آشنای با کابینت های حجمی

0

آشنای با کابینت های حجمی در این مقاله سعی شده تا با کابینت حجمی و ویژگی هایش و به خصوص خرید اینترنتی کابینت حجمی آشنا شویم. کابنت های حجمی برای آپارتمان ها بسیار مناسب هستند.

آشنای با کابینت های حجمی

امروزه فضای منازل محدود بوده و افراد سعی می کنند آشپزخانه خود را به گونه ای طراحی کنند که بتوانند از تمامی قضای آن استفاده کرده و بتوانند تمامی وسایل را در آن قرار دهند از این رو کابینت حجمی برای چنین شرایطی مناسب بوده و خانم ها می توانند با توجه به حجم بالای این مدل کابینت ها وسایل خود را به راحتی در آن قرار دهند.

تاریخچه کابینت

در گذشته تا به امروز افراد جهت نظم و آرایش آشپزخانه خود از کابینت ها استفاده می کنند و البته با گذشت زمان توجه افراد به کابینت ها جهت زیبایی منزل افزایش یافته است و از طرفی هم صنعت MDF بسیار پیشرفت کرده و مدل های گوناگونی به بازار عرضه شده است. مهمترین نکنه در کابینت ها قابلیت شست و شوی آنها می باشد که اکنون در کابینت های MDF به وسیله دستمال نمناک قابل شست و شو هستند.

انواع کابینت حجمی

کابینت های حجمی در دو نوع افقی و عمودی برای آشپزخانه طراحی می شود، کابینت های افقی اصولا در قسمت بالا و کابینت های عمودی در قسمت پایین آشپزخانه قرار می گیرند، قسمت لبه های کابینت های حجمی را می توان از کابینت های تزئینی که قابلیت دید دارد طراحی شود.

ویژگی های کابینت حجمی

بارزترین ویژگی های کابینت های حجمی مشخص بودن مکان هر وسیله است این کار سبب زیبا دیده شدن هر فضای کلی آشپزخانه و استفاده بهینه از تمامی فضای آشپزخانه است. ویژگی دیگر کابینت های حجمی قابلیت سفارش برای هر نوع فضایی است بدین منظور قبل از خرید کابینت حجمی باید طراح، آشپزخانه شما را ببیند و سایز تمامی وسایل تو کار را بداند تا بتواند طراحی زیبا و بی نقصی داشته باشد.

خرید کابینت

از ساده ترین روش های خرید، خرید اینترنتی کابینت حجمی است در این خصوص مساحت آشپزخانه و یک سری اطلاعات ضروری را قرار دهیم. جهت خریداری کابینت به صورت اینترنتی بهتر است قبل از خرید به راهنمای خرید کابینت حجمی که در سایت ها قرار گرفته است توجه کنید.

برند های کابینت های حجمی

کابینت ها دارای برند های گلاس، های گلاس، ملامینه، پی وی سی و معمولی هستند و هر مورد شامل مدل های آنتیک روشن، آنتیک تیره، ونگه، راش، گردویی، افرا، ماهگونی، بلی خان، سیلور می شوند. که با وجود این همه تنوع در برند و مدل و رنگ افراد می توانند به راحتی انتخابی مناسب برای منزل خود داشته باشند، در انتخاب طرح و رنگ باید به رنگ وسایل و دیوار ها توجه کرد و با توجه به آن کابینت خود را انتخاب می نمایند .

مدل های کابینت های حجمی

مدل کابینت ایتالیایی چیارا، ایتالیایی سرنا، سبک های مدرن شرقی، نئوکلاسیک، مدل های عربی، چینی، لوکس و ایرانی است. سبک های مدرن ایتالیایی دارای فرم های ساده و کشیده هستند و نئوکلاسیک نسبتا دارای طرح های برجسته و تزئیناتی است و اما در طرح های مدرن شرقی به طرح ها و سبک های ایرانی شباهت زیادی دارد. هر یک از طرح هایی که در بالا گفته شده است برای یک فضایی مناسب و شیک است پس بهتر است قبل از انتخاب طرح و مدل ابتدا مساحت آشپزخانه خود را در نظر بگیریم و سپس به دنبال طرح و مدل باشیم.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید ویا به لینک آشنای با کابینت های حجمی مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد