کابینت چوبی

0

کابینت ها از اصلی ترین اجزای آشپزخانه ها می باشند که یکی از انواع زیبای آن کابینت چوبی است. کابینت چوبی جز طرح های کلاسیک می باشد.

کابینت چوبی

کابینت جز متریال های خاص و شیک برای آشپزخانه ها می باشد. اکثر مواقع کابینت با طرح های کلاسیک طراحی و ساخته می شوند. کابینت های چوبی جز انواع کابینت های بسیار زیبا هستند که در انواع سبک های زیبای کلاسیک و مدرن موجود می باشند.

کابینت چوبی می تواند از بافت های ساده و پیچیده ساخته شود . کسانی که قصد دارند فضای متفاوتی در آشپزخانه هایشان ایجاد کنند کابینت های چوبی انتخاب بسیار مناسبی می باشند. از گذشته تا به امروز کابینت ها با طرح های چوبی مورد توجه همگان قرار گرفته اند. امروزه هم کابینت های تمام چوب وجود دارند هم کابینت هایی با روکش چوب که کابینت های تمام چوب گران قیمت تر می باشند. در ادامه با انواع کابینت های متنوع چوبی آشنا می شویم.

کابینت با روکش چوب

محبوب ترین روکش های چوبی روکش بلوط و ملچ می باشند. از روکش های چوب هم بیشتر مواقع برای کاری های کلاسیک استفاده می کنند. قیمت کابینت ها با روکش های چوب مناسب تر از کابینت های تمام چوب می باشد. بسیاری از کابینت ها از جنس ام دی اف می باشند که روی آنها را روکش چوبی می چسبانند و پرس می کنند.

این کابینت ها دوام و استحکام بسیار بالایی دارند و تنوع و زیبایی زیادی دارند. به علت داشتن رنگ های پلی استر و پلی اورتان مقاومت بسیار خوبی در مقابل رطوبت دارند. در قدیم بیشتر از روکش های قهوه ای استفاده می کردند اما امروزه روکش های چوبی طوسی و سفید رنگ که زیبایی خاصی دارند موجود می باشند.

کابینت تمام چوب

کابینت های چوبی از انواع محبوب کابینت ها می باشند. چوب که یک محصول طبیعی و زیبا می باشد و بافت ها و رنگ های متفاوتی دارند. در ادامه با چوب های مناسب برای ساخت کابینت ها آشنا می شویم. چوب درخت گیلاس یکی از انواع چوب های مناسب می باشد که رنگ قهوه ای مایل به قرمز دارد. این نوع چوب جز چوب های گران و محبوب برای ساخت کابینت آشپزخانه می باشد که زیبایی چشمگیری دارند.

یکی دیگر از انواع چوب ها چوب درخت افرا می باشد که سبک تر از چوب درخت گیلاس می باشد و جنس آن برای کابینت بسیار مناسب می باشد. چوب درخت بلوط هم با داشتن طرح برجسته و خاص می تواند زیبایی زیادی به کابینت ها ببخشد.

این نوع چوب دوام بالایی دارد و مقرون به صرفه می باشد. کابینت هایی که با چوب درخت توسکا ساخته می شوند رنگ قهوه ای روشن مایل به قرمز دارند. چوب درخت گردوی آمریکایی، چوب درخت گردو، چوب بامبو و … هم برای ساخت کابینت مناسب می باشند.

راهنمای خرید کابینت چوبی

کابینت ها نقش بسیار مهمی در زیبایی دکوراسیون آشپزخانه ها دارند از این رو انتخاب آنها بسیار مهم می باشد. کابینت های جز زیبا ترین و خاص ترین کابینت ها می باشد که تیم حرفه ای ما آنها را با طرح ها و رنگ های متنوع و زیبا می سازند.

برای خرید اینترنتی کابینت می توانید به راحتی عکس های انواع کابینت های چوبی زیبا و خاص را در سایت ببینید و مطابق با سلیقه خود آنها را انتخاب و سفارش دهید. رضایت مشتریان اولویت کار ما می باشد و همواره سعی داریم با ارائه کابینت های با کیفیت رضایت شما عزیزان را جلب کنیم ممنون از انتخاب خوب شما.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید ویا به لینک کابینت چوبی مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد