طراحی سایت غرب تهران

0

طراحی سایت غرب تهران

طراحی سایت غرب تهران : می‌توان  اینطور گفت که برای طراحی سایت در واقع نکات بسیار زیادی را باید مدنظر داشته باشید. اگر زیاد با طراحی سایت آگاهی ندارید بهتر است بدانید که طراحی سایت در واقع به معنای طراحی یک پلن کلی به شمار می آید که برای راه اندازی یک سایت مورد استفاده قرار می گیرد اما در این بین نکات بسیار زیادی وجود دارد که باید با آن ها آشنا باشید تا بتوانید از بروز اشتباه و مشکلات جلوگیری کنید.

متخصص طراحی سایت

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید طراحی سایت هم مانند سایر مواردی که نیاز به تخصص دارند، مهارت و دانش بسیار زیادی می‌طلبد. در این بخش علاوه بر اینکه می­خواهیم شما را با نکات طراحی سایت آشنا کنیم، طراحی سایت غرب تهران را نیز به شما معرفی خواهیم کرد.

می‌توان  اینطور گفت که برای طراحی سایت در واقع نکات بسیار زیادی را باید مدنظر داشته باشید. اگر زیاد با طراحی سایت آشنایی ندارید، بهتر است بدانید که طراحی سایت در واقع به معنای طراحی یک پلن کلی است که برای راه­اندازی یک سایت مورد استفاده قرار می‌گیرد، اما در این بین نکات بسیار زیادی وجود دارد که باید با آن­ها آشنا باشید تا بتوانید از بروز اشتباه و مشکلات جلوگیری کنید و در عین حال بتوانید بایدهایی که الزامی هستند را رعایت کنید تا سئوی وب‌سایت افزایش پیدا کرده و رتبه‌بندی آن در گوگل بیشتر شود.

نکات ارائه شده توسط طراحی سایت غرب تهران برای طراحی وب‌سایت

  • به رنگ‌بندی دقت کنید

یکی از ویژگی­های بارز طراحی سایت غرب تهران این است که علاوه بر سلیقه شما، به نوع وب‌سایت شما هم برای انتخاب رنگ‌بندی دقت می‌کند. می‌توان اینطور گفت که سایت­هایی که محتوای علمی دارند را باید بیشتر با رنگ‌بندی‌های ساده طراحی کرد. برای مثال رنگ‌بندی سفید با متن سیاه بسیار برای اینگونه افراد مفید خواهد بود. کاربری که می‌خواهد از این وب‌سایت­ها استفاده کند، به طور حتم می‌خواهد که مدت زمان زیادی را صرف خواندن مطالب در وب‌سایت شما کند. به همین جهت باید رنگ‌بندی را به گونه‌ای انتخاب کنید که چشم کاربر خسته نشود.

در طراحی سایت­هایی که برای فروشگاه و خدمات مختلف طراحی می‌شوند، بهتر است که از رنگ­های تند و شاد استفاده کنید، خصوصاً برای دکمه­ها و نوشته­هایی که خاص هستند و باید جلب توجه بیشتری داشته باشند. برای مثال بخش­هایی که تحت عنوان کلیک و ثبت نام هستند.

  • انتخاب سایز و فونت مناسب

اینکه مطالب شما با چه فونت و سایزی نوشته شده باشند یکی از مهم­ترین نکاتی است که باید به آن دقت کنید. در طراحی سایت غرب تهران نیز این مسئله بسیار حائز اهمیت است و شاید یکی از مهم‌ترین مواردی باشد که کاربر در کنار رنگ به آن دقت می‌کند. اینکه شما از فونت‌های بزرگ یا کوچک استفاده کنید، در واقع فقط برای بخش­هایی مفید است که قصد جلب توجه دارید و نمی‌توان همه­جای وب‌سایت از این فونت­ها با کنتراست بالا استفاده کرد، چرا که باعث می‌شود در نهایت چشم کاربر خسته شود و وب‌سایت شما را ترک کند. (ایجاد سئوی منفی)

  • منوی آسان

منو یکی از بخش­هایی است که بسیار در مسیریابی وب‌سایت شما به کاربر کمک خواهد کرد. بسیاری از طراحان وب‌سایت حین طراحی این نکته را از یاد می‌برند و می‌توان گفت که باعث نوعی سردرگمی در کاربر می‌شوند، چرا که نقشه سایت شما مشخص نیست و کاربران نمی‌توانند مسیری را که می‌خواهند پیدا کنند و در نهایت وب‌سایت را ترک خواهند کرد.

در طراحی سایت غرب تهران این نکته بسیار حائز اهمیت است و در واقع سایت به گونه‌ای طراحی می‌شود که کاربر کوتاه‌ترین مسیر را برای رسیدن به مطالب مورد نظر خود طی کند. برای این کار در واقع باید حجم زیاد مطالب را در دو یا چند منوی مختلف دسته‌بندی کنید تا کاربران بتوانند در کوتاه‌ترین زمان ممکن به مقصد مورد نظر برسند.

  • تصاویر!

بدون شک شما هم می‌دانید که یکی از جذاب‌ترین بخش هر سایتی تصویر است. اینکه شما بتوانید تصاویر را به گونه‌ای انتخاب کنید که بی روح و خشک و در عین حال زننده نباشند، امری است که تنها با تجربه حاصل می‌شود.

در طراحی سایت غرب تهران، برای انتخاب تصاویر یک وب‌سایت نهایت دقت به کار برده­ می‌شود و تصاویری که کیفیت خوب و حجم کمی دارند مورد استفاده قرار می­گیرند. دقت داشته باشید که در واقع تصاویر باید با متن و محتوای شما تناسب داشته باشند. برای یک مقاله کوتاه یک عکس کوتاه کافی است. ا

ما اگر می­خواهید از تصاویر برای منوی وب‌سایت و همچنین لوگوی آن استفاده کنید باید تصاویر کوچک‌تر را به کار بگیرید، چرا که تصاویر بزرگ باعث سنگین شدن مطلب می­شوند که این امر به نوبه خود سرعت بارگذاری را کاهش می­دهد. همانطور که می­دانید سرعت بارگذاری یکی از عوامل مؤثر در سئوی وب‌سایت است که باید آن را رعایت کنید تا به رتبه‌بندی‌های بالای گوگل دست پیدا کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد