طراحی سایت معماری

0

طراحی سایت معماری : برای طراحی سایت پلان ویلا ابتدا بهتر است قبل از پیاده سازی ایده ها، اطلاعات لازم در مورد معماری فراگیری شود، سپس اقدام به طراحی سایت پلان ویلا صورت گیرد.

طراحی سایت معماری

زمانی که تصمیم به طراحی سایت پلان ویلا می‌گیرید. ممکن است دانشجوی معماری با دانش فنی در حوزه ی نرم افزارهای «CG» باشید. در غیر این صورت باید به عنوان یک برنامه نویس برای طراحی سایت پلان‌ ویلا خود، چشم انداز وسیعی از محصولاتی که در کسب وکار اینترنتی حوزه ی معماری وجود دارد و بازار کار فعلی مهندسین ساختمان داشته باشید.

کسب و کار اینترنتی در حوزه‌ی معماری

طراحی سایت مهندسی به اندازه‌ی طراحی دیگر سایت‌های تخصصی و علمی سختی‌های مخصوص به خودش را دارد. اگر نیاز به طراحی سایت پلان ویلا دارید، باید اطلاعات کلی در مورد نیازمندی‌های یک طراحی پلان ویلا در محیط وب و اهمیت طراحی وب سایت جامع در این حوزه داشته باشید. بعد از فراگیری اطلاعات لازم برای پیاده سازی کسب و کار اینترنتی خود، باید بازار هدف خود در دنیای مجازی در حوزه ی معماری را انتخاب کنید.

به طور کلی در حوزه‌ی تخصصی طراحی سایت پلان ویلا، شما تنها دو انتخاب دارید. انتخاب اول شما درمورد طراحی سایت معماری در قالب ارائه خدمات معماری به دانشجویان این رشته می باشد؛ یعنی شما باید اقدام به ارائه ی محتوا برای کمک به دانشجویان این رشته کنید و از این طریق به درآمد برسید. انتخاب بعدی شما پیاده سازی یک سایت خبری برای ارائه‌ی مطالب نو و ترجمه شده در حوزه ی طراحی سایت پلان ویلاست. در صورتی که شروع به پیاده‌سازی یک سایت خبری در این حوزه کنید مسلما درآمد اصلی شما از طریق تبلیغات بر روی بستر وب سایت شما خواهد بود.

تمرکز بر محتوای نرم افزارهای معماری

همانطور که پیشتر گفته شد، انتخاب اول شما، ارائه ی محتوای معماری برای کمک به دانشجویان است. شاید تفاوت این انتخاب با انتخاب دومی که برایتان توضیح داده‌ایم را متوجه نشده باشید. این برای کسانی که مانند شما با معماری و سیستم آموزشی معماری در کشور آشنایی ندارند، طبیعی است.

برای اینکه متوجه این مسئله شوید باید بدانید که در رشته ی معماری، دانشجویان این رشته در بازار کار و حتی محیط دانشگاهی در دو بخش کلی اقدام به کار و رشد علمی می کنند. بخش اول مربوط به کسانی است که در حوزه‌ی طراحی سه بعدی و نقشه ریزی یا به اصطلاح در فاز صفر و بخشی از فاز یک طراحی ساختمان فعالیت دارند. اما بخش دوم مربوط به دانشجویانیاست که سعی در یادگیری عملیات اجرایی طراحی یک سازه یا به اصطلاح در فاز دو فعالیت دارند.

تمرکز شما به عنوان کسی که اقدام به طراحی سایت پلان ویلا در حوزه ی خدماتی کردید، باید بر روی محتواهایی نظیر ارائه آبجکت‌های سه‌ بعدی و پروژه های سفارشی دانشجویی (نظیر: شیت ایدئوگرام، نقشه کشی، شیت‌ معرفی پروژه، طراحی سه بعدی فرم بنا و …) تمرکز داشته باشید و تمام این محتواها به طراحی پلان ویلا ارتباط مستقیمی داشته باشد.

برترین ویژگی‌های خدمات وب سایت‌های طراحی ویلا

پیاده‌سازی طراحی سایت پلان ویلا در قالب سایت خبری، نیازمند دانستن نکاتی برای ارائه‌ی بهتر محتواست. اولین نکته ای که باید بدانید، نیازمندی های طراحان حوزه ی طراحی سه بعدی است. نیازمندی این اشخاص تنها با بهتر شناختن ابزارهای کار آنها میسر می‌شود. برای طراحی پلان ویلا بهترین نرم افزار برای یک مهندس معمار، نرم افزار «Revit» می باشد. این نرم افزار در سه بخش مکانیک، سازه و معماری به مهندسان ساختمان کمک می‌کند تا به صورت یک تیم پروژه های ساختمانی خود را ببندند.

از آنجا که بازار این نرم افزار در ساختمان داغ است و نرم افزاری شامل آبجکت‌های آماده ی از پیش آماده شده (مانند: درب، پنجره، خودرو و …) و همینطور محیط‌های از پیش تنظیم شده به نام «Template» می‌باشد، شما می‌توانید با تمرکز بر امکانات این نرم‌افزار و برآورده کردن نیازهای کاربران این نرم افزار اقدام به تولید محتوا کنید. تولید محتوا در این حوزه به صورت ارائه ی فایل‌های حجیم بوده و دیگران ممکن است از سایت شما برای کاهش مصرف ترافیک آنلاین خود استفاده نکنند. پس بهتر است تمام محتوای خود را از طریق پست نیز به فروش بگذارید.

مجله‌ی خبری طراحی ویلا

اگر برای طراحی سایت پلان ویلا‌ی خود اقدام به پیاده سازی یک سایت خبری کنید، تمام موفقیت شما در گرو مطالب بکر و تازه در حوزه ی طراحی پلان ویلا می باشد. تفاوتی طراحی سایت معماری در حوزه ی خبری با انتخاب قبلی شما دارد این است که اهمیت نو بودن مطالب بسیار مهم‌تر است.

بهتر است قبل از آنکه دلیل این موضوع را در بخش انتهایی این مقاله بخوانید با داشتن یک مجله ی خبری تخصصی در حوزه طراحی ویلا آشنا شوید. سایت‌های جامعی در این حوزه اقدام به بررسی پروژه‌های موفق در سرتاسر دنیا کرده‌اند و تبدیل به بزرگترین مجله‌های خبری معماری شده‌اند. شما نیز می‌توانید با الگوگیری از این سایت‌ها موفق شوید.

اهمیت ترجمه ی جدیدترین آموزش‌های طراحی ویلا

از نمونه‌ها‌ی موفق خارجی در حوزه سایت خبری معماری، سایت «Archdaily» می‌باشد. این سایت در زمینه ی معرفی برترین پروژه‌های معماری در سرتاسر دنیا فعالیت دارد و از یک تیم تحلیل کننده‌ی پروژه‌ها و عکاسان حرفه ای نیز بهره‌ می برند.

البته به خاطر شهرت این سایت، اکثر پروژه های معماری آرزوی دیده شدن در سایت این چنینی را دارند و اقدام به همکاری در ارائه کانسپت ها و مدارک پروژه‌ی خود می‌کنند. از نگاه ما مواردی که موجب پیشرفت یک سایت خبری در تمام حوزه‌های معماری می‌شود، بررسی موشکافانه‌ی مسائل معماری و همچنین استفاده از تصاویر و مدارک کاملا با کیفیت و به بیانی دیگر، معتبر می باشد.

اگر می‌خواهید رقابت آسانی با دیگر رقبای ایرانی خود در این حوزه از کسب وکار اینترنتی داشته باشید، حتما از مسیر موفق سایت‌های بزرگ انگلیسی زبان تبعیت کنید.

ویروس تکراری بودن در طراحی سایت مهندسی

بررسی نکات گفته شده را نمی توان ایده‌هایی بکر و دست نخورده دانست، چرا که اگر در معماری و رشته های مهندسی دانش کافی داشته باشید و طراحی سایت پلان ویلاهای زیادی را بررسی کرده باشید، متوجه وجود ویروس تکراری شدن مطالب و محتواهای این کسب‌ و کارها خواهید شد، محتواهایی که به علت های گوناگونی نظیر:

تولید نشدن آن‌ها به صورت بومی و عدم توانایی دانشجویان در گسترش حوزه ی پلاگین‌های نرم افزارهای سی‌جی، عدم بروزرسانی مقالات و پایان نامه های معماری و عمران، وجود موارد دانلود تکراری نظیر آبجکت های سه بعدی و … تکراری شده است.

کافی است به بررسی کمتر از ۵ سایت در حوزه ی کسب و کار اینترنتی تا به این مهم پی ببرید. آخرین پیشنهاد ما قبل از طراحی سایت پلان ویلا، تحقیق بیشتر در مورد نقاط قوت و ضعف دیگر سایت‌های مهندسی مشابه و ابداع یک روش خلاقانه برای ارائه خدماتتان است. در غیر این صورت کار خیلی سختی برای رقابت با سایت‌های پربازدید معماری خواهید داشت.

مجله اینترنتی دکوکده

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد