صندلی ناهارخوری نیلپر با جزئیات

0

صندلی ناهارخوری نیلپر با جزئیات

صندلی ناهارخوری نیلپر می تواند یکی از انتخاب های مطمئن شما در زمینه خرید مبلمان منزل باشد. صندلی ناهار خوری نیلپر محصول داخلی است و از لحاظ طرح و کیفیت موقعیت مطلوب و قابل قبولی دارد. خوب است بدانید که شرکت نیلپر از معدود شرکت های داخلی است که توانسته است قطعات اولیه مورد نیاز خود را تولید کند و توجه ویژه ای به کیفیت و رضایت مشتری خود داشته است. با انتخاب و خرید صندلی ناهار خوری نیلپر می توانید مطمئن شوید که پول خود را در جای مناسبی هزینه کرده اید و به ازای هزینه ای که پرداخت می کنید، کیفیتی مطلوب را به منزل خواهید برد.

صندلی ناهارخوری نیلپر با رنگ ها  بازی می کند

صندلی ناهارخوری این پتانسیل را دارد تا به خانه شما انرژی مثبت تزریق کند. آشپزخانه یکی از مکان های پر رفت و آمد هر خانه ای محسوب می شود که وجود رنگ و یک طراحی دلپذیر می تواند طراوت خاصی به آن دهد. تغییر دکوراسیون همواره یکی از دغدغه های افراد است، زیرا خبر از صرف هزینه بالایی می دهد، اما با انتخاب صندلی ناهار خوری نیلپر که رنگ های جذاب و خاصی را در یک ست ناهارخوری ارائه داده است، معجزه تغییر را به خانه و آشپزخانه خود بیاورید و دیگران از حسن سلیقه خود شگفت زده کنید.

تنوع ی ناهار خوری نیلپر بسیار زیاد استصندل

صندلی ناهارخوری نیلپر طرح ها و مدل های متنوع و با طراوتی دارد. دقت داشته باشید شما باید قبل از خرید به فاکتورهایی مانند فضا، رنگ و نوع کاربرد از صندلی ناهارخوری توجه کنید. اگر به دنبال سبکی رایج و عمومی برای صندلی ناهارخوری هستید، می توانید از مدل های صندلی ناهارخوری نیلپر بدون دسته استفاده کنید. این مدل از صندلی ها در عین سادگی راحت هستند و دارای چهار چوبِ چوبی و پشتی می باشند. صندلی ناهار خوری نیلپر طرح پارسونز از آن دست طرح و مدل هایی است که می تواند مشکل گشای شما در موقعیت های مختلف باشد. این مدل از صندلی ناهار خوری نیلپر به دلیل راحتی و دامنه بالای کاربری، طرفداران خاص خود را دارد، چرا که صرفا در آشپزخانه استفاده نمی شود. این طرح از ناهارخوری نیلپر همان یک تیر و چند نشان است.

صندلی ناهارخوری نیلپر طرح حصیری ظاهری چشم نواز دارد و محیطی زیبا و خاص در منزل شما ایجاد می کند. ترکیب چوب و حصیر در کنار هم باعث شده است این طرح از ناهارخوری نیلپر بسیار خاص به نظر برسد و در اولین نگاه شما را جذب خود کند. در صندلی ناهارخوری نیلپر طرح حصیری با استفاده از کوسن های رنگارنگ می توانید معجزه رنگ ها را به منزل خود بیاورید.

صندلی ناهار خوری نیلپر طرح دسته دار، محیطی رسمی و سنتی را برای شما به ارمغان می آورد و می تواند انتخابی مناسب برای دورهمی های رسمی باشد. صندلی ناهار خوری نیلپر با رنگ دلخواه شما ساخته می شود؛ شرکت نیلپر در راستای اکرام مشتری این امکان را برای شما فراهم آورده است تا با تایید روکش توسط واحد کنترل نیلپر روکش مورد نظر شما را در صندلی استفاده کند.

به راحتی می توانید یک صندلی ناهارخوری نیلپر خریداری کنید

چنانچه قصد خرید صندلی ناهارخوری نیلپر را دارید می توانید به نمایندگی های این شرکت مراجعه کنید شرکت نیلپر در این راستا اقدامات خوبی را انجام داده است. شما می توانید به سایت شرکت نیز مراجعه کنید و از طرح ها، قیمت ها و مدل ها مطلع شوید. این کار باعث می شود تا بتوانید زمان و هزینه خود را مدیریت کنید و امکان خریدی مطمئن را برای خود فراهم نمایید. در سایت نیلپر در قسمت شعب و عاملین می توانید شعب مبلمان خانگی را انتخاب کنید و از اطلاعات نمایندگی آن استفاده کنید. در این قسمت آدرس و تلفن شعبه ذکر شده است.

شعبه ۱:تهران -یافت آباد- بازار مبل شماره ۱- طبقه برترین ها – شماره ۳۱۷- تلفن ۰۲۱۶۶۲۹۵۶۹۶

شعبه ۲: تهران – خیابان پاسداران – نبش بوستان سوم – تلفن ۰۲۱۲۲۵۵۳۱۰۵ و ۰۲۱۲۲۵۵۲۵۹۸

شعبه سوم: تهران – میدان الغدیر – خیابان دلاوران – تقاطع خیابان تکاوران – پلاک ۲۶۹ تلفن ۰۲۱۷۷۲۲۸۴۷۳  الی ۴

آیا خرید صندلی ناهار خوری نیلپر خدمات پس از فروش دارد؟

شرکت نیلپر با لحاظ شرایطی محصول شما را ضمانت خواهد کرد. برای اطلاع از این شرایط شما را به مطالعه سایت شرکت ارجاع می دهیم، زیرا شرایط ضمانت و مدت آن دقیقا در سایت ذکر شده است. جهت استفاده از خدمات پس از فروش در تهران می توانید با شماره ۰۲۱۸۲۷۵۱ تماس بگیرید و در سایر شهرستان ها به نزدیک ترین نماینده مراجعه کنید تا اقدامات لازم صورت پذیرد. در ضمن خوب است که بدانید سرویس در محدوده شهر تهران در محل مورد نظر مشتری عرضه می شود و در شهرستان ها با تماس با نزدیکترین نمایندگی این امر صورت می پذیرد. نیلپر در استان های اصفهان، بوشهر، خراسان رضوی، آذربایجان غربی، چهارمحال و بختیاری، زنجان، قزوین، گلستان، مرکزی، هرمزگان و یزد نمایندگی پس از فروش دارد.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید و یا به لینک صندلی ناهارخوری نیلپر مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد