طراحی سایت پیش بینی

0

طراحی سایت پیش بینی یک عمل کاملا تخصصی است. اگر طراحی سایت پیش بینی به خوبی انجام گیرد و حساسیت های فتا را طی کند می تواند بسیار درآمدزا باشد.

طراحی سایت پیش بینی

فوتبال ورزش بسیار محبوبی است که کری خوانی ها و رقابت بین طرفداران تیم ها باعث شده که اکثر مردم بر سر پیش بینی نتیجه بسیاری از مسابقات با یکدیگر مسابقه دهند. در این میان طراحی سایت پیش بینی برای اینکه این پیش بینی ها در سطح وسیع و گسترده صورت گیرد بسیار رایج شده اند.

هر چه این سایت ها مجهزتر، کاربر دوستانه تر و جذاب تر باشد؛ مخاطبان بیشتری را جذب می کند. معمولاً برای کاربران زمان پرداخت جوایز، پشتیبانی قوی و درگاه امن از معیارهای مهم است؛ پس در طراحی سایت پیش بینی خود از این موارد غافل نشوید. امنیت و امانت داری خود را به کاربران ثابت و اعتماد آن ها را جلب کنید.

آیا سایت های پیش بینی فوتبال قانونی هستند؟

طراحی سایت پیش بینی : اصول کار بعضی از سایت های پیش بینی فوتبال به این صورت است که از هر کاربر بابت شرکت در هر پیش بینی مبلغی را دریافت می کنند و در نهایت درصدی از همان مبلغ را به کسانی که نتیجه را درست پیش بینی کرده بودند می پردازند؛ که این نوع طراحی سایت پیش بینی در اسلام معادل قمار و حرام است؛ لذا پلیس فتا در ایران روی اصالت و طراحی سایت پیش بینی حساسیت زیادی دارد.

همچنین بعضی از سایت ها بعد از مدت کوتاهی به دلایل و بهانه های مختلف سایت خود را می بندند و دیگر کسی برای طرح شکایات نمی تواند آن ها را ردیابی کند. سایت هایی هم مانند ورزش ۳ و نود در کنار دیگر فعالیت های خود بخشی را به پیش بینی فوتبال اختصاص داده اند که جوایزی نیز به قید قرعه اهدا می شود. همچنین سایت های زیادی، خارج از کشور ایران به این مقوله پرداخته اند؛ البته شرکت در مسابقات این سایت ها به ضرر اقتصاد ایران تمام می شود چرا که در حجم زیاد، خروج ارز از کشور را به دنبال خواهد داشت.

بهترین سایت های پیش بینی فوتبال

طراحی سایت پیش بینی : سایت هایی همانند تک بت و ۱xBet از سر دم داران سایت های پیش بینی مسابقات ورزشی هستند که به علت قدیمی بودن، طراحی جذاب و تخصصی بودن شان تعداد کاربران زیادی را جذب کرده اند و لذا بازخورد، نظر و شرکت کننده های زیادی دارند. این سایت ها قابلیت های بسیار زیادی نیز دارند و به خوبی طراحی شده اند. مخصوصا سایت ۱xBet که بیش از ۳۰ رشته ورزشی را در برمی گیرد و تقریبا سایتی جهانی است و برای طراحی سایت پیش بینی الگوی بسیار مناسبی است.

یک سایت پیش بینی خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

  • تسویه حساب به صورت اتوماتیک و سریع کاربران
  • قالب و ظاهری شیک و خلاقانه
  • اطلاعاتی که موجب جلب اعتماد کاربران می شود در دسترس آن ها قرار داده شود. مانند شماره تلفن پشتیبان، آدرس و … .
  • ثبت پیش بینی در هر لحظه از مسابقه
  • چند زبانه بودن سایت
  • ایجاد محیطی برای تعامل کاربران و گفتگو
  • پشتیبانی قوی و ۲۴ ساعته
  • ارتباط با کاربران از راه پیامک و ایمیل
  • به روز رسانی مداوم سایت و نوشتن آخرین اخبارهای ورزشی
  • ایجاد نمودار و ثبت کردن پیش بینی همه کاربران

یک سایت خوب و کاربر دوستانه از هزاران نکات ریز ایجاد شده است که در بالا به چند نکته مهم آن اشاره کردیم حتما سعی کنید در طراحی سایت پیش بینی خود این موارد را رعایت کنید همچنین فراموش نکنید خلاقیت حرف اول را می زند. از کپی کردن امتناع کنید تا بازخورد بهتری بگیرید. سعی کنید پیش بینی را برای کاربران هیجان انگیز و سراسر لذت کنید. زمان هایی که اوج مسابقات ورزشی است بهترین فرصت برای پیاده سازی ایده، چالش و رقابت های متنوع است.

هزینه یک طراحی سایت پیش بینی

هزینه طراحی سایت پیش بینی بسیار متغیر است و به متغیرهای فراوانی بستگی دارد. اگر بخواهید قالب را آماده تهیه کنید؛ خرج تان کمتر می شود اما اگر قالب سفارشی برای طراحی سایت پیش بینی تهیه کنید حل مشکلات، ایجاد تغییرات و به روز رسانی های آن به آسانی و با هزینه کمی صورت خواهد گرفت.

معمولاً با توجه به گستردگی، امکانات، قابلیت های سایت و نرخ شرکتی که با آن کار می کنید، هزینه طراحی سایت پیش بینی از ۱ میلیون تا چند صد میلیون متغیر است. این را فراموش نکنید که هر چه سایت پربارتر، زیباتر و با کیفیت تری ایجاد کنید احتمال رونق گرفتن و محبوب شدن آن بیشتر خواهد بود و زودتر هزینه هایتان جبران و به سود تبدیل می شود.

طراحی یک سایت پیش بینی یک کار کاملا تخصصی است و به مهارت و تجربه فراوانی احتیاج دارد؛ پس از مهارت و دانش شرکتی که با آن قرارداد می بندید اطمینان کسب کنید. بعضی از شرکت ها هم یک سایت پیش بینی فوتبال را به صورت آماده و کامل به فروش می رسانند. لطفا قبل از خرید حتما از معتبر بودن شرکت ها و کارایی سایت اطمینان حاصل کنید. بالاخص اینکه در صورت مشاهده تخلف شما سهم زیادی در این عمل دارید.

چگونه سایت خود را معروف کنیم؟

طراحی سایت پیش بینی : هرگز برای تبلیغات حساسیت به خرج ندهید. به خصوص در سایت های پر بازدید مانند دیجی کالا، آپارات و یا شبکه های اجتماعی معروف مانند اینستاگرام، تلگرام، فیسبوک و … . اگر مرتب کاربران و مخاطبان شما افزایش یابد حاکی از معتبر بودن سایت شما خواهد بود و مردم با اعتماد بیشتری در سایت شما فعالیت خواهند داشت. البته فراموش نکنید مجوزهای لازم برای درگاه ها و فعالیت های خود را کسب کنید تا جای هیچ سوالی برای کاربران باقی نماند. زمان را از دست ندهید.

هر چه قدمت سایت شما بیشتر باشد و سئو سایت شما خوب باشد مردم آن را بیشتر قبول دارند. سایت خود را مرتب به روز نگه دارید و سعی کنید به جز فوتبال به یکی دو رشته ورزشی دیگر که در ایران محبوب هستند نیز بپردازید. از متخصصان این رشته ها برای طراحی سایت خود مشورت بگیرید. از سایت های حرفه ای و قدیمی در این نوع فعالیت ها الگو بگیرید اما کپی نکنید؛ چرا کسی بالاتر از دیگران قرار می گیرد که حرف تازه ای برای گفتن داشته باشد. با یک پاسخگویی پرقدرت و پشتیبانی دائمی کاربران زیادی را به سمت خود جذب می کنید.

مجله اینترنتی دکوکده

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد