ویژگی‌های و خصوصیات لولا آرام بند چیست و نحوه‌ی نصب آنها چگونه است؟

0

ویژگی‌های و خصوصیات لولا آرام بند چیست و نحوه‌ی نصب آنها چگونه است؟

ویژگی‌های و خصوصیات لولا آرام بند چیست و نحوه‌ی نصب آنها چگونه است؟ لولا آرام بند چیست. این شاید سوال بسیاری از افراد باشد. افرادی که آشنا به صنایع لولاسازی و کابینت سازی نیستند و شنیدن نام آن برایشان عجیب است. لولا آرام بند دارای ویژگی‌ها و خصوصیات مناسب و خوبی برای استفاده در صنایع کابینت سازی است. این لولا از دو قسمت ساخته شده است. اما آن چیزی که این لولا را از لولاهای دیگر متفاوت و منحصر به فرد می‌کند، کپسول‌ها و فنرهایی که در درون آن تعبیه شده است. فنرهایی در این لولا تعبیه شده است تا سرعت بسته شدن درب کابینت افزایش پیدا کند.

برای اینکه بسته شدن درب کابینت با سرعت زیاد منجر به ایجاد صدای زیاد و آسیب و صدمه به پایه و بدنه‌ی کابینت‌ها نشود؛ درون این لولا کپسول‌های تعبیه شده است تا در صورت رها سازی، درب آنها به آهستگی و در طی چند مرحله بسته شود. از مزایای وجود چنین سیستمی این است که می‌توان درب کابینت را در چند حالت باز نگه داشت. همچنین برای رگلاژ آسان تر درب کابینت بر روی آنها پیچ‌هایی قرار داده شده است. نصب لولا آرام بند هم بسیار ساده است که در ادامه‌ی مقاله بیشتر در این زمینه خواهیم پرداخت.

نصب لولا آرام بند

ویژگی‌های و خصوصیات لولا آرام بند چیست و نحوه‌ی نصب آنها چگونه است؟ لولا آرام بند یکی از انواع لولاهای مورد استفاده در صنایع کابینت سازی است. این لولا به دلیل ویژگی‌های و خصوصیات منحصر به فردی که دارد، در صنعت بسیار پرکاربرد شده است. نصب آن بسیار ساده است و هر فردی می‌تواند با رعایت اصول و شرایط توصیه شده آنها را نصب کند. اولین نکته برای نصب لولا آرام بند این است که توجه داشته باشید که این لولا دارای جای چند پیچ است. چرا که به همان تعداد باید با مته دریل بر روی پایه و بدنه کابینت سوراخ ایجاد کنید. ابتدا باید پاشنه‌ی بازویی قابل تنظیم را باید بر روی قاب نصب کنید.

سپس لولای آرام بند را با پیچ‌هایی که دارد بر روی پایه و بدنه‌ی کابینت نصب کنید. مرحله بعدی نصب بازوی اصلی بر روی شفت پره دار است که باید به صورت عمود بر درب آن سوار شود و سپس محکم کردن آن از طریق پیچ‌های موجود برای آن است. در نهایت پس از تنظیم سرعت بسته شدن درب باید به درپوش شفت گرد ضربه‌ی محکمی زده شود. پس از اینکه از نحوه‌ی نصب لولا آرام بند مطلع شدید، در ادامه‌ی مقاله با بهترین مارک و برند تولید کننده‌ی این لولا آشنا می‌شوید.

بهترین مارک لولا آرام بند

ویژگی‌های و خصوصیات لولا آرام بند چیست و نحوه‌ی نصب آنها چگونه است؟ برای خرید این لولا توجه به نوع برند سازنده و کیفیت ساخت آن بسیار مهم است. برندهای مختلفی در تولید لولای آرام بند فعالیت می‌کنند که هر کدام خصوصیات، ویژگی‌ها و قیمت‌های متنوعی دارند. لولا آرام بند فانتونی بهترین مارک و برند این نوع از لولا است. کیفیت ساخت و طراحی بی نظیر این لولاها باعث شده است تا از برند فانتونی به عنوان بهترین برند در صنعت ساخت لولاهای آرام بند نامبرده شود. برای خرید لولا آرام بند فانتونی هم به صورت حضوری و هم به صورت اینترنتی می‌توان اقدام کرد.

خرید اینترنتی لولا آرام بند فانتونی بیشتر توصیه می‌شود و از فروشگاه‌های اینترنتی انجام می‌گیرد. فروشگاه‌های اینترنتی زیادی هستند که امروزه انواع لولاهای آرام بند از بهترین برندها با مناسب ترین شرایط و قیمت‌ها به مشتریان و خریداران عرضه می‌کنند. برای خرید اینترنتی لولا آرام بند از این فروشگاه‌های اینترنتی به راحتی می‌توانید اقدام کنید. از مارک‌ها و برندهای دیگر این نوع از لولا می‌توان به برندهایی چون روبرتو، اوتلاو و اکسسوری اشاره کرد که هر کدام خریداران و مصرف کنندگان خاص خودشان را دارند.

فروش عمده لولا آرام بند

ویژگی‌های و خصوصیات لولا آرام بند چیست و نحوه‌ی نصب آنها چگونه است؟ برای اینکه بخواهید خرید لولا آرام بند برای شما ارزان شود، بهتر است به دنبال مراکزی بگردید که این لولاها را به صورت عمده به فروش می‌رسانند. لولا آرام بند ارزان قیمت را می‌توانید در فروشگاه‌های اینترنتی پیدا کنید. آنها علاوه بر اینکه لولاها را به صورت عمده می‌فروشند در مقاطعی از سال هم تخفیف‌های جذاب و بی نظیری برای فروش محصولات خود از جمله لولاها می‌گذارند.

همچنین روش دیگری برای اینکه خرید لولا آرام بند کابینت برای شما ارزان قیمت شود، خرید به صورت اقساطی آن است. خرید اقساطی لولا آرام بند بهترین راهکار برای کسانی است که قصد دارند این کالا را به صورت عمده خریداری نمایند. آنها می‌توانند با خرید به صورت عمده و اقساطی لولا آرام بند توکار در هزینه‌های خود صرفه جویی کنند.

نتیجه گیری:

ویژگی‌های و خصوصیات لولا آرام بند چیست و نحوه‌ی نصب آنها چگونه است؟ لولا آرام بند از مزایا و خصوصیات فوق العاده و بی نظیری برخوردار است که باعث شده است تا استفاده از آنها در صنایع کابینت سازی بسیار پرکاربرد شود. نصب و رگلاژ آنها بسیار راحت است و هر فردی می‌تواند آنها را نصب کند. بهترین مارک این لولاها، لولا آرام بند فانتونی است. خرید به صورت عمده و اقساطی آنها باعث می‌شود تا قیمت ارزانتری پیدا کنند.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید و یا به لینک ویژگی‌های و خصوصیات لولا آرام بند مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد