صندلی ناهار خوری استیل

0

صندلی ناهار خوری استیل

صندلی ناهار خوری استیل از آن دست انتخاب هایی است که فضایی رسمی و مجلسی به خانه شما می دهد. اشتباه نکنید با اینکه نام صندلی ناهارخوری استیل، استیل است اما جنس آن استیل نیست و از چوب و پارچه  های مرغوب و گران قیمت در طراحی و تولید آن استفاده می شود. منظور از استیل شکوه و بادوام بودن آن است. امروزه دکوراسیون داخلی خانه ها جایگاه ویژه ای در بین مردم باز کرده است و سعی می شود هر قسمت از خانه در نهایت زیبایی و شکوه به نظر برسد. در این میان آشپزخانه جایگاه ویژه ای دارد و استفاده از صندلی ناهارخوری استیل می تواند گزینه انتخابی افرادی معدود اما خاص باشد. صندلی ناهارخوری استیل را بیشتر در مهمانی ها و مراسم خاص می بینید.

صندلی ناهار خوری استیل ، یک صندلی اشرافی  

صندلی ناهار خوری استیل سبکی خاص در طراحی و تولید دارد که به راحتی قابل تشخیص از سایر سبک های موجود در بازار است و این از مزایای آن محسوب می شود. صندلی ناهارخوری استیل دارای ظریف کاری های بسیاری در قسمت پایه ها و همچنین در قسمت تاج صندلی می باشد و بکار بردن پارچه های خاص در قسمت نشیمن و پشتی به این مدل جلوه  ای خاص می دهد. چوبی که در صندلی ناهارخوری استیل به کار برده می شود، معمولا منبت کاری و کار شده است.

همانطور که می دانید منبت کاری و به طور کلی کار بر روی چوب از دیرباز مورد توجه ایرانیان بوده است و  همین امر ارزش و بهایی خاص به این دست از تولیدات می دهد. در پایه های صندلی ناهارخوری استیل منحنی های ظریف و زیبا کار می شود. رنگی که اول از همه در صندلی ناهارخوری استیل به چشم می خورد، رنگ طلایی است که مشخصه بارز صندلی ناهار خوری استیل است. اگر در بازار به صندلی ناهارخوری استیل برخورد کردید که میزان تزئینات و منبت کاری های آن کم است و میزان چوب استفاده شده در آن چشمگیر نیست و قیمت ارزان تری هم دارد با یک صندلی ناهارخوری کلاسیک مواجه شده اید نه صندلی ناهارخوری استیل.

مبلمان نیمه استیل نوعی مبل است که  در آن از چوب و پارچه ی کمتری استفاده شده و قیمت آن کمتر از مبل تمام استیل است. این از آن جهت است که بسیاری از افراد تمایل به داشتن این سبک مبلمان را در منزل خود دارند، اما هزینه آن را نمی توانند پرداخت کنند. مبلمان نیمه استیل قیمت کمتری از مبلمان تمام استیل دارد. در میان سبک های مشهور سبک استیل  سبک ” فرانسوی”، ” باروک ” و کلاسیک ” از سبک ها ی مشهور می باشند.

 ویژگی های صندلی ناهارخوری استیل

– تزئینات زیاد و لوکس

قبل از خرید صندلی ناهار خوری استیل در ابتدا به دکور منزل خود توجه کنید. صندلی ناهارخوری استیل دارای طرح های سنگین و اشرافی هستند و مناسب هر مکان و فضایی نیستند. استفاده از صندلی ناهارخوری استیل هزینه دکوراسیون شما را بالا می برد، چون می بایست سایر موارد را هم شأن آن در نظر بگیرید.

 عدم راحتی

صندلی ناهارخوری استیل جنبه تزئینی و لوکس بالایی دارد و راحتی آن به  اندازه لوکس بودن آن نیست. راحت بودن هنگام صرف غذا موضوع مهمی است که نمی توان از آن چشم پوشید. اگر فضای خانه شما آنقدر بزرگ است که می توانید فضاهای رسمی را از فضاهای راحتی و خودمانی جدا کنید، به شما پیشنهاد می کنیم که صندلی ناهار خوری استیل خود را در قسمت مهمان ها قرار دهید و هر وقت قرار است میهمان رسمی داشته باشید از این قسمت استفاده کنید و قسمت راحتی منزل خود را از مدل های دیگر انتخاب کنید که در آن احساس راحتی داشته باشید.

 حجم زیاد

صندلی ناهارخوری استیل به نسبت سایر مدل ها فضای بیشتری را در منزل به خود اختصاص می دهد. پس اگر فضای محدودی دارید استفاده از این مدل به شما پیشنهاد نمی شود، زیرا استفاده از آن صرفا باعث می شود تا مدام با آن برخورد داشته باشید و در فضایی کوچکتر از قبل زندگی کنید. استفاده از صندلی ناهار خوری استیل در محیط های کوچک فقط باعث شلوغ به نظر رسیدن منزل شما می شود.

وزن زیاد

صندلی ناهار خوری استیل وزن بیشتری نسبت به سایر مدل ها دارد و این موضوع به این علت است که در ساخت این نوع مدل از چوب های مرغوب استفاده می شود و در نتیجه وزن بیشتری را به خود می گیرد و این امر شاید به عنوان بزرگترین عیب آن محسوب شود، چون جابه جایی آن را با مشکل مواجه می کند؛ خصوصا برای خانم ها زمانی که بخواهند تغییر دکوراسیون بدهند یا اینکه در روزهای پایان سال بخواهند منزل را گرد گیری کنند؛ اینجاست که اذعان می کنند که آیا واقعا از خرید خود راضی بوده اند یا خیر. البته باید گفت وجود این چوب های مرغوب سنگین خبر از یک عمر طولانی مفید می دهد. حال تصمیم با شماست طول عمر صندلی ناهار خوری استیل خود را می بینید یا سنگینی آن را .

 

 

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید و یا به لینک صندلی ناهار خوری استیل مراجعه کنید.

 

 

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد