صندلی ناهارخوری جک دار

0

صندلی ناهارخوری جک دار برای کنار اپن یک انتخاب خوب و مناسب است و جای کمتری را اشغال می کند. وجود سرویس های ناهار خوری و مبلمان در هر خانه ای واجب است. وجود ناهار خوری در خانه دارای اهمیت بسیار زیادی است. برای خانه های کوچک با فضای خالی کم که جای زیادی برای گذاشتن سرویس ناهار خوری ندارند.

صندلی ناهارخوری جک دار

وجود سرویس های غذاخوری و مبلمان در هر خانه ای واجب است. شاید بسیاری از مردم وجود ناهار خوری در محیط خانه خود را مهم نمی دانند، ولی وجود ناهار خوری در خانه دارای اهمیت بسیار زیادی است. برای خانه های کوچک با فضای خالی کم که جای زیادی برای گذاشتن سرویس ناهار خوری ندارند، صندلی ناهار خوری های جک دار برای کنار اپن یک انتخاب خوب و مناسب است و جای کمتری را اشغال می کند.

 

ویژگی های صندلی ناهارخوری جک دار :

صندلی ناهارخوری جک دار یک ایده مناسب و خوب برای محیط خانه است که باعث گیرایی و زیبایی دکوراسیون خانه می شود. صندلی ناهار خوری جک دار دارای یک میله، پائین قسمت نشیمن گاه است که به وسیله آن، ارتفاع صندلی بر حسب بلندی میز تنظیم می شود. قسمت نشیمن این صندلی ها گردان بوده و به هر طرف چرخانده می شود.

 

جنس صندلی ناهارخوری جک دار :

جنس این صندلی ها بیشتر فلزی بوده و دارای یک روکش چرمی است. قسمت پائین این صندلی ناهار خوری جک دار فلزی بوده و دارای یک کفی زیر صندلی می باشد که وزن صندلی ناهارخوری جک دار را به زمین منتقل می کند. این کفی صندلی نیز فلزی بوده و قسمت جک دار صندلی ناهار خوری به آن متصل شده است.

 

انواع صندلی غذاخوری جک دار :

این صندلی ها دارای دو مدل چوبی و فلزی است. مدل های چوبی دارای ارتفاع می باشند ولی آن دسته جک دار را ندارند، دارای یک ارتفاع معین و ثابت بوده است.

 

ارتفاع مناسب صندلی ناهارخوری جک دار :

ارتفاع مناسب برای صندلی های اپن یا صندلی ناهار خوری جک دار حدود ۷۰ سانتی متر می باشد. باید در هنگام خرید این صندلی ها دقت کنیم که ارتفاع این صندلی ها با میز یا اپن هماهنگی داشته و متناسب باشد، تا هنگام نشستن بر روی صندلی اذیت نشود و راحت باشد.

 

قیمت این صندلی ها :

در بین صندلی های موجود در بازار صندلی ناهارخوری جک دار وجود دارد که قابل تنظیم شدن در هر اندازه هستند. این نوع از صندلی ها دارای قیمت بالاتری نسبت به صندلی های بدون جک می باشند. در یک قالب به این نکته نیز اشاره کنیم که در خانه های مدرن و کلاسیک بیشتر به جای استفاده از صندلی های جک دار، از صندلی های بدون جک استفاده می کنند.

به دلیل اینکه امروزه دکوراسیون خانه ها تغییر کرده و متراژ خانه ها به نسبت قدیم بیشتر و زیاد تر شده است و فضای کافی برای استفاده از یک سرویس ناهار خوری زیبا و لوکس وجود دارد.

 

نکته مهم : به طور میانگین ارتفاع مناسب و استاندارد برای صندلی ناهار خوری جک دار از قسمت نشیمن گاه صندلی های جک دار یا اپن تا زیر میز حدودا ۳۰ سانتی متر می باشد. باید هنگام خرید به این نکته مهم توجه داشتیم باشیم تا بتوانیم یک صندلی مناسب خرید بکنیم.

 

باید کسانی که مدت زمان زیادتری را از اپن استفاده می کنند، از صندلی ناهار خوری هایی استفاده کنند که دارای تشک نرم و راحتی هستند. تا افرادی که در آن مدت زمان از این صندلی ها استفاده می کنند، احساس آسایش و راحتی کنند.

 

تکیه گاه های صندلی اپن :

صندلی ناهارخوری جک دار دو مدل تکیه گاه دارد که یک مدل آن، بدون تکیه گاه بوده و فقط دارای قسمت نشیمن است و پشتی ندارد.

این مدل ها دسته نیز ندارد و بسیار کم جا هستند و مدل خیلی شیکی است. مدل دیگر که با تکیه گاه است، همانند صندلی های دیگر قسمت پشتی و نشیمن دارد. این مدل دارای دسته نیز می باشد، اما ممکن است در برخی از موارد این مدل نیز بدون دسته ساخته شده باشد.

 

صندلی ناهارخوری جک دار برای چه مکان هایی مناسب است ؟

این صندلی ها در خانه برای دور اپن بسیار مناسب است، به گونه ای که اسم دیگر صندلی جک دار، صندلی اپن نیز می باشد. این صندلی ها را برای رستوران ها یا کافی شاپ ها نیز استفاده می کنند، برای این مکان نیز بسیار مناسب است و دکوراسیون آن مکان ها را نیز بسیار گیرا و زیبا می کند.

 

از این که تا انتهای این مقاله با ما همراه بوده اید نهایت تشکر و قدر دانی را از محضر شما عزیزان داریم. امیدواریم اطلاعات و تحلیل های این مقاله برای شما خوانندگان عزیز مفید واقع شده باشد و در هنگام خرید کمک شایانی به شما کرده باشد.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید و یا به لینک صندلی ناهارخوری جک دار مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد