ابعاد ورق ام دی اف ملامینه

0

ابعاد ورق ام دی اف ملامینه و ضخامتی که دارند قیمت آنها متفاوت خواهد بود. ابعاد ورق ام دی اف ملامینه در نوع مغز خارجی و مغز ایرانی متفاوت است.

اطلاعاتی درباره ابعاد ورق ام دی اف ملامینه

ورق ام دی اف ملامینه در جهان و ایران در بین سایر روکش ها بسیار پرکاربرد تر است. ابعاد ورق ام دی اف ملامینه در نوع مغز خارجی و مغز ایرانی متفاوت است و هر کدام قیمت متفاوتی دارند. در این مقاله نیز به بررسی اطلاعاتی درباره ابعاد ورق ام دی اف ملامینه خواهیم پرداخت تا آگاهی کافی در این زمینه داشته باشید.

ابعاد ورق ام دی اف ملامینه

ابعاد ورق ام دی اف ملامینه در نوع مغز ایرانی ۱.۸۳*۳.۶۶ و ۳.۶۶*۲.۱۰ است ولی ابعاد ورق ام دی اف ملامینه در نوع مغز خارجی ۱.۸۳*۲.۴۴ می باشد. با توجه به ابعاد ورق ام دی اف ملامینه  و ضخامتی که دارند قیمت آنها متفاوت خواهد بود. برای اطلاع از قیمت دقیق این ورق ها با کارشناسان ما می توانید تماس حاصل فرمایید و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید. ضخامت این روکش ها بین ۰.۳۵-۰.۲۵ میلی متر خواهد بود و نصف آن را چسب ام دی اف شامل می شود که این مقدار در روکش ملامینه های نرم که به صورت رول درمی آیند کمتر خواهد بود.

کاربردهای ورق ام دی اف ملامینه

ورق ام دی اف ملامینه به دلیل مقاومت مناسبی که در برابر حرارت، سایش، آب و رطوبت دارند و امکانات تزیینی مناسبی که دارند کاربردهای بی شماری خواهند داشت. از جمله کاربردهای ورق ام دی اف ملامینه در درب ها، مبلمان اداری منازل، بدنه کابینت، مبلمان بچه، روکوب دیوار، پارتیشن، لوازم دستشویی و حمام، لوازم اتاق خواب و تخت خواب خواهد بود.

نوار لبه چسبانی از این روکش تولید می کنند تا برای چسباندن به لبه ها مناسب باشد. با توجه به ابعاد ورق ام دی اف ملامینه قیمت آنها در مقایسه با سایر روکش ها بسیار مناسب است و توانایی رقابت دارد. در صنعت ام دی اف، روکش ملامینه بسیار رایج و پرکاربرد است و کار با آن به نسبت با روکش HPL راحت تر خواهد بود. کارخانجات بزرگی در جهان خطوط روکش ملامینه را در دستور کار خود قرار داده اند.

روش های چسباندن روکش ملامینه به MDF

چسباندن روکش ملامینه به ام دی اف با استفاده از دو روش صورت می پذیرد که شامل پرس های طبقه ای باستیل کوتاه و روکش زنی پیوسته خواهد بود. از آن جا که پروسه روکش کاری ملامینه مشکل و تخصصی است و نیاز به سرمایه گذاری بالا و ارزش افزوده بالا دارد اغلب کارخانجات ام دی اف خطوط روکش ملامینه را دارند و ابعاد مختلفی از ورق ام دی اف ملامینه را عرضه می کنند.

این کار تنوع محصولات ام دی اف را بالا خواهد برد. برای ملامینه کردن با سنباده زنی سطوح تخته را صاف می کنند و دو طرف ام دی اف را با روکشی یکسان تحت گرمای برابر قرار می دهند تا بعدا تاب برندارد.

راهنمای خرید ورق ام دی اف ملامینه

برای خرید ورق ام دی اف ملامینه به صورت اینترنتی می توان اقدام کرد. خرید اینترنتی ورق ام دی اف ملامینه در وقت و هزینه شما صرفه جویی خواهد کرد و ابعاد مختلف آن را در سایت مشاهده خواهید کرد. با توجه به ابعاد ورق ام دی اف ملامینه و ضخامتی که دارند قادر به ثبت سفارش به صورت اینترنتی خواهید بود. محصول مورد نظر را با ثبت آنلاین در کمترین زمان دریافت خواهید کرد و در صورت داشتن هرگونه سوالی کارشناسان ما آماده پاسخگویی خواهند بود.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد