صندلی ناهار خوری فلزی

0

صندلی ناهار خوری فلزی

صندلی ناهار خوری فلزی انتخابی مناسب برای صرف وعد های غذایی شماست. صندلی ناهارخوری در سبک ها و طرح های متنوع می تواند منزل و یا محل کار شما را از یکنواختی خارج کند. از آنجا که صندلی ناهار خوری در رنگ های مختلفی تولید و عرضه می شود، به راحتی می تواند هر سلیقه ای را راضی نگه دارد. صندلی ناهار خوری در عین سادگی فضای منزل یا محیط کار شما را شیک و مدرن نشان خواهد داد. از آنجا که قیمت صندلی فلزی ناهار خوری به نسبت سایر جنس ها پایین تر است، این امکان را برای شما فراهم می کند تا هزینه کمتری را صرف خرید آن کنید.

انواع مدل های صندلی ناهار خوری فلزی

صندلی ناهار خوری را می توانید در انواع مختلف به صورت ثابت برای فضاهای عادی در نظر بگیرید و نوع مفصل دار و تاشوی صندلی فلزی ناهارخوری را در فضای کوچک مورد استفاده قرار دهید. صندلی ناهارخوری تاشو قدرت مانور پذیری شما را در چیدمان و نگهداری بسیار بالا می برد. صندلی ناهار خوری تاشو به دلیل نوع طراحی آن قابلیت حمل و جا به جایی بالایی دارد که به طور قطع شما در اسباب کشی ها از این ویژگی استفاده کرده و حمل آسان آن را مورد تایید قرار خواهید داد.

استحکام و ماندگاری صندلی ناهارخوری فلزی چگونه است؟

مقاومت صندلی ناهار خوری این امکان را برای شما فراهم می کند تا بتوانید مدت زمان طولانی تر از صندلی فلزی ناهارخوری خود استفاده کنید، بدون اینکه نگران رنگ پریدگی و از بین رفتن جلای صندلی ناهارخوری خود باشید. در رستوران ها و فست فود ها به علت رفت و آمد های پی در پی استفاده از صندلی ناهار خوری می تواند به اقتصاد شما کمک بزرگی بکند، چرا که مقاومت صندلی ناهار خوری در مقابل ضربه و حتی رطوبت بالاست و در نتیجه درصد خرابی و تعمیر آن به حداقل خواهد رسید.

صندلی فلزی ناهارخوری به دلیل استفاده از فلز دارای قدرت رنگ پذیری بالایی است و می تواند با توجه به سلیقه های گوناگون و نوع مکان های مختلف (رستوران، اداره، فست فودها و …) و همچنین با توجه به شرایط جوی منطقه (مرطوب ،خشک ،و..) مورد استفاده قرار گیرد. صندلی ناهار خوری را با پوشش آپوکسی نسبت به زنگ زدگی و اکسید شدن مقاوم می کنند و همین امر بر طول عمر آن می افزاید و نگرانی در مورد رطوبت را از بین می برد. تمیز کردن صندلی فلزی ناهار خوری نیز بسیار ساده و آسان است و جز مزایای آن می باشد. با کشیدن یک دستمال مرطوب بر روی صندلی فلزی ناهار خوری می توانید آن را به جلای اول خود بازگردانید.

استاندارد صندلی ناهار خوری فلزی

اگر قصد خرید صندلی ناهار خوریرا دارید به ارگونومی آن نیز دقت کنید. نشستن بر روی صندلی غیر استاندارد می تواند آسیب جدی به گردن،کمر و زانو برساند. در این رابطه اعداد و ارقامی وجود دارد؛ از جمله اینکه ارتفاع صندلی ناهار خوری از کف حدود ۵۰ تا ۷۵ سانت در نظر گرفته می شود، اما موضوع مهمی که مطرح می شود قد شماست. بهترین راه این است که بر روی صندلی بنشینید، کف پای شما باید در تماس با زمین باشد. ارتفاع میز ناهار خوری و صندلی ناهار خوری به گونه ای نباشد که شما مجبور به خم شدن و قوز کردن شوید و یا بالعکس آنقدر ارتفاع کم باشد که شما مجبور شوید که ستون فقرت خود را در حالت کشیده و منقبض نگه دارید.

دقت داشته باشید زمانی که بر روی صندلی ناهار خوری می نشینید، دست های شما به راحتی بر روی میز قرار بگیرند، بدون اینکه مجبور به خم شدن باشید و یا کاملا کشیده قرار بگیرید. ستون فقرات شما باید در راستای طبیعی خود باشد تا از ایجاد فشار بیش از حد جلوگیری شود. این فشار معمولا در ناحیه گردن و کمر ایجاد می شود و با استفاده مداوم از آن می تواند مشکلات جدی برای شما فراهم آورد.

همچنین دقت کنید زمانی که بر روی صندلی فلزی ناهار خوری می نشینید فاصله پاها از میز در توازن و هماهنگی باشد؛ یعنی زمانی که بر روی صندلی ناهارخوری فلزی قرار می گیرید، فاصله بین صندلی و میز آنقدر کم نباشد که شما مجبور به جمع کردن پا هایتان شوید و یا آنقدر زیاد نباشد که از میز دور بمانید و به جای خوردن ناهار فقط از دور آن را نگاه کنید! به نشیمن صندلی ناهار خوری نیز بی تفاوت نباشید؛ به اسفنج به کار برده شده در این قسمت توجه کنید؛ اسفنج بکار برده شده در این قسمت باید از نوع مرغوب آن باشد و هنگام نشستن روی آن احساس راحتی داشته باشید.

شما می توانید با خیالی راحت صندلی ناهار خوری را برای کودک خود نیز تهیه کنید. از آنجا که فلز قدرت انعطاف پذیری بالایی داشته و رنگ پذیری خوبی نیز دارد، می توانید طرح های متنوع و ایمنی از صندلی ناهار خوری را برای کودک دلبند خود تهیه نموده و از خوردن ناهاری دلچسب لذت ببرید.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید و یا به لینک صندلی ناهار خوری فلزی مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد