کابینت وکیوم

0

کابینت وکیوم نوع جدیدی از کابینت است که بسیار شیک و زیبا می باشد. کابینت وکیوم امروزه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و محبوبیت بسیاری در میان مردم دارد.

کابینت وکیوم

کابینت در آشپزخانه، یکی از مهمترین تجهیزات یک آشپزخانه به شما می رود که علاوه بر ایجاد چیدمان و نظم در آشپزخانه، به دکوراسیون آشپزخانه و ظاهر آن رنگ و رویی دیگر می دهد. کابینت های بسیاری در بازار وجود دارند که هریک ویژگی هایی دارند.

کابینت وکیوم، نوع جدیدی از کابینت است که امروزه جایگزین کابینت های قدیمی شده است و به وفور در ساخت ساختمان از آن استفاده می شود. ویژگی های بسیار زیاد این کابینت در کنار ظاهر شیک و زیبای آن باعث محبوبیت این نوع کابینت شده است. برای آشنایی با کابینت وکیوم با این مقاله همراه شوید.

کابینت وکیوم چیست؟

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که کابینت های وکیوم چه نوع کابینت هایی هستند و چه ویژگی دارند. کابینت وکیوم نوع جدیدی از کابینت های آشپزخانه است که پس از کابینت های ام دی اف و فلزی به بازار آمده است. نام وکیوم که به آن ممبران نیز گفته می شود، به درب چوبی و نمای ظاهری کابینت اشاره دارد. برای ساخت این نوع کابینت از چوب و نوعی روکش چوب استفاده شده است.

در کابینت های وکیوم از تزیینات یا جزییات کمتر استفاده می شود. این نوع کابینت سبکی کلاسیک و مدرن به آشپزخانه می دهد. چوب هایی که در ساخت این کابینت استفاده می شود، مشکلاتی که در کابینت های چوبی داشت را به همراه خود ندارد و از چوب آن صاف، به هم فشرده و بدون گره و سفت است. مشتری به هنگام خرید می تواند طرح و رنگ کابینت را خود انتخاب کند و در انتخاب طرح کابینت به دلیل تنوعی که این نوع کابینت دارد، دستش باز است و می تواند به راحتی انتخابی کند.

کابینت های ممبران، دارای سازگاری با محیط زیست هستند و نسبت به سایر کابینت ها دارای طراحی زیباتری هستند که به آشپزخانه طحی شیک و امروزی را می دهد.

کابینت های وکیوم، به دلیل پوشش pvc که بر روی چوب خود دارند، دارای مقاومت بالایی در برابر آب هستند و از نفوذ آب و رطوبت به لایه های زیرین خود جلوگیری می نمایند و نظافت آنها نیز بسیار راحت تر است. وزن سبک این نوع کابینت ها باعث می شود که به کابینت کمتر فشار آید و در نتیجه عمر آن بیشتر شود.

اگر به هر دلیلی این نوع کابینت خراب شود، هزینه نگهداری و تعمیر آن بسیار کمتر است. همچنین اگر شما خواستار داشتن فر یا هود توار هستید، این نوع کابینت انطباق بیشتری با تجهیزات مخفی دارد. یکی از معایب اصلی این نوع کابینت این است که روکش pvc این نوع کابینت در برابر نور یا گرما ممکن است تغییر رنگ دهد و همچنین باید دقت کیند که از برخورد اجسام نو تیز به کابینت خودداری کنید.

راهنمای خرید کابینت وکیوم

اگر شما نیز دوست دارید از کابینت های وکیوم برای آشپزخانه خود استفاده کنید و نمی دانید که از کجا این نوع کابینت را تهیه نمایید، بهتر است از برای خرید کابینت وکیوم از خرید اینترنتی کابینت وکیوم استفاده نمایید تا علاوه بر صرفه جویی در زمان و هزینه، خرید راحت تری داشته باشید.

این کابینت ها دارای بالاترین کیفیت در ساخت هستند. شما می توانید به مراجعه به سایت ما و انتخاب طرح مورد نظر کابینت وکیوم و رنگ مورد نظر خود، درخواست خرید خود را ثبت کنید و کابینت را به راحتی و بدون صرف هرگونه هزینه ای درب منزل خود تحویل بگیرید و خریدی عالی را تجربه کنید.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید ویا به لینک کابینت وکیوم مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد