ابعاد ورق ام دی اف ملامینه هایگلاس

0

ابعاد ورق ام دی اف ملامینه هایگلاس : با دانستن ابعاد ورق ام دی اف ملامینه هایگلاس، در خرید خود بهتر عمل کنید. به دلیل تنوع زیاد ابعاد ورق ام دی اف ملامینه هایگلاس،از آن ها مطلع شوید.

ابعاد ورق ام دی اف ملامینه هایگلاس

ورق ام دی اف ملامینه هایگلاس، از ورقه های بسیار پرطرفدار در ساخت کابینت آشپزخانه است. ابعاد ورق ام دی اف ملامینه هایگلاس بسیار متنوع و گوناگون است و همواره سوال های بسیار زیادی درباره ی آن ها وجود دارد.

از آن جایی که دانستن ابعاد ورق ام دی ملامینه هایگلاس برای داشتن خریدی درست و مناسب، برای خریداران، و ساخت بهتر کابینت ها، برای سازندگان و همچنین داشتن فروشی بهتر برای فروشندگان اهمیت بسیار زیادی دارد، در این مقاله سعی کرده ایم به معرفی ورق ام دی اف ملامینه هایگلاس و ابعاد این ورقه ها بپردازیم تا بتوانید، با دیدی باز تر و بهتر خرید خود را انجام دهید.

آشنایی با ورق ام دی اف ملامینه هایگلاس:

در حالت کلی MDF یک تخته فیبری است که چگالی متوسطی دارد و در حقیقت MDF، از چوب های مصنوعی به شمار می رود که از گرده های چوب طبیعی تولید می شود. از آن جایی که نئوپان هم از گرده های چوب طبیعی ساخته می شود، MDF، شباهت بسیار زیادی با نئوپان دارد و تنها تفاوت آن ها در میزان چگالی و ابعادی است که ذرات تشکیل دهنده آن ها دارد.

روکش های MDF   انواع بسیار زیادی دارد که روکش ملامینه، یکی از آن ها است. ورق ام دی اف ملامینه هایگلاس، در واقع همان ام دی اف معمولی است که با لایه ای از یک نوع پلاستیک که مقاومت بیش تری از شیشه دارد پوشیده شده است که درخشندگی بسیار زیادی را به آن می دهد.

چه تفاوتی بین ورق ام دی اف ملامینه و ورق ام دی اف هایگلاس وجود دارد؟

بر خلاف تصور عموم مردم تفاوت هایی بین ام دی اف ملامینه و ام دی اف هایگلاس وجود دارد. ورق ام دی اف ملامینه دارای ضخامتی بین ۰.۲۵ تا ۰.۳۵ است که نزدیک به ۵۰ درصد از ضخامت، از چسب MF تشکیل شده است. برای این که  بشود سطح ام دی اف را ملامینه کرد باید سطح تخته را کاملا با سمباده صاف و صیقلی کرد. برای جلوگیری از تاب برداشتن ام دی اف باید دو طرف آن را با ۱ نوع روکش و گرمای یکسانی، روکش کاری کرد.

از بارزترین ویژگی های ورق ام دی اف هایگلاس سطح براق و درخشنده آن است که همین ویژگی، باعث شده است که در بین ورقه های ام دی اف از محبوبیت بیش تری برخوردار باشد و در مصارف لوکس، مانند اماکن تجاری، امکان لوکس مسکونی، مراکز خرید و… کاربرد داشته باشد.

ورق ام دی اف ملامینه هایگلاس با دارا بودن ویژگی های هر ۲ نوع، جزء ورقه های بسیار محبوب و مقاوم هستند که کاربرد های بسیار زیادی را در کابینت سازی، کمد سازی و… دارند و همچنین این ورق های ام دی اف در ابعاد مختلفی وجود دارند که در قسمت بعد در مورد آن ها توضیح خواهیم داد .

آشنایی با ابعاد ورق ام دی اف ملامینه هایگلاس

ابعاد ورق ام دی اف ملامینه هایگلاس، همراه موضوعی است که برای کابینت سازان و خریداران از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. دانستن ابعاد ورق ام دی اف ملامینه هایگلاس، از عناصر بسیار مهم و حیاتی برای یک کابینت ساز ملامینه هایگلاس است.

خریداران ام دی اف ملامینه هایگلاس، باید از ابعاد آن ها اطلاع کامل داشته باشند تا در هنگام خرید آن ها دچار سردرگمی نشوند و بتوانند خریدی مناسب داشته باشند.

در حالت کلی ابعاد ورق ام دی اف ملامینه هایگلاس به چند دسته گوناگون تقسیم بندی می شود، که شامل موارد زیر است:

 

  • ۳۶۶۰*۲۱۰۰ میلیمتر: این ورقه ها به دلیل داشتن ابعاد بسیار زیاد و بزرگ، باعث می شود که میزان پرتی و دور ریز ورقه ها کاهش پیدا کند و در هزینه ها صرفه جویی شود.
  • ۳۶۶۰*۱۸۰۰ میلیمتر: این سایزی است که اکثر ورقه ها در این رنج وجود دارند.
  • ۲۸۰۰*۱۲۲۰ میلیمتر: ورق های ام دی اف ملامینه هایگلاس خارجی و ایرانی اکثراً بر اساس این سایز ها ساخته می شوند.
  • ۲۴۳۰*۱۸۰۰ میلیمتر: بسیاری از ورقه های پلی گلاس در این سایز موجود هستند.
  • ۲۶۰۰*۲۰۴۰ میلیمتر: سایزی مربعی است که فقط در رنگ های خاص و منحصر به فردی در دسترس می باشد.
  • ۲۷۵۰*۱۲۲۰ میلیمتر: تنها ورق های پلی گلاس آلویک در این سایز موجود هستند.

دانستن ابعاد ورق ام دی اف ملامینه هایگلاس، برای عدم سردرگمی و داشتن اطلاع دقیق از خرید مناسب اهمیت بسیار زیادی دارد و فروشندگان موظف اند که در این زمینه اطلاعات جامع و دقیقی را در اختیار آن ها قرار دهند.

بهره مندی از راهنمای تخصصی ابعاد ورق ام دی اف ملامینه هایگلاس:

همان طور که گفته شد، دانستن ابعاد ورق ام دی اف ملامینه هایگلاس بسیار مهم و جز اطلاعات فنی و کاربردی برای سازندگان کابینت و از اطلاعاتی مهم برای خریداران این کابینت ها است. شما خریداران باید در هنگام خرید این کابینت ها به ابعاد آن ها دقت داشته باشید و از قبل اطلاعاتی را درباره ی آن ها داشته باشید و فروشندگان هم موظف هستند که این اطلاعات را به طور کلی در اختیار شما قرار دهند و با راهنمایی کردن درباره ابعاد ورق ام دی اف ملامینه هایگلاس به شما در خریدتان کمک کنند تا همواره از خرید خود راضی باشید و با خرید اشتباه ابعاد ورق ها، دچار سردرگمی و ضرر مالی نشوید.

به طور کلی ورق ام دی اف ملامینه هایگلاس با توجه به کیفیت و تنوع بسیار زیاد در ابعاد، طرح و رنگ انتخابی بسیار مناسب برای شما خواهد بود.

 

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید و یا به لینک ابعاد ورق ام دی اف ملامینه هایگلاس مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد