دورکن استوک

1

دورکن استوک از جمله دستگاه های پیشرفته در صنایع مربوط به چوب می باشد. خوشبختانه امروزه دستگاه دورکن استوک باقیمتی مناسب به روش اینترنتی نیز به فروش می رسد.

خرید اینترنتی دورکن استوک با قیمت مناسب

دستگاه دورکن استوک یکی از پیشرفته ترین و کاربردی ترین دستگاه های موجود در کارگاه های نجاری و صنایع چوب بری می باشد که در حال حاضر خرید و فروش آن رونق چشم گیری گرفته است، از این رو فروشگاه های مجازی نیز برای راحتی بیشتر مشتریان در سراسر کشور، اقدام به عرضه آنلاین دورکن استوک کرده اند.

دورکن استوک

دورکن استوک بسته به نوع کارگاه صنایع چوب یکی از ماشین آلات ضروری بوده که مهمترین انواع آن شامل دور کن ام دی اف، دورکن چوب، دورکن آهن بر، دورکن کوچک، دورکن بزرگ و… می باشد. از این دستگاه در کارگاه نجاری جهت برش دقیق و سریع انواع ورق های ام دی اف، نئوپان و غیره استفاده می شود.

در دستگاه دورکن استوک ریل دورکن حرکت کرده و موجب شده قطعه کار به سمت اره اصلی دستگاه حرکت کند و فرآیند برش به بهترین نحوه صورت گیرد. مهمترین اجزا این دستگاه شامل ریل، موتور الکتریکی، یونیت طرح اصلی، خط زن گونیای پشت اره و گونی های میز دورکن می باشد. توجه داشته باشید که یکی از مهمترین عواملی که موجب متفاوت شدن انواع دستگاه دورکن می شود ساختار و شاسی این دستگاه است زیرا دورکن ها با کیفیت تولید پایین و بالا در بازار موجود بوده که هر فرد می تواند بنا به نیاز و سلیقه خود نوعی از آن را انتخاب کند.

قیمت دورکن استوک

با توجه به متفاوت بودن انواع دورکن استوک معمولاً قیمت این دستگاه نیز تفاوت‌هایی داشته و از بالاترین تکنولوژی ها جهت برش قطعات استفاده شده است. دستگاه دورکن اروپایی نسبت به دورکن استوک آسیایی کارایی بهتری داشته و کیفیت فوق العاده ای دارد از طرفی سرمایه گذاری بر روی این دستگاه نیز بسیار مناسب تر می باشد تمامی این موارد موجب گران تر شدن این نوع دستگاه شده است.

نکته دیگری که در مبحث قیمت دستگاه دورکن وجود دارد این است که این دستگاه در حال حاضر با پیشرفت تکنولوژی از طریق سایت های اینترنتی نیز خرید و فروش می شود که خرید اینترنتی دورکن استوک می تواند در پایین آمدن قیمت محصول بسیار تاثیر گذار باشد. در این روش خرید، واسطه ها از میان برداشته شده و مشتری می تواند مستقیما این دستگاه را از تولید کننده خریداری کند.

[lightbox thumb=”https://decokadeh.com/wp-content/uploads/2018/11/324.jpg”]

راهنمای خرید دورکن استوک

وجود انواع مختلف دور کن در بازار سنتی و فروشگاه های مجازی موجب شده است که افراد در خرید این دستگاه دچار شک و تردید شوند.

با توجه به این موارد اگر شما هم برای خرید دورکن استوک با مشکل مواجه شده اید بهتر است اقدام به خرید آنلاین این محصول نمائید چرا که در سایت های معتبر اینترنتی مشاورانی به صورت ۲۴ ساعته حضور دارند شما را به خوبی راهنمایی کرده و از این طریق شما می توانید جهت انتخاب بهترین دستگاه دورکن از آنها راهنمای بخواهید، همچنین از قیمت انواع دستگاه دورکن اطلاعات جامعی به دست آورید و در آخر بنا به نیاز خود بهترین نوع این دستگاه را سفارش داده و پس از دو الی سه روز کاری آن را در سراسر کشور تحویل بگیرید.

نکته مهم در خرید اینترنتی، توجه به نماد الکترونیک سایت می باشد زیرا این نماد نشانه معتبر بودن سایت می باشد. توجه داشته باشید به هیچ عنوان اقدام به خرید اینترنتی از سایت های نامعتبر نکنید زیرا در این سایت ها هم دستگاه دور کن استوک بی کیفیت می باشد و هم دستگاه، قیمت بسیار بالایی دارد.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید ویا به لینک دورکن استوک مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد