شود، مبلمان تجاری را خریداری کنید. مبلمان های ساده در مقایسه با تجاری ها دوام و ماندگاری کمتری دارند و بنابراین شما باید حتما در مراسم تجاری، مبلمان تجاری را خریداری کرده و رستوران را با این نوع مبلمان تجهیز کنید.

مبلمان در رستوران مدرن به گونه دیگر است و شما باید متناسب با شرایط محیطی اقدام کنید. مبلمان در رستوران های مدرن شامل میز و صندلی های چوبی یا پلاستیکی است در حالی که در رستوران های سنتی شامل تخت هایی است که در آن ها پشتی گذاشته شده و سعی بر این است که محیط و دوران گذشته به یاد آورده شود.

  1. توجه به کیفیت و شرایط نگهداری مبلمان و هزینه های نگهداری

کیفیت و هزینه های نگهداری در انتخاب مبلمان مخصوص رستوران حائز اهمیت است. برخی متریال در مقایسه با بقیه باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد و به نظافت و تعمیر و نگهداری آن ها پرداخته شود.

شما می توانید مبلمان هایی آلومینیومی، پلی پروپلین و فولادی را انتخاب کنید که شرایط نگهداری آسان تری نسبت به بقیه دارند و می توانید در درازمدت آن ها را بدون هزینه های اضافی نگهداری کنید.

شما باید با توجه به خیلی از موارد، مبلمان داخل رستوران را انتخاب کنید. توجه به عملکرد و محدودیت های فضایی باعث می شود که بتوانید مبلمان راحت تری را انتخاب کنید.

  • انتخاب مبلمان داخل رستوران سازگار با منو

مبلمان داخل رستوران باید بیانگر سبک کاری شما، شما باید مبلمانی را انتخاب کنید در عین راحت بودن، سبک کاری شما را به مشتریان منعکس کند.

مبلمان های مدرن و مینیمال یا سنتی باید در هر حال مبلمان در رستوران حال و هوای کاری شما را نشان دهد.

  • راحتی و کارکردی و مبلمان در رستوران

اگرچه طراحی و شکل ظاهری مبلمان بسیار مهم است ولی راحتی و کارکردی آن نیز اهمیت بسیار زیادی دارد. شاید در طی روز ناچار باشید که بارها و بارها مبلمان را جابجا کنید بنابراین کارکردی و عملگرابودن مبلمان اهمیت به سزایی دارد و مشتریان برای صرف مدت زمان طولانی غذا، باید در مبلمان احساس راحتی کنند.

  • استفاده از چندین مبلمان مختلف در رستوران

شما باید متناسب با افراد مختلف مبلمان داخل رستوران را تجهیز کنید، در صورتی که افرادی برای صرف غذا وقت زیادی ندارند می توانید از میزها و کانترهای بلند استفاده کنید و میزها و صندلی های پایه کوتاه برای زوجین و افرادی برای گذراندن اوقات زیاد در رستوران و فست فود لازم است.

  • توجه به رنگ مبلمان داخل رستوران

شما باید متناسب با فضا و سبک رستوران خودتان، رنگ مبلمان را انتخاب کنید. اگر دقت داشته باشید که همه فست فودها و ساندویچی ها مبلمان خود را به رنگ قرمز انتخاب می کنند، این دو رنگ اشتها آور است.

البته شما می توانید از رنگ های سیاه و سفید و خاکستری نیز استفاده کنید. شما با رنگ های خنثی می توانید هر نوع مبلمان را با هر رنگی انتخاب کنید.

در صورتی که دوست دارید که در خارج از رستوران هم مبلمانی هم استفاده کنید باید این نوع مبلمان محکم باشد تا بتواند در درازمدت قابل استفاده باشد.

رنگ مبلمان در رستوران مدرن، باید شاد و زنده باشد تا مشتریان را به هیجان بیاورد.

  • استفاده از مبلمان بادوام

این یکی از مهمترین عوامل در تضمین حفظ و نگهداری مبلمان در بهترین حالت است. هنگامی که شما مبلمان های با دوام و کم نگهداری را خریداری می کنید، این نوع مبلمان می تواند در درازمدت دوام خود را حفظ کند و پوسیده و خراب نشود، در انتخاب مبلمان بسیار دقت کنید تا زود نشکند و بتواند در درازمدت در رستوران شما استفاده شود.

  • توجه به همه قسمت های مبلمان در رستوران

صرف نظر از اینکه مبلمان شما محکم و با دوام است، تعمیر و نگهداری مبلمان داخل رستوران مهم می شود. موارد مختلفی که باید با آن برخورد کنید، قطعات شکسته، پیچ های گمشده و قسمت های مختلفی از مبلمان که گم شده اند، مهم این است که تمامی این موارد را یادداشت کرده و نسبت به رفع خلاهای اقدام کنید تا زیبایی رستوران شما همچنان مثل گذشته حفظ شود.

شرکت جهانتاب انواع و اقسام مبلمان رستورانی را طراحی و تولید می کند و شما کاربران و مشتریان عزیز می توانید برای تهیه و تولید انواع و اقسام مبلمان با شرکت تماس بگیرید و نظرات خود را در مورد افزایش کیفیت بیان کنید.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید و یا به لینک مبلمان در رستوران مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد