کابینت رومی

0

کابینت رومی یکی از ده ها نوع کابینت در ایران است. در ساخت کابینت رومی اغلب از مواد اولیه مرغوب استفاده می شود. این کابینت ها نمای زیبایی دارند.

کابینت رومی

کابینت ها مهمترین و اساسی ترین بخش در هر آشپزخانه هستند. کابینت یکی از انواع کابینت های آشپزخانه است که زیبایی منحصر به فردی دارد. این نوع از کابینت ها در رنگ ها و طرح های مختلفی ساخته می شوند. مدت زمانی که برای ساخت کابینت رومی استفاده می شود، به طرح آن وابسته است.

راهنمای خرید کابینت رومی

انتخاب نوع کابینت آشپزخانه عموما به سبک دکوراسیون این مکان بستگی دارد. کابینت های رومی با سبک دکوراسیون کلاسیک هماهنگی بیشتری دارند. اغلب تولیدکنندگان کابینت های رومی، این محصولات را با مواد اولیه مرغوب ساخته و نصب می کنند. ویژگی بارز این کابینت ها که آنها را از سایر انواع این محصول مجزا می سازد، طرح های برجسته بر روی درب های آن است.

در ساخت کابینت های رومی اغلب از طرح های سلطنتی و گاه منبت کاری استفاده می گردد. ترکیب دو رنگ متضاد در ساخت این محصولات می تواند بر جلوه بیشتر آن بیفزاید. اکثر مشتریان کابینت های رومی، تضاد رنگ سفید و طلایی این محصول را می پسندند. دستگیره های کابینت رومی نیز باید متناسب با طرح های حکاکی شده بر روی این محصول باشد.

از آنجا که رومیان در گذشته به زیبایی و جلوه قصرهای خود توجه زیادی می نمودند، از این رو کابینت های مجلل سلطنتی نیز به همین نام شناخته شد. از ویژگی های بارز کابینت های رومی، جنس چوبی آنها است. مشخصه دیگر این محصولات شکل پذیری متفاوت آن است. برای مثال می توان جای هود و یا لباسشویی را در میان قفسه های کابینت طراحی کرد. همچنین می توان شکل کابینت را به صورت دایره و یا بیضی ساخت.

امروز در کنار کابینت ها و در فضای آشپزخانه، ستون هایی متناسب با طرح کابینت ها ساخته می شود که محیط آشپزخانه را مانند قصرهای باشکوه رومیان می کند. در این مدل از کابینت اساسا، از شیشه برای بخشی از کابینت های بالایی استفاده می شود و قسمتی از آنها را شبیه به دریچه یک پنجره می سازد. تنوع رنگ این نوع از کابینت ها بسیار زیاد است.

خرید اینترنتی کابینت رومی

تولیدکنندگان زیادی در کشور وجود دارند که سال ها این محصول را به اشکال مختلف تولید می کنند. شرکت های زیادی با برندهای اختصاصی در زمینه تولید انواع کابینت رومی فعال هستند. اما در گذشته برای خرید و یا سفارش این محصول، فرد باید به کابینت سازی ها و یا کارگاه های تولید کابینت در سطح شهر مراجعه می نمود و بر اساس ابعاد آشپزخانه خود، این نوع از کابینت را سفارش می داد. با پیشرفت تکنولوژی این مشکل به سادگی رفع شده است.

اما شما امروزه می توانید بدون خروج از منزل، یک از مدل های کابینت را انتخاب و سفارش دهید. برای این کار لازم است تا به فروشگاه اینترنتی معتبر مراجعه کنید. شما می توانید در زمان کمی انواع مدل های کابینت رومی را مشاهده کنید و بر مبنای سلیقه و دکوراسیون آشپزخانه خود، یکی از انواع این محصول را خریداری نمایید. خرید اینترنتی کابینت ها باعث می شود تا علاوه بر زمان، در هزینه ها نیز صرفه جویی شود. همچنین شما می توانید با مقایسه محصولات چند برند مختلف، بهترین نوع کابینت را با قیمت مناسب و به روز انتخاب نمایید و سپس آن را از همین طریق خریداری کنید.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید ویا به لینک کابینت رومی مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد