انواع مبلمان

0

انواع مبلمان در هنگام خرید مبل باید علاوه بر زیبایی، به کیفیت و دوام مبلمان توجه کنید. خرید مبل یکی از خرید های اساسی منزل است و باید در آن نهایت دقت را به کار گرفت.

نکاتی جامع درباره ی خرید مبلمان منزل و مبلمان اداری

مبلمان مهم ترین وسیله در خانه و یا دفتر شما است. مبلمان بعد از تخت خواب، وسیله ای برای استراحت می باشد. با خرید مبلمان مناسب و با کیفیت، می توانید خانه ی خود را زیباتر کنید، همچنین مبلمان تنها یک وسیله ی زینتی و تشریفاتی نیست بلکه وسیله ای برای راحتی و استراحت کردن است. در ادامه ما یک مقاله ی مختصری را به شما ارائه می دهیم که یک راهنمای خرید مبل برای انتخاب بهتر مبلمان است.

انواع مبلمان

مبلمان به لحاظ کاربردی به دو دسته ی سلطنتی و راحتی تقسیم می شوند. در هنگام خرید مبل باید توجه کنید که مبل را برای چه منظور و در کدام قسمت خانه می خواهید استفاده کنید.

مبلمان اداری ترکیبی از مبل راحتی و دفتری است. این نوع مبل ها بیشتر در رنگ های تیره و مشکی وجود دارند و بسیار راحت می باشند. مبلمان سلطنتی بیشتر جنبه ی تشریفاتی دارد و در قسمت پذیرایی خانه استفاده می شود، این نوع مبل برای پذیرایی از مهمان ها استفاده می شود و جنبه ی راحتی ندارد ولی نوع فوم به کار رفته در آن و چهار چوب مبل باید کیفیت بالایی داشته باشد و بتواند وزن مبل را تحمل کند. مبل راحتی که انواع مختلفی دارد برای راحتی و استراحت استفاده می شود.

یکی از انواع مبل راحتی، مبلمان طرح “ال” است. اخیراً خرید مبل “ال” خیلی مد شده است و طرفداران بسیاری پیدا کرده است، زیرا این مبل فضای کمتری را اشغال می کند و مناسب خانه های نقلی و کوچک است.

ویژگی های یک مبل مناسب چیست؟

برای خرید مبل مناسب باید ویژگی های آن را بدانید. یک مبل مناسب باید راحتی شما را تضمین کند. نوع فوم به کار رفته در مبل باید سفتی کافی داشته باشد و خیلی نرم نباشد ولی در عین حال راحت باشد. چوبی که در مبل به کار می رود نباید خیلی سنگین باشد و باید با حداقل وزن بیشترین استحکام را داشته باشد. چوب های به کار رفته در مبل به دو نوع نرم و سخت تقسیم می شوند، چوب سخت بسیار قوی تر از چوب نرم است و مبل ساخته شده با این نوع چوب، کیفیت بالاتری دارد. پارچه ی مبلی به کار رفته در دوخت مبلمان بسیار اهمیت دارد.

در هنگام شستن مبل باید به جنس مبل توجه کنید، مبل های چرمی احتیاج به مواد شوینده ندارند و با بخار به راحتی تمیز می شوند، ولی پارچه های کتان و نخی باید با مواد شوینده مناسب شسته شوند. مبل راحتی مناسب باید سبک باشد و مدل آن برای نشستن راحت باشد.

خرید مبل

برای خرید مبل معیارهای مختلف مبل مناسب را به شما ارائه دادیم و ویژگی های مبل راحت را برای شما بر شمردیم. برای خرید مبل می توانید وارد سایت ما شوید. در این سایت، انواع مدل های مبل در رنگ های مختلف وجود دارد تا شما بتوانید به راحتی مبل مورد نظر خود را انتخاب کنید.

یکی از مزیت های سایت ما این است که شما می توانید به راحتی اقدام به خرید اقساطی مبلمان کنید. این امکان در کمتر فروشگاه اینترنتی وجود دارد. علاوه بر این در هر کجای ایران که باشید می توانید مبلمان مورد نظر خود را انتخاب کنید و با کارشناسان ما تماس بگیرید و به راحتی و با اطمینان به صورت اینترنتی خرید کنید. خرید اینترنتی مبل به شما این امکان را می دهد که بدون صرف هزینه و اتلاف زمان به راحتی خرید کنید.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید ویا به لینک انواع مبلمان مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد