لولا آرام بند به چند نوع مختلف تقسیم بندی می‌شود؟

0

لولا آرام بند به چند نوع مختلف تقسیم بندی می‌شود؟

لولا آرام بند به چند نوع مختلف تقسیم بندی می‌شود؟  لولا آرام بند انواع مختلفی دارد و هر فردی می‌تواند با توجه به نیاز و بودجه‌ای که در نظر می‌گیرد از یکی از آنها استفاده کند. همانطور که لولاها به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند، لولا آرام بند هم در دسته بندی‌های مختلف قرار می‌گیرد. اما لولا آرام بند چیست. بد نیست قبل از پرداختن به موضوع انواع مختلف لولا آرام بند و بررسی آنها، جواب این سوال را بدهیم. این سوال معمولا برای افرادی پیش می‌‌آید که آشنایی چندانی با این ابزار و لوازم و صنایع کابینت سازی ندارند.

لولا آرام بند به دلیل مکانیسمی که برای عملکرد آن طراحی شده است، به این نام شناخته می‌شود. این لولا به گونه‌ای طراحی شده که در هنگام بسته شدن درب کابینت، به آرامی و آهستگی اتفاق بیفتد، ضربه و صدمه‌ای به پایه‌ و درب کابینت وارد و صدایی شنیده شود. این لولا از دو قسمت ساخته شده است. یک قسمت با چند پیچ بر پایه کابینت و قسمت دیگر هم با چند پیچ بر درب آن نصب می‌شود. آن چیزی که این دو قسمت را به هم متصل می‌کند، یک قسمت نیم دایره‌ی فلزی از جنس استیل است که در درون آن فنرهایی برای افزایش قدرت بستن درب کابینت تعبیه شده است.

مهمترین و دلیل طراحی، ساخت و نامگذاری این لولا، کپسول‌هایی است که درون این قسمت برای آهسته و چند مرحله‌ای بسته شدن درب کابینت تعبیه شده است. با وجود این کپسول‌ها همچنین می‌توان درب کابینت را در زاویه‌های مختلف و در چند مرحله باز نگه داشت. در ادامه مقاله به انواع و دیگر ویژگی‌های لولا آرام بند خواهیم پرداخت.

انواع لولا آرام بند

لولا آرام بند به چند نوع مختلف تقسیم بندی می‌شود؟  لولا آرام بند کابینت به انواع مختلفی تقسیم می‌شود. یکی از این تقسیم بندی‌های این لولا تقسیم بندی به نوع کلیپس دار و بدون کلیپس آن است. هرچند ممکن است تفاوت چندانی در نحوه و کیفیت کارکرد و قیمت بین لولا آرام بند کلیپس دار و لولا آرام بند بدون کلیپس وجود نداشته باشد اما همین تفاوت‌های جزئی می‌تواند برای افرادی که انتظار کارکرد و عملکرد متفاوت از این لولاها را دارند؛ مهم باشد. همه‌ی لولاها دارای کلیپس هستند و وجود کلیپس در آنها باعث می‌شود تا قدرت بیشتری در بسته شدن کابینت پیدا کنند.

آن چیزی که باعث دسته بندی لولا‌های آرام بند به نوع کلیپس دار و بدون کلیپس می‌شود، به نحوه‌ی طراحی و ساخت آنها برمی‌گردد. در لولاهای بدون کلیپس قسمت کلیپس از لولا جدا نمی‌شود و به لولا متصل است اما در لولاهای کلیپس دار این قسمت می‌توان جدا شده و با پیچ‌هایی که در آنجا موجود است؛ تنظیم شوند.  هرچه ضخامت کلیپس لولاهای آرام بند کلیپس دار بیشتر باشد، آنها قدرت بیشتری در بسته شدن کابینت پبدا می‌کنند و فنرهای آنها عملکرد بهتری خواهد داشت. بهتر است تا درگیری گیره‌ی نگهداری کلیپس با خود کلیپس ۲ تا ۳ میلی متر باشد و کلیپس خوب جا بیفتد.

کیفیت لولا آرام بند

لولا آرام بند به چند نوع مختلف تقسیم بندی می‌شود؟  کیفیت لولا آرام بند را مولفه‌ها و شاخصه‌های مختلفی تعیین می‌کنند. هرچه در ساخت این لولاها از استیل مرغوب، مناسب و ضد زنگ بهتری استفاده شود، آنها کیفیت مناسب تری خواهند داشت. استفاده از این مواد اولیه‌ی مرغوب می‌تواند تضمین کننده‌ی دوام و ماندگاری آنها باشد. همچنین خرید لولا آرام بند کلیپس دار بیشتر توصیه می‌شود چرا که می‌توان کلیپس موجود در این لولاها را تعویض و تنظیم کرد. مدت زمان بسته شدن لولاهای آرام بند هم یکی دیگر از نشانه‌های کیفیت و مرغوبیت آنها است. زمان تعیین شده برای نشان دادن اینکه این لولا از کیفیت خوب و مناسبی برخوردار است یا خیر؛ بین ۸ تا ۱۱ ثانیه تعیین شده است.

خرید لولا آرام بند

لولا آرام بند به چند نوع مختلف تقسیم بندی می‌شود؟  لولا آرام بند را می‌توان به دو روش خرید. روش حضوری و اینترنتی که امروزه بیشتر خرید اینترنتی لولا آرام بند توصیه می‌شود. دلیل آن هم مزایای زیادی است که این روش خرید نسبت به روش‌های سنتی و فیزیکی دارد. مزایایی چون خرید اقساطی لولا آرام بند، تخفیف‌های جذاب، پشتیبانی و خدمات دهی ۲۴ ساعته و آنلاین، امکان خرید به صورت عمده و ۲۴ ساعته، ۷ روز هفته ۳۶۵ روز سال و هزاران مزایای دیگر که همگان بر آن واقف هستند. همچنین با کمک این روش می‌توان از قیمت و کیفیت و انواع برندهای این لولا مطلع شد و از آنها خرید کرد.

لولا آرام بند فانتونی بهترین برند این نوع لولا است. برای خرید لولا آرام بند فانتونی به صورت اینترنتی می‌توانید به معتبرترین و شناخته شده ترین فروشگاه‌های اینترنتی فروشنده‌ی ابزار و لوازم ساختمانی مراجعه کنید. خرید اینترنتی لولا آرام بند فانتونی مانند دیگر برندهای لولا آرام بند توکاری چون، اکسسوری، روبرتو و اوتلا بهترین روش و انتخاب است.

نتیجه گیری

لولا آرام بند انواع مختلفی دارد که هر کدام خصوصیات ویژگی‌های منحصر به فرد و خاص خودشان را دارند. کیفیت این نوع لولا هم با توجه به شاخصه‌ها و مولفه‌های خاصی تعیین می‌شود. خرید اینترنتی این نوع لولا هم باعث می‌شود تا لولا آرام بند ارزان قیمت را خریداری کرده و در هزینه‌های خود صرفه جویی کنید.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید ویا به لینک لولا آرام بند مراجعه کنید.

 

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد