کابینت مخفی

0

مینیمال پسندها، استفاده از انواع کابینت مخفی را در آشپزخانه ترجیح می‌دهند. شناخت انواع کابینت مخفی شما را در انتخاب مناسب این نوع از کابینت کمک خواهد کرد.

کابینت مخفی

بیشتر آنهایی که مینیمال بودن را می پسندند، استفاده از انواع کابینت مخفی را در آشپزخانه منزل شان ترجیح می دهند. استفاده از کابینت در طراحی آشپزخانه، مزایای زیادی دارد. آشپزخانه را خلوت تر نشان می دهد و امکان نظم دهی بیشتر در فضای آشپزخانه را فراهم می کند.

اگر شما هم جزء آن دسته از آدم ها هستید که تحمل شلوغی و بی نظمی را ندارید و دور شدن از وسایل تان هم برایتان آزاردهنده است، استفاده از کابینت مخفی به ویژه در فضای همیشه شلوغ آشپزخانه را به شما توصیه می کنیم. همراه ما باشید تا در ادامه، درباره راهنمای خرید کابینت کمی بیشتر صحبت کنیم.

کاربردهای کابینت مخفی

یکی از کاربردی ترین مزایای استفاده از کابینت ، درست کردن کابینت مخفی برای فر، مایکروفر، یخچال، ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در آشپزخانه است. در صورت استفاده از این نوع کابینت برای این وسایل، فضای آشپزخانه یکدست تر و خلوت تر خواهد شد. علاوه بر این، فضای مورد استفاده در آشپزخانه هم بیشتر می شود.

زیرا برای مثال وقتی ماشین ظرفشویی رومیزی را از روی سطح اُپن آشپزخانه به درون کابینت مخفی در زیر اُپن یا جزیره منتقل می کنیم، سطح روی اُپن برای استفاده های دیگر خالی می ماند. امروزه انتقال هود به دورن کابینت هم بسیار طرفدار پیدا کرده است. شما می توانید یک آشپزخانه مینیمال داشته باشید که با رنگ ها و طرح های مورد علاقه تان دیزاین شده و دیگر خبری از تحمل منظره های اجباری مانند هود یا فر نیست.

چطور آشپزخانه منظمی داشته باشم؟

یکی از روش های نظم دهی به آشپزخانه، استفاده از کابینت های مخفی در طراحی آن است. می توانید بسیاری از کشوها و دراورهای پرکاربرد در فضای آشپزخانه را به درون کابینت های مخفی منتقل کنید. می توانید فضاهای پِرت شده در آشپزخانه را با استفاده از کابینت های مخفی به صورت کشویی به پرکاربردترین فضای آن تبدیل کنید. به این فکر کنید که یک سوپرمارکت بزرگ در آشپزخانه دارید که فقط خودتان از آن باخبرید. کابینت های مخفی یک معجزه در آشپزخانه هستند.

حتی می توانید برای بعضی از وسایلی که همیشه استفاده می شوند ولی ظاهر آشپزخانه را شلوغ می کنند نیز به فکر کابینت باشید. مثلا چای ساز یا قهوه جوش. یا زودپز و پلوپز برقی که بسیار هم پرکاربرد هستند.

داشتن انباری در آشپزخانه کوچک؟

شاید تا پیش از این، رسیدن به این رویا دور از دسترس بود، ولی پس از ظهور کابینت های مخفی در طراحی آشپزخانه ها، حالا می توانید با ساخت یک کابینت مخفی سراسری بزرگ در هر جای آشپزخانه خود که برایتان ممکن باشد، یک انباری مجهز را درون آشپزخانه خود جا بدهید. البته بد نیست بدانید که دسترسی به این نوع کابینت که بزرگ و سراسری است، مخصوصا اگر آن را در بالای سایر کابینت ها و نزدیک به سقف تعبیه کنید، کمی سخت است، ولی نزدیک بودنش به خصوص برای وسایلی که شاید سالی یک بار به سراغشان بروید، قطعاً می ارزد.

بهتر است برای خرید کابینت های مخفی، در ابتدا نیازهای خود را در طراحی آشپزخانه شناسایی کنید. از فضاهای آشپزخانه بیشترین استفاده را کنید. با طراحان حرفه ای و کابینت سازهای خوب مشورت کنید. می توانید از طریق سایت های تخصصی در این زمینه هم اطلاعات بسیار خوبی به دست بیاورید. سایت های زیادی هستند که می توانید از آنها راهنمایی بخواهید. این سایت ها معمولا فروش آنلاین هم دارند و خدمات نصب و اجرا هم ارائه می دهند. ما به شما خرید اینترنتی کابینت را پیشنهاد می کنیم.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید ویا به لینک کابینت مخفی مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد