۱۰ روش برای چیدمان با رنگ صورتی

0

۱۰ روش برای چیدمان با رنگ صورتی

۱۰ روش برای چیدمان با رنگ صورتی : بهار فصل رنگ های ملایم و آرامش بخش است . رنگ سبز روشن جوانه های درختان. رنگ صورتی شکوفه ها، بنفش سنبل و ارغوان، آبی مثال زدنی آسمان و سایر رنگ هایی که با ترکیب با یکدیگر زیبایی بی بدیل بهاری را ایجاد می کنند. چه چیزی بهتر از این که با الهام گرفتن از این رنگ ها این آرامش و زیبایی را به درون خانه یا محل کار خود ببرید. از میان رنگ های آمیخته با بهار صورتی رنگ شاخصی است که اگر به مقدار مناسب دردکوراسیون داخلی استفاده شود، تغییر و تفاوت زیادی در آن ایجاد می‌کند.

معمولاً پیشنهاد می‌شود از رنگ صورتی به مقدار مناسب، در دکوراسیون استفاده شود، چرا که باعث جذابیت بیشتر و زیباتر شدن طراحی داخلی می‌شود.

در این مطلب ما چند روش برای چیدمان با رنگ صورتی را پیشنهاد داده‌ایم . شما هم می‌توانید با الهام گرفتن از این ایده ها و کمی خلاقیت از این رنگ برای زیباتر شدن دکوراسیون خانه یا محل کار خود استفاده کنید و از نتیجه آن شگفت‌زده شوید، با ما همراه باشید.

۱-استفاده از رنگ صورتی در اتاق‌خواب

استفاده از رنگ صورتی به همراه سایر رنگ های متناسب در اتاق‌خواب حس تازگی و لطافت را برای شما به ارمغان می‌آورد و فضایی مدرن و کمی رمانتیک در اتاق‌خواب ایجاد می‌کند. لازم نیست تمام اتاق را صورتی کنید؛ در تصویر مقابل اتاق‌خوابی با رنگ‌آمیزی صورتی را مشاهده می‌کنید که در دکوراسیون آن از این رنگ به صورت چشمگیری در روتختی در ترکیب با سفید استفاده شده است. درکنار آن استفاده از رنگ صورتی به شکل ترکیبی هندسی با رنگ تیره تر در کفپوش اتاق  جذابیت چشم‌گیری به دکوراسیوناین اتاق داده است. به همین راحتی می‌توانید رنگ صورتی را وارد فضای خود کنید و از آن لذت ببرید.

۲-استفاده از رنگ صورتی در دفتر کار

۱۰ روش برای چیدمان با رنگ صورتی : رنگ صورتی از جمله رنگ‌های نشاط‌آور و شادی‌بخشی است که می‌توان از آن در دکوراسیون دفتر کار نیز استفاده کرد. بکار بردن رنگ صورتی در دکوراسیوندفتر کار کمی غیرمنتظره ای به نظر می رسد، اما همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید، تنها با اضافه کردن عناصر کوچک صورتی رنگ در محیط کار، دکوراسیون داخلی این فضا متفاوت جلوه کرده است.

۳-بکار بردن رنگ صورتی در آشپزخانه

استفاده از رنگ صورتی در دکوراسیون آشپزخانه بسیار مناسب است. همان‌طور که در تصویر مقابل مشاهده می‌کنید بکار بردن این رنگ در پرده‌ها، تابلوهای نقاشی شده با رنگ صورتی و یا دیگر عناصر صورتی مورد استفاده در آشپزخانه، این محیط را از یک فضای تکراری به فضایی رویایی و آرام تبدیل کرده است که احساس خستگی در آشپزخانه را از بین می‌برد.

۴-ترکیب رنگ صورتی با رنگ زرد در دکوراسیون داخلی

ترکیب رنگ صورتی در کنار رنگ زرد یکی از آن ترکیب رنگ‌هایی است که مناسب دکوراسیون اتاق نشیمن است، چرا که احساس صمیمیت را در اتاق بیشتر می‌کند. این ترکیب رنگ دارای انرژی است و استفاده از این دو رنگ در کنار رنگ سفید بسیار جذاب می‌شود. شما به راحتی می‌توانید برای انتخاب پرده‌ها، کوسن‌ ها و یا حتی رنگ گلدانمورد استفاده در اتاق نشیمن خود را از ترکیب این دو رنگ استفاده کنید و دیگر عناصر اتاق را به رنگ سفید درآورید و از بودن در اتاق نشیمن خود لذت ببرید. ترکیب رنگی به کار رفته برای سایر وسایل و لوازم اتاق هم به‌گونه‌ای انتخاب شده است که هماهنگی مناسبی در این محیط برقرار کرده است و جلوه بسیار زیبایی به این فضا داده است.

۵-دکوراسیون داخلی به سبک ساحلی با رنگ صورتی

۱۰ روش برای چیدمان با رنگ صورتی : دکوراسیون ساحلی یکی از پرطرفدارترین دکورها است. معمولاً بیشتر افراد، سبک ساحلی را با ترکیب رنگ‌های سفید و آبی می‌شناسند، اما همیشه این‌طور نیست. گاهی اوقات با بکار بردن رنگ‌های ملایم همانند رنگ صورتی، می‌توانید دکوراسیونی متفاوت به سبک ساحلی اجرا کنید. همان‌طور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، استفاده از رنگ صورتی در دکوراسیون ساحلی آن را خاص و متفاوت کرده است و بکار بردن عناصر صورتی همانند رو تختی، لوستر و دیگر اجزا، یک محیط آرام و دوست‌داشتنی را در این اتاق ایجاد کرده است.

۶-اتاقی برای مطالعه به رنگ صورتی

استفاده از رنگ صورتی پر رنگ برای رنگ‌آمیزی دیوارهای اتاق مطالعه جرات زیادی می‌خواهد و حتما باید آن را در کنار رنگ‌های خنثی استفاده کرد. یک ترکیب درست و مناسب زیبایی اتاق را چند برابر و محیطی پر از آرامش برای مطالعه ایجاد می‌کند.

در تصویر مقابل با استفاده از رنگ صورتی پر رنگ با حاشیه‌ای به رنگ سفید بر روی دیوار، نمایی بسیار زیبا و متفاوت را در دکوراسیون این محیط ایجاد کرده است. دراین اتاق با استفاده از رنگ‌های خنثی در کنار کف‌پوش‌هایی چوبی دکوراسیون زیبایی خلق شده است.

۷-لیوان‌های کریستالی به رنگ صورتی

گاهی اوقات برای استفاده از رنگ صورتی در دکوراسیون داخلی می‌توانید به سراغ وسایل کوچک خانه خود همانند لیوان‌های کریستالی به رنگ صورتی بروید و این رنگ جذاب و زیبا را به اتاق ناهارخوری خود اضافه کنید.

۸-دکوراسیون اتاق نشیمن با رنگ صورتی

اضافه کردن این رنگ در یک اتاق نشیمن سفید، گرما و آرامش را به ارمغان می‌آورد.

در اتاق نشیمنی که در تصویر مقابل مشاهده می‌کنید، استفاده از یک کاناپه همراه با گل‌هایی به رنگ صورتی فضا را مدرن و آرامش بخش کرده و درعین حال  به این فضا حس شادی بخشیده است. در این محیط، رنگ صورتی را بسیار هوشمندانه با رنگ سفید ترکیب کرده‌اند تا در فضا تعادل برقرار شود.

۹-فرش‌های صورتی در دکوراسیون داخلی خانه

آیا شما فکر می‌کنید اگر فرشی به رنگ صورتی را به دکوراسیون خانه خود اضافه کنید این رنگ باز هم زیبایی و جذابیت خود را دارد؟ استفاده از فرشبه رنگ صورتی تا زمانی که در خانه از دیوارهای ساده و از رنگ‌های خنثی استفاده شود، زیبایی خود را حفظ می کند و یک دکوراسیون داخلی خاص را برای دکوراسیون خانه شما به وجود می‌آورد.

۱۰-استفاده از رنگ صورتی در سرویس‌های بهداشتی

۱۰ روش برای چیدمان با رنگ صورتی : گاهی اوقات با علاقه ی بسیاری که به استفاده از رنگ صورتی در دکوراسیون خانه دارید، جسارت لازم را برای پیاده سازی این طرح را در خانه ندارید. اما نگران نباشید، شما می توانید از این رنگ مورد علاقه تان، در سرویس بهداشتی یا حمام خانه استفاده کنید.

صورتی یکی از رنگ‌های مناسب برای استفاده در سرویس‌های بهداشتیاست. همان‌طور که در تصویر مقابل مشاهده می‌کنید، استفاده از یک روشویی و کاشی‌هایی به رنگ صورتی، آیینه و شیرآلات طلایی ظاهری متفاوت را در دکوراسیون این فضا ایجاد کرده است

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد