طراحی سایت ثبت شرکت

0

طراحی سایت ثبت شرکت اولین قدم برای فعالیت یک شرکت در اینترنت است. طراحی سایت ثبت شرکت باعث افزایش بازدید کالا و تعامل با مشتری می شود.

طراحی سایت ثبت شرکت

یکی از نقاط ضعف شرکت ها در دنیای امروز، حضور نداشتن آنها در دنیای تحت وب می باشد که باعث فاصله ی آنها با رقبایشان شده است. طراحی سایت ثبت شرکت برای حضور فعال، افزایش بازدید خدمات شرکت و در دسترس بودن خدمات شرکت بوده و از ملزومات ایجاد یک شرکت می باشد.

معرفی طراحی سایت ثبت شرکت

دنیای امروز، دنیای اینترنت و خدمات آنلاین بوده و کسب و کار هایی که خود را با این دنیا همگام نکنند محکوم به فنا هستند. امروزه بسیاری از افراد خدمات، کالاهای مورد نیاز، اطلاعات و داده ها، اخبار و دیگر نیاز های روزمره ی خود را از طریق اینترنت جستجو و برطرف می کنند.

شیوه و روند کسب و کار شرکت ها در فضای آنلاین در کنار روند آنها در دنیای حقیقی بسیار مهم بوده و هر شرکتی برای رسیدن به اهداف بزرگ خود و رقابت در بازار و پیشی گرفتن از رقبای خود نیاز به فعالیت موثر در دنیای وب دارد. یکی از راه های موثر برای معرفی کردن خدمات و کالا هایی که یک شرکت ارائه می کنند و ارتباط موثر و متقابل با مشتریان، معرفی کالا ها و خدمات و ارتباط با مشتریان در فضای گسترده ی اینترنت می باشد.

اولین قدم برای یک شرکت جهت فعالیت در اینترنت، راه اندازی یک سایت رسمی برای شرکت و ثبت شرکت آنلاین است تا مشتریان و کاربران بتوانند یک مرجع رسمی از شرکت را در فضای اینترنت داشته باشند و با آن در تعامل باشند. طراحی سایت شرکتی از گام های مهم پیشرفت یک شرکت در جامعه ی آنلاین می باشد.

هدف از طراحی سایت ثبت شرکت

  • طراحی سایت ثبت شرکت باعث می شود فعالیت شرکت شما محدود به فضای حقیقی نشود و در فضای آنلاین که امروزه بستر بسیاری از کسب و کار ها نیز هست فعالیت موثر داشته باشد.
  • سایت شرکتی باعث افزایش بازید مشتریان از کالا یا خدمات ارائه شده توسط شرکت می شود و این افزایش بازدید باعث افزایش بهره وری شرکت می شود.
  • اگر شرکت شما کالایی را ارایه می دهد، یک سایت شرکتی می تواند فروش کالا های شما را بسیار اسان تر و در دسترس تر کند. مشتریان هم به خرید آسان و بدون اتلاف وقت و هزینه های اضافی رفت و آمد گرایش بیشتری دارند که باعث افزایش فروش کالای شما می شود.
  • یک سایت شرکتی موفق می تواند در کنار کالا و خدماتی که ارائه می دهد، از طریق تبلیغات در فضای مجازی هم برای شرکت شما سود آوری داشته باشد و با قرار دادن تبلیغات مختلف در سایت خود کسب درآمد کنید.
  • آوردن خدمات و اطلاعات در بستر اینترنت باعث می شود نیاز به بایگانی کاغذی نداشته باشید و در مصرف کاغذ صرفه جویی کنید که هزینه های شما را کاهش می دهد.
  • با بهینه سازی سایت خود طبق الگو ها و قوانین گوگل سایت شما دارای رتبه بندی بسیار خوبی در موتور جستجوی گوگل خواهد بود که باعث می شود کاربرانی که به دنبال خدمت یا کالایی که شرکت شما و شرکت های دیگر ارائه می دهند ابتدا سایت شما را ببیند و این شانس شما را برای ارائه خدمات یا فروش کالاهایتان افزایش چشم گیری می دهد.

مزایای طراحی سایت ثبت شرکت

طراحی سایت ثبت شرکت این امکان را برای مشتریان فراهم می آورد که کالا ها، خدمات و اطلاعات مورد نیاز خود را در هر زمان از شبانه روز و در مکانی که قرار دارند در دسترس داشته باشند که باعث افزایش اعتبار شرکت نزد مشتریانش می شود.

هر شرکتی برای معرفی خود به جامعه نیاز به تبلیغات گسترده دارد که می  تواند توسط اگهی های تلویزیونی، بیلبورد ها و دیگر امکانات انجام شود اما به جرئت می توان گفت که امروزه پربازده ترین راه برای افزایش مشتری و معرفی شرکت به کاربران تاسیس سایت شرکتی می باشد که اولا تبلیغات آن همیشگی است و ثانیا بسیار کم هزینه و مقرون به صرفه است.

بدون طراحی سایت ثبت شرکت، شرکت شما در بازار رقابتی از رقبای خود عقب خواهد ماند. رقبای شما می توانند تمامی مراحل معرفی تا فروش خدمت را توسط سایت خود انجام دهند و شما هم نیاز دارید تا همگام با آنها در این مسیر قدم بردارید و تعاملی را بین شرکت و مشتریان ایجاد کنید تا مشتریان به شما اعتماد کنند و بدانند که شما پاسخگوی سوالات و اشکالات آنها هستید.

نکاتی که باید در طراحی سایت ثبت شرکت رعایت کنید!

یکی از اصولی که باید در طراحی سایت ثبت شرکت خود رعایت کنید این است که باید سایت شما بسیار جذاب باشد و کاربر را برای استفاده از سایت و خمات شما ترغیب کنید که در این جهت باید نکاتی را رعایت کنید:

  • سایت شرکتی حتما باید ریسپانسیو باشد و در دستگاه های مختلف نظیر موبایل، تبلت و کامپیوتر دارای ظاهر منظم و یکپارچه و بدون بهم ریختگی باشد.
  • از رنگ های مناسبی در طراحی سایت ثبت شرکت استفاده کنید و استفاده از رنگ های متناسب با لوگوی شرکت هم می تواند ایده ی جذابی باشد.
  • سعی کنید سایت اختصاصی شرکت خود را داشته باشید و به دنبال سایت های آماده نروید. سایت شما معرفی و برند شما در اینترنت است پس باید خاص و مختص به شما باشد.
  • سایت خود را مطابق دانش تمام مشتریان خود طراحی کنید تا مشتریان در حین استفاده از سایتتان دچار سردرگمی و مشکل نشوند.
  • سایت شرکت شما باید صفحه درباره ما و اطلاعات تماس داشته باشد و امکان درج نظر در رابطه با محصول را به مخاطب بدهد.
  • ایجاد صفحه اخبار شرکت هم خالی از لطف نیست.

اطلاعات لازم برای ثبت شرکت آنلاین

برای ثبت آنلاین شرکت خود باید اطلاعاتی را با دقت تکمیل کنید که به تعدادی از آنها می پردازیم:

در مرحله ی اول باید نوع شرکت را برای ثبت شرکت تعیین کنید و مرحله بعد برای ثبت شرکت، انتخاب نام مناسب می باشد که باید از نام های فارسی با حداقل سه سیلاب استفاده کنید. سپس باید موضوع فعالیت خود را مشخص کنید.

با توجه به موضوع فعالیت شما، باید بررسی شود که آیا به مجوز خاصی نیاز دارید یا خیر. یکی دیگر از مراحل ثبت شرکت آنلاین مشخص کردن سرمایه ها و سهم ها می باشد. از نکات مهم ثبت شرکت اطلاعات تماس شرکت می باشد. لازم به ذکر است که باید شرکا و اطلاعات کامل آنها را نیز برای ثبت شرکت خود بیان کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد