کابینت های دستشویی

0

 

خرید کابینت دستشویی زیبایی و جلوه محیط دستشویی ها را افزایش می دهد. طرح ها، رنگ ها و مدل های گوناگون کابینت دستشویی با کیفیت در دسترس قرار دارد.

کابینت های دستشویی

امروزه وارد دستشویی های هر خانه ای که می شویم یک کابینت بسیار شیک را مشاهده می کنیم که زیبایی خاصی را به فضای سرویس بهداشتی ها داده است. کابینت دستشویی در مدل ها، جنس ها و رنگ های متنوع و گوناگونی وجود دارند.

که شما می توانید با خرید اینترنتی کابینت دستشویی از راهنمای خرید کابینت استفاده کنید تا بهترین گزینه را برای خود خریداری نمایید. در این مطلب سعی کرده ایم به امکان خرید اینترنتی کابینت دستشویی، ویژگی ها و برندهای موجود آن بپردازیم.

از کاربردهای مهم کابینت دستشویی خبر دارید؟

در ابتدا کابینت ها فقط در فضای آشپزخانه ها مورد استفاده قرار می گرفتند ولی امروزه کابینت های دستشویی بسیار زیبا و متنوعی تولید شده است که توجه زیادی را به خود جلب کرده است. به دلیل فضای مرطوب دستشویی ها، امکان رشد باکتری های زیادی در این مکان وجود دارد.

استفاده از روشویی های قدیمی که مکانی برای قرار گرفتن وسایل بهداشتی مانند مسواک، دستمال کاغذی و حوله را در محیطی که به دور از آلودگی ها باشند را نداشتند، این وسایل به شدت در معرض آلودگی قرار داشتند.

اما کابینت دستشویی این امکان را فراهم می کند که لوازم بهداشتی در محیطی بسته و به دور از رطوبت قرار بگیرند که در این صورت احتمال رشد باکتری ها در لوازم بهداشتی به حداقل می رسد. کابینت دستشویی نه تنها محل مناسبی برای قرارگیری لوازم بهداشتی فراهم می کند، بلکه جلوه ای بسیار شیک و زیبا را به فضای دستشویی می دهد.

کابینت های دستشویی چه مدل ها و طرح هایی دارند؟

کابینت های دستشویی ۲ مدل ایستاده ( پایه دار ) و دیواری دارند. مدل دیواری به دلیل قرارگیری بر روی دیوار انتخاب مناسبی برای دستشویی های کوچک است و کابینت های ایستاده بر روی زمین قرار می گیرند که پایه دارند و برای دستشویی های بزرگ و کوچک کاربرد دارند. کابینت دستشویی هم می تواند با آینه و باکس (فول ست) باشد و هم بدون آن، که شما می توانید با سلیقه خود، آنها را انتخاب کنید. این سایت فروشگاهی با ارائه راهنمای خرید کابینت های به شما در خرید کابینت های دستشویی مناسب کمک می کند. برندهای خوشنام زیادی در زمینه تولید کابینت های دستشویی وجود دارد که در زیر به بررسی به برخی از آنها می پردازیم:

  • برند صنایع چوب کیش: این برند معروف فعالیت خود را از سال ۱۳۸۲ در زمینه تولید انواع گوناگون کابینت های دستشویی، و کابینت های آشپزخانه در جزیره زیبای کیش به دلیل موقعیت استراتژیکی که دارد، شروع کرد.
  • بومرنگ: شرکت بومرنگ شرکتی فعال در زمینه تولید انواع مختلفی از کابینت است که از سال ۱۳۷۱ فعالیت خود را آغاز کرده است. این شرکت با تولید محصولات مرغوب و با کیفیت در این زمینه توانسته است شهرت بسیار زیادی را کسب کند.
  • شرکت مونیمو: این شرکت از تولید کننده های بزرگ کابینت و کابینت های سرویس بهداشتی است که کابینت های زیبا در طرح ها، رنگ ها و مدل های گوناگونی عرضه می کند.
  • برند لوکس کابین: این شرکت هم با بهره گیری از مواد اولیه خارجی و با کیفیت و داشتن کادری مجرب و متخصص در زمینه تولید کابینت های دستشویی، محصولات با کیفیت و مرغوبی را با بازار عرضه کرده است و شهرت و اعتبار زیادی را توانسته است کسب کند.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید ویا به لینک کابینت های دستشویی مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد