طراحی سایت جدید برای کسب و کارهای اینترنتی

0

طراحی سایت جدید برای کسب و کارهای اینترنتی درچه ای به دنیای اینترنت است طراحی سایت جدید اینترنتی گامی هوشمندانه جهت شروع و استارت کسب و کار شخصی خودتان وتحولی در تجارتتان می باشد

طراحی سایت جدید برای کسب و کارهای اینترنتی

طراحی سایت جدید دریچه ای به دنیای تجارت و اینترنت است استفاده از فضایی است با ساختار واقعی یا برنامه ریزی شده است. به عبارتی مجموعه ای از سازه ها در کنار هم ، فضایی یا صحنه ای برای وقوع یک رویداد، که این رویداد در یک یا چند آدرس اینترنتی واقع می شود که فرد یا سازمان اطلاعات را به دیگران ارائه می دهند.

طراحی سایت جدید

طراحی سایت جدید برای کسب و کارهای اینترنتی : سایت به معنای ساخت و ساز جایی است که ساختمان چیزی، در آن قرار می گیرد در عصر حاضر سایت به یک فرم کوتاه از وب سایت گفته می شود که برای بارگذاری اطلاعات در اینترنت استفاده می شود و در واقع محیطی است که شما هر آنچه مد نظرتان است (محتوا ؛کالا ؛خدمات و بیوگرافی و یا ….)در آن به اشتراک می گذارید.

نوعی خانه محسوب می شود که دیگران برای آشنایی با شما و یا خرید محصول و یا استفاده از اطلاعاتتان به آن مراجعه می کنند. مجموعه ای از صفحات وب که اطلاعات و محتویاتش را با نام یک دامنه به اشتراک می گذارد. ما برای زنده نگه داشتن کسب و کارمان به نوآوری نیاز داریم و تطبیق دادن خود و حرفه ی مان با تکنولوژی عصر حاضر، طراحی سایت جدید را تبدیل به ضرورتی انکار ناپذیر برای رشد هر کسب و کار کوچکی می کند .

اما چرا ما به طراحی سایت جدید نیاز داریم؟ در ادامه بدان می پردازیم.

چرا ما به طراحی سایت نیاز داریم

  1. بروشور آنلاین:اغلب شرکت ها هزینه های زیادی برای تولید بروشور می پردازند و هزینه ای برای پخش تراکت ها! طراحی سایت ارزان، این امکان را به شما می دهد که برشوری با تمام خدمات داشته باشید و هر زمان نیاز به تغییر در ارائه خدمات داشته باشد بتوانید آن را اعمال کنید و مشتریان به طور بالقوه می توانند در مورد شما و هر کدام از محصولاتتان به طور کامل آگاهی پیدا کنند.
  2. مشتریان بیشتر:بیشتر از ۲/۴ میلیارد نفر هر روز از اینترنت استفاده می کنند و ۹۰ درصد آنها محصول و یا خدماتی را خریداری می کنند و یا در طول یک سال با شرکت های هدف تماس می گیرند. حال شما تصور کنید که بخواهید طراحی سایت جدید را برای شروع کسب و کارتان آغاز کنید، به نظر شما این یک اقدام هوشمندانه نیست که با طراحی سایت ارزان این جامعه ی هدف را مخاطب قرار دهید؟
  3. اعتبار کسب و کار:درست است، برند خوب باید در عرصه ی اینترنت حضور داشته باشد. داشتن یک سایت به کسب و کار شما اعتبار می دهد و این مطلب تاثیر مثبتی در وجه ی برند نزد مشتریان خواهد داشت زمانی که هزاران نفر از سایت شما دیدن می نمایند، تاثیر زیادی در اعتبار برند خواهد داشت.
  4. همیشه در دسترس :زمان نمایش و در دسترس بودن حتی زمانی که شما در محل کار خود نیستید. مشتریان هر زمان از شبانه روز که بخواهند می توانند به سایت شما مراجعه کنند و از خدمات شما اطلاع یابند و آن را خریداری کنند. این نکات کمی از دلایل طراحی سایت جدید است که با دانستن آن متوجه می شوید شما هم با طراحی سایت ارزان از این مزایا بهره مند می شوید.

مزایای طراحی سایت جدید برای کسب و کار اینترنتی

طراحی سایت جدید برای کسب و کارهای اینترنتی : طراحی سایت جدید کمک به اهداف کسب و کار اینترنتی می کند این امر نقطه ی شروع یک کسب و کار اینترنتی می تواند باشد، اهداف کسب و کارها در سایت بازنگری و بازبینی قرار می گیرد،و به ارتقا آن کمک شایانی می کند.  کسب و کار اینترنتی در عصر حاضر قدرتمند ترین کسب و کار در عرصه ی تجارت در حال حاضر و آینده ای نه چندان دور خواهد بود.

برای شروع و استارت زدن کسب و کار موانع کمی سر راه شما قرار دارد، در واقع کاغذ بازیهای اداری و… برایتان ایجاد مانع نمی کند و همین طور برای شروع کار ممکن است لازم نباشد حتی یک ریال برای شروع حرفه تان پرداخت نمایید و جالب این که بیست و چهار ساعته دفتر کار شما باز است (یعنی هر زمان هر کاربری اراده کند می تواند از خدمات و محصولات شما استفاده نماید)بدون نظارت شما و بدون این که لازم باشد مغازه تان را قفل بزنید.

طراحی سایت مدرن

طراحی سایت جدید برای کسب و کارهای اینترنتی : سایت های مدرن معمولا به دنبال بیشترین و به روز ترین امکانات جهت ارتباط با مشتری هستند و این امر همیشه در  این گونه سایت ها مشهود است. سایت های مدرن در تلاش اند جدیدترین پیشنهادات؛ محصولات، تبلیغات، حوادث، عکس ها یا هر محتوای به روز دیگری را به صورت پیشرفته ترین خدمات در اختیار مشتریان بگذارند.

مارکتینگ روشی یا اهرمی تاثیر گذار است و اغلب سایت ها مدرن برای ارائه ی خدمات علاوه بر نمای سایت، این امکان را برای تاثیر گذاری بر روی مشتریانشان به کار می گیرند. طراحی سایت جدید و مدرن بستری جدید از بازاریابی را در اختیارتان قرار می دهد که قبلا وجود نداشت. بهترین تکنیک های طراحی سایت به کار می رود تا در خدمت سایت های مدرن برای امر بازاریابی باشد و این سایت ها با طراحی مدرن و به روزشان بیشترین پشتیبانی را از مشتری برای جلب رضایتش می کنند.

نکته ی دیگر دسترسی به اطلاعات تماس شما است هر زمانی که نیاز است با شما ارتباط برقرار می کنند. البته این امکان را دارید در تمام لحظات اطلاعات و اخبار مربوط به کسب و کار خود را در اختیار مشتریان قرار دهید اغلب در این موارد افراد می توانند کسب و کار خود را داشته باشند با طراحی سایت جدید و مدرن شما یک تجارت جهانی را استارت می زنید با هزاران مشتری بدون این که محدودیت خاصی داشته باشید.

چگونه  طراحی سایت جدید را شروع کنیم

طراحی سایت جدید برای کسب و کارهای اینترنتی : صدها پلتفرم ساخت وب سایت (وردپرس ؛جوملا ،دروپال و…)برای ساخت وب سایت در سراسر بازار وجود دارد اما پلتفرمی را انتخاب کنید که آسان مدیریت می شود؛ می توانید از ابتدا سایت تان را بر اساس زبان های برنامه نویسی کد دار سفارش دهید ولی این برای شروع کار مناسب نیست و شما را دچار مشکل خواهد کرد زیرا با صرف زمان زیاد باز هم آن چیزی که انتظار دارید، بدست نمی آورید و یا سخت بدست می آورید. در سال ۲۰۱۹ محبوب ترین وب سایت ها (یا سیستم مدیریت محتوا)عبارت بوده از :

  • ورد پرس (آزاد)۵۲ درصد
  • جوملا (آزاد) ۴ درصد
  • پروگرس سایت فینیتی (آزاد) ۴ درصد
  • اسکوایراسپیس (پرداخت شده )    ۴  درصد
  • ویبلی (پرداخت شده )   ۲ درصد

خوب شاهد این امر هستیم وردپرس پلتفرمی رایگان در سراسر دنیا در صدر انتخاب مشتریان است. بنابراین برای طراحی سایت جدید به دنبال پیشرفته ترین و سخت ترین زبان های دنیا نباشید، برای شروع به دنبال بهترین پلتفرم که مدیریت قابل درک تری دارد باشید،(آمار کارشناسی شده و دقیق هستند )

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد