صندلی ناهارخوری سون

0

صندلی ناهارخوری سون : شما می توانید از محصولاتی عالی برای فضای باغ خود و یا پاسیو استفاده کنید. ما به شما روشهای مراقبت از میز و صندلی ناهارخوری سون را توضیح خواهیم داد. میز و صندلی ناهارخوری پاسیو انواع مختلفی دارد. نگهداری مناسب میز و صندلی ناهارخوری از موضوعات مهمی است که در اینجا راهنمای ما برای کمک به شما همراه است.

صندلی ناهارخوری سون

مراقبت از صندلی ناهارخوری سون برای باغ

میز و صندلی ناهارخوری پاسیو انواع مختلفی دارد. جدیدا میز و صندلی ناهارخوری طراحی شده است که دارای دو صندلی و یک میز، محلی زیبا برای یک شام دو نفره می باشد.

که بلوتوث اسکیپری در زیر آن ساخته شده است که می توانید در بیرون از منزل خود در هنگام غذا خوردن از نور و یا بلندگوی زیر صندلی استفاده کنید.

چیزی که در تابستان دوست  داشتنی تر از آرامش در باغ های ما می باشد، میزبانی از خانواده، دوستان و یا صرفا خواندن یک کتاب خوب است وقتی ما برای یک میز و صندلی ناهارخوری باغ، سرمایه گذاری می کنیم، می خواهیم اطمینان حاصل کنیم که بیش از یک فصل طول می کشد که ما در یک فضای باز و در یک فضای آزاد می توانیم سالیان سال از آن استفاده کنیم.

دانستن این موضوع مهم این است که باید بدانیم که چگونه و به درستی از میز و صندلی ناهارخوری باید استفاده کنیم.

صندلی غذاخوری فلزی

به استثنای آلومینیوم، میز و صندلی ناهارخوری فلزی مستعد ابتلا به زنگ زدگی است، به خصوص اگر در ماه های زمستان مرطوب و سرد باقی بماند.

میز و صندلی را به صورت و خشک با یک پوشش ضد آب و یا در یک گاراژ یا سایبان نگه دارید. وقتی رنگ  میز و صندلی ناهارخوری شروع به لکه شدن می کند، مشکلی که بوجود می آید زنگ زدگی آن است.

این کار را با استفاده از رنگ ضد زنگ، انجام دهید. سپس می توانید این رنگ را با رنگ فلزی استاندارد مطابقت دهید تا رنگ اصلی آن را با هم مقایسه کنید. حتی اگر آلومینیوم زنگ نزند، می تواند رنگ را در طول زمان تغییر دهد که این کاملا بی ضرر است و هیچ آسیبی به میز و صندلی ناهارخوری نمی رساند.

دوراندیشی و استفاده از پوشش های آب و هوایی به شما کمک می کند تا از این اتفاق اجتناب کنید.

مراقبت از صندلی ناهارخوری سون چوبی

میز و صندلی ناهارخوری چوب سخت مانند تیک، روغن های طبیعی تولید می کند که مقاومت در برابر آب و هوا را حفظ کرده و دیگر نیازی به رنگ آمیزی و حفاظت اضافی نخواهد داشت، اما یکبار در سال روغن آن را به روغن زیتون آغشته خواهد کرد.

این بهترین کاری است که در طول بهار انجام می شود و همچنین جلوگیری از رشد لیکن در چوب می شود. میز و صندلی ناهارخوری تیک در طول سالیان متمادی رنگی خاکستری ایجاد می کند که کاملا طبیعی و مورد علاقه بسیاری از مردم است.

اگر ترجیح می دهید که رنگ اصلی را حفظ کنید، می توانید هر ساله از محافظ تیک استفاده کنید. میز و صندلی ناهارخوری چوب سختی مانند تیک، روغن های طبیعی تولید می کند که در برابر آب و هوا مقاوم است.

چوب جنگلی نرم، مانند چوب کاج و راش بسیار در معرض خرابی قرار دارند. توصیه می شود که حداقل یک بار در سال از این میز و صندلی ناهارخوری با رنگ چوب استفاده کنید، تمرکز خود را بر روی پایه ها و مناطقی  که آب در آن نفوذ می کند بگذارید.

رنگ چوب در رنگ های مختلف موجود بوده و این خبر خوبی برای خلاقیت در میان شما است که دوست دارید ایده ی شخصی خود را به میز و صندلی ناهارخوری خود اضافه کنید! با استفاده از پوشش توری یا ضد آب در طول زمستان، میز و صندلی ناهارخوری خود را به بهترین شکل ممکن حفظ و از آسیب آب و هوای سرد و مرطوب جلوگیری کنید.

صندلی غذاخوری پلاستیکی

این نوع از میز و صندلی ناهارخوری از پلاستیک ساخته شده است، که باعث می شود مراقبت از آن راحت تر بوده و با آب و صابون شسته شود.

از مواد شیمیایی برای شستشوی آن اجتناب کنید که می تواند باعث ایجاد آسیب در آن شده و بین صندلی شیارهایی ایجاد کند و حتما فراموش نکنید که از رنگ آمیزی چوب خیزران جلوگیری نمایید و این را بدانید که میز و صندلی ناهارخوری حصیری جذاب شما با کمی نگهداری نیاز شما را فراهم می کند اجتناب از واکنش های فشار و یا هر تمیز کننده شیمیایی خشن، به عنوان این می تواند مواد را آسیب برساند.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید و یا به لینک صندلی ناهارخوری سون مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد