کابینت دستگیره مخفی

0

کابینت دستگیره مخفی

استفاده از کابینت دستگیره مخفی در آشپزخانه به زیبایی آن می افزاید. امروزه کابینت دستگیره مخفی با طرح های متنوع در بازار موجود می باشد.

تا به حال نام کابینت دستگیره مخفی به گوشتان خورده است؟

یکی از مهمترین فضاهای منازل، آشپزخانه می باشد که طراحان دکوراسیون آشپزخانه جهت مدرن تر نمودن فضای آشپزخانه از کابینت دستگیره مخفی در طراحی دکور آن استفاده می کنند. کابینت های بدون دستگیره در طرح ها و رنگ های متنوع و زیبا در بازار عرضه شده اند که شما می توانید مطابق با سلیقه ی خود از هریک از آنها برای دکوراسیون و طراحی آشپزخانه خود استفاده نمایید. در این مقاله قصد داریم شما را با انواع مدل ها و نحوه ی خرید کابینت دستگیره مخفی آشنا کنیم.

آیا می دانید استفاده از کابینت های مدرن به دکوراسیون منزل الهام می بخشد؟

همانطور که از نام این نوع از کابینت ها متوجه می شوید، نوع جدیدی از کابینت های آشپزخانه می باشند که فاقد دستگیره هستند. این کابینت ها دارای درب هایی می باشند که پس از بسته شدن کاملا مخفی می شوند. علاوه بر زیبایی و مدرن نمودن دکوراسیون آشپزخانه، استفاده از این نوع کابینت ها در طرح های مختلف با درب های زیاد به فضای آشپزخانه جلوه خاصی می بخشد.

آیا شما نیز قصد دارید دکوراسیون آشپزخانه خود را تغییر دهید؟ به دنبال دکوراسیون بی نظیر در آشپزخانه خود هستید؟ می خواهید آشپزخانه خود را با آشپزخانه دیگران متمایز کنید؟ بنابراین پیشنهاد ما به شما این است که با مراجعه به سایت های فروش کابینت های دستگیره مخفی، انواع مدل ها و برندهای موجود در بازار را مشاهده کنید و حتی خرید اینترنتی کابینت دستگیره مخفی داشته باشید.

میخواهید آشپزخانه متفاوتی داشته باشید و به دنبال برندهای خاص و مدل های متفاوت کابینت هستید؟

همیشه در حین ساخت یا خرید کابینت، مهمترین سوالی که ذهن مشتری را درگیر می کند، انتخاب نوع دستگیره برای کابینت می باشد. اهمیت این موضوع به این خاطر است که دستگیره های کابینت علاوه بر زیبایی و کارآیی نباید فضای زیادی را اشغال کنند. حال با روی کار آمدن انواع مدل ها و برندهای کابینت دستگیره مخفی تنها مشغله ی ذهنی، انتخاب نوع و طرح کابینت می باشد.

در کابینت های دستگیره مخفی به چندین صورت دستگیره را مخفی می کنند برای مثال گاهی لبه ی در را از بدنه فریم کابینت فاصله می دهند، یا گاهی اوقات با برش خاصی روی لبه ی درب کابینت، امکان درگیر شدن انگشت با درب را به وجود می آورند. بعضی از کابینت ها در سب کهای مدرن به این صورت دیده می شوند که به صورت تاچ عمل می کنند و با یک فشار کوچک چند سانتی متر باز می شوند و بعد شما می توانید کامل درب یا کشو را باز کنید.

از انواع این کابینت های می توان برندهای زیر را معرفی کرد:

کابینت های بدون دستگیره شرکت  BLUM: این شرکت در زمینه طراحی و ساخت انواع مدل های کابینت های بدون دستگیره فعالیت دارد.

کابینت های گلاس: این نوع کابینت ها با ورق های گلاس ایرانی و خارجی در طرح ها و رنگ های مختلف در بازار وجود دارند. اگر قصد تغییر دکوراسیون آشپزخانه ی خود را دارید، خرید کابینت دستگیره مخفی با مدل گلاس را می توانید در سایت های فروش کابینت مشاهده کنید.

کابینت با سیستم ریل کشو مگنتی: در این نوع از کابینت ها استفاده از ریل سیستم مگنتی موجب شده که درب با اعمال فشار باز شود.

و…

با پیشرفت علم و فناوری چنانچه قصد خرید کابینت های بدون دستگیره دارید به راحتی می توانید به سایت های فعال در این زمینه مراجعه کنید و برای مشاوره و خرید اینترنتی کابینت دستگیره مخفی می توانید با شماره تماس های درج شده در سایت تماس بگیرید. بنابراین حتما راهنمای خرید کابینت دستگیره مخفی که توسط شرکت های فعال در این زمینه ارائه شده است را مطالعه کنید.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید ویا به لینک کابینت دستگیره مخفی مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد