آموزش نصب کابینت آشپزخانه

0

آموزش نصب کابینت آشپزخانه باید به صورت اصولی انجام شود تا به هنگام نصب کابینت مشکلی پیش نیاید. آموزش نصب کابینت آشپزخانه شامل مراحلی است.

آموزش نصب کابینت آشپزخانه

نصب کابینت آشپزخانه یکی از کارهای مهم به هنگام ساخت ساختمان است. کار نصب کابینت به حداکثر یک روز زمان احتیج دارد و کاری سخت نیست. انتخاب مناسب کابینت و صحیح نصب کردن آن، بر زیبایی و کاربرد هر چه بیشتر آن تاثیر می گذارد. آموزش نصب کابینت آشپزخانه، شامل مراحلی است که به سادگی انجام می شود اما باید به دقت نصب کابینت را فرا گیرید.

نصب کابینت کاری تخصصی است و باید بدانید که نصب کابینت آشپزخانه، فیکس کردن یک سری جعبه بر روی دیوار با پیچ و مهره نیست. برای یادگیری نصب کابینت آشپزخانه یک مکان مناسب پیدا کنید و این کار را فرا گیرید. در این مقاله شما مراحل آموزش نصب کابینت آشپزخانه را یاد می گیرید و با ابزارهای مختلف جهت این کار آشنا می شوید.

راهنمای آموزش نصب کابینت آشپزخانه

آموزش نصب کابینت آشپزخانه، شامل مراحلی است. برای نصب کابینت آشپزخانه باید موارد ذیل را به ترتیب رعایت کنید:

  • علامت گذاری دقیق بر روی دیوار: اولین و مهمترین مرحله در نصب کابینت آشپزخانه، علات گذاری دقیق و خط کشی و تراز کردن است. این مرحله باید به دقت انجام شود زیرا در صورت ناصاف بدون، کابینت بعدا کج نصب می شود.
  • نصب نمودن اتصالات بر روی دیوار: پس از خط کشی، باید اتصالات مورد نیاز برای نصب کابینت بر روی دیوار نصب شوند. متداول ترین اتصال برای نصب کابینت، اتصال ۴۵ است. این اتصال می تواند چوبی یا فلزی باشد. در اتصال چوبی مقطعی مستطیلی به اندازه ۸۰*۱۶ را انتخاب کرده و آن را به دو نیم تقسیم کنید که یکی از آن ها بر روی خطوط ترسیم شده بر روی دیوار نصب می شود و دیگری بر روی کابینت نصب می شود. این مرحله در آموزش نصب کابینت آشپزخانه را باید به دقت یاد بگیرید زیرا تحمل وزن کابینت با همین اتصالات است.
  • نصب کابینت: ابتدا بهتر است کابینت های زمین وصل شوند. پس از نصب کابینت های زمین آن ها را با پیج و مهره به هم وصل کنید و فیکس نمایید. پس از آن کابینت های دیواری را نصب کنید و آن ها را نیز مانند کابینت های زمینی تراز و فیکس کنید.
  • اندازه گیری درب کابینت: پس از نصب باید درب کابینت ها را اندازه گیری کنید. در اندازه گیری همیشه ۴ الی ۵ میلی متر اندازه را از اندازه واقعی عرضی کمتر بگیرید. اندازه گیری طولی نیز مانند اندازه گیری عرضی است با این تفاوت که اندازه ارتفاع درب کابینت های زمینی و دیواری باید یکی باشد.
  • چسباندن لبه و برشکاری: پس از اندازه گیری درب ها را برش داده و با پوشش پی وی سی لبه چسبانی کنید.
  • نصب لولای درب کابینت: برای نصب لولا ابتدا جای دقیق را مشخص کرده و لولا را نصب کنید.
  • نصب دستگیره، درب و طبقات کابینت: در مرحله آخر در آموزش نصب کابینت آشپزخانه، باید درب های آماده شده را نصب کنید و سپس طبقات و درب کابینت ها نیز نصب می شوند.

برای صفر تا صد آموزش نصب کابینت آشپزخانه می توانید از افراد باتجربه در این زمینه استفاده کنید و کار را نزد آن ها یاد بگیرید.

برای نصب کابینت آشپزخانه به چه وسایلی نیاز داریم؟

برای نصب کابینت به وسایلی ساده و ابتدایی نیاز دارید که تهیه آن ها سخت و پیچیده نیست. پیچ گوشتی، تراز سنج، گیره، پیچ، دریل برای سوراخ کردن دیوار و سنباده برای تراز و صاف کردن برش ها احتیاج است. این ابزار ، ابزارهای ابتدایی هستند و ممکن است در طول کار به ابزار بیشتری احتیاج پیدا کنید.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید ویا به لینک  نصب کابینت آشپزخانه مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد