دستگاه دورکن و لبه چسبان

0

دستگاه دورکن و لبه چسبان دارای انواع مدل های گوناگون برای صنایع مختلف می باشد. شما می توانید دستگاه دورکن و لبه چسبان را به صورت اینترنتی خریداری کنید.

توضیحاتی در مورد دستگاه دور کن و لبه چسبان

دستگاه دورکن و لبه چسبان  دارای فواید بسیار زیادی در صنایع مختلف بخصوص کار با چوب می باشد که از جمله این فوائد می توان به سرعت عمل بیشتر و مصرف انرژی کمتر اشاره کرد. شما می توانید انواع گوناگون این محصول بی نظیر را به صورت اینترنتی و آنلاین از وب سایت ما خریداری کنید.

دستگاه دورکن و لبه چسبان

دستگاه دورکن و لبه چسبان  از پرکاربردترین وسیله های صنعتی می باشد که در بیشتر صنایع از جمله صنعت پی وی سی و ام دی اف مورد استفاده قرار می گیرد. امروزه به کمک این محصول پیشرفته می توان نوارهای پلیمری و فلزی را بر روی قطعه مورد نظر چسباند. این محصول جایگزین بسیار خوبی برای اتوهایی که برچسب ها را بر روی قطعات می چسبانند، است.

در صنعت ام دی اف بعد از تراش و برشکاری چوب برای از بین بردن لبه های تیز چوب از دستگاه لبه چسبان استفاده می کنند. امروزه انواع بسیار مختلفی از این محصول را می توانید در صنایع گوناگون مشاهده کنید. که در بخش بعدی در مورد انواع آن و فواید و کاربرد این محصول بیشتر صحبت شده است.

انواع و فواید دستگاه دورکن و لبه چسبان

از فواید استفاده این محصول می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  1. چسباندن انواع پوشش های مختلف بر روی سطوح گوناگون
  2. زیباتر و شیک تر شدن محصولات تولید شده
  3. مقاوم تر و مستحکم به نظر رسیدن محصول تولید شده
  4. بیشتر شدن عمر مفید محصول مورد نظر
  5. تعویض پوشش در صورت آسیب دیدگی و از بین رفتن
  6. سرعت عمل بسیار بالا در هنگام دورکن و یا چسباندن پوشش ها
  7. هم تراز و فرز کردن سطوح محصولات تولید شده
  8. مصرف انرژی کم و راحتی در جابجایی آن

از انواع این دستگاه می توان به لبه چسبان و دورکاری چهار ایستگاه، منحنی، پی وی سی و غیره اشاره کرد. که شما می توانید با توجه به نوع نیاز و صنعت خود یکی از این مدل ها و انواع دستگاه دورکن و لبه چسبان  را خریداری کنید. دستگاه دورکن و لبه چسبان  دارای مدل های گوناگون با طراحی متفاوت می باشد.

که برخی از این مدل ها محصول کشورهای خارجی مانند آلمان می باشند. البته در حال حاضر در کشور ما نیز این محصول تولید و طراحی می شود. به چگونگی راهنمای خرید دستگاه دورکن و لبه چسبان در بخش بعدی اشاره شده است.

[lightbox thumb=”https://decokadeh.com/wp-content/uploads/2018/11/326.jpg”]

خرید اینترنتی دستگاه دورکن و لبه چسبان

در سال های اخیر  خرید دستگاه دورکن و لبه چسبان  با توجه به کاربرد و فواید آن بسیار زیاد شده است. شما می توانید برای خرید اینترنتی دستگاه دورکن و لبه چسبان  به وب سایت اصلی ما مراجعه نمایید و این محصول بی نظیر را به آسانی و به راحتی تهیه کنید.

برای این کار فقط کافی است تا از انواع مدل ها و طرح های گوناگون این محصول دیدن کنید و با توجه به بودجه و نیاز خود یکی از این مدل ها  و انواع این دستگاه را انتخاب کنید و در بخش ثبت سفارش فرم مخصوص سفارش را پر کنید و محصول سفارش داده خود را تحویل بگیرید.

حمل و ارسال این محصول به صورت رایگان می باشد و دارای ضمانت نامه های بسیار معتبری برای زمان مشخصی می باشد. به شما توصیه می شود در زمان تحویل سفارش خود از سالم بودن دستگاه دورکن و لبه چسبان  اطمینان  پیدا کنید.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید ویا به لینک دستگاه دورکن و لبه چسپان مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد