سفارش لولا آرام بند

0

سفارش لولا آرام بند

سفارش لولا آرام بند : یکی از معروف ترین انواع لولا ها لولا آرام بند است. این لولا ها معمولا دارای ویژگی هایی هستند که آنها را نسبت به سایرین متمایز می کند و باعث می شود که استفاده از آن ها نسبت به بقیه لولا ها بیشتر باشد.

لولا آرام بند و کابینت سازی

شاید یکی از مهم ترین کاربرد های لولا آرام بند در کابینت سازی باشد اما تنها کاربر آن نیست و جالب است بدانید که تقریبا در هر دری که  به صورت لولایی باز و بسته شود میتوان از لولا آرام بند استفاده کرد. شاید اولین سوالی که پیش از هرچیز برای شما پیش بیاید این است که لولا آرام بند چیست؟ آیا این پسوند آرام بند به معنای آرام بسته شدن است؟

همانطور که از نام این نوع لولا مشخص است، لولا آرام بند معمولا باعث می شود تا درب هرچیز از جمله درب یک کمد یا … به آرامی بسته شود. این لولا ها معمولا از دو بخش تشکیل شده اند که یکی از این بخش ها در واقع به بدنه کابینت متصل می شوند و قسمت دیگر در میانه خود یک حفره ی دایره ای شکل دارد. معمولا ورقه ای که در لولا کابینت مورد استفاده قرار می گیرد ضخامت متناسبی دارد که این ضخامت باعث می شود تا دوام و کارایی آن به طور قابل توجهی افزایش پیدا کند.

همچنین یک جز دیگر که روی این لولا ها قرار گرفته اند فنر هایی هستند که در واقع باعث افزایش قدرت لولا ها حین باز و بسته شدن کابینت می شوند. به دلیل وجود همین فنر ها و همچنین یک پمپ کوچک، این لولا ها حین باز و بسته شدن صدای خاصی را ایجاد نمی کنند. دلیل اینکه این لولا ها با نام لولا آرام بند نیز به دلیل همین بی صدا بودن است.

مزیت های لولا آرام بند

این لولا ها معمولا مزیت های بسیاری دارد که باعث می شود این لولا ها بسیار مقرون به صرفه باشند. از مزیت های دیگر این لولا ها میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • زمانی که درب کابینت به صورت کامل باز است، ضربه ای به محل نصب لولا وارد نمی شود. این امر باعث می شود تا پیچ های نصب شده روی لولا هرگز شل نشوند و همچنین به بدنه کابینت نیز هیچگونه آسیبی وارد نشود.
  • اگر در حین باز و بسته شدن در های کابینت، این در ها در زاویه ای بین ۱۰ تا ۴۰ درجه از دست رها شوند، دیگر در به صورت ضربه ای بسته نمی شود بلکه آرام بسته می شود و دایی ایجاد نمی کند.
  • در هنگام باز کردن درب کابینت شما میتوانید آن را در هر زاویه ای بین ۴۵ درجه تا ۱۱۰ درجه نگه دارید. در نتیجه که در صورتی که به طور کامل درب بسته نشود درب تا قبل از بسته شدن کامل تا قبل از زاویه ۴۵ درجه روی دست بسته نمی شود.

راهنمای خرید لولا آرام بند

شرکت های مختلفی خدماتی را در این زمینه را ارائه می دهد و همچنین امکان خرید اقساطی آن هم در حجم عمده و با نرخ مناسب ارائه می دهد. از مزایایی که خرید اقساطی ایجاد می کند می توانید با هزینه های کمی در ماه بهترین ابزار را برای خود تهیه کنید. بسیاری از شرکت ها و فروشگاه های آنلاین نیز اقدام به فروش لولا آرام بند داشته اند، این شرکت ها با رعایت استاندارد های موجود در بازار و از طریق فعالیت در شبکه های اینترنتی توانسته اند اقدام به فروش اینگونه محصولات کنند.

بهترین برند لولا آرام‌بند

لولا آرام بند نیز همانند سایر محصولات برند های مختلفی دارد و هم اکنون طیف گسترده ای از این برند ها در بازار در حال رقابت هستند. از بهترین آن ها میتوان به برند فانتونی اشاره کرد که برای انواع

اگر شما هم جز آن دسته کسانی هستید که میخواهید یک لولای آرام بند با کیفیت مناسب را خریداری کنید میتوانید از بین برند های مختلف انتخاب کنید. از بین بهترین برندها می‌توان به لولا آرام‌بند فانتونی اشاره کرد که برای انواع درب‌ها، کمد و کابینت آشپزخانه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 سفارش لولا آرام بند

لولای آرام  بند را میتوانید از مغازه هایی که در این زمینه فروش دارند تهیه کنید. همچنین میتوانید این لولا ها را از طریق وبسایت های معتبر و به صورت اینترنتی سفارش دهید. این لولا ها معمولا در مدل های مختلفی به بازار عرضه می شوند و همچنین جنس و کیفیت آن ها نیز متفاوت است. معمولا آن دسته از لولا هایی که با جنس های مرغوب ساخته می شوند عمر مفید طولانی تری دارند.

 

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید ویا به لینک سفارش لولا آرام بند مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد