انواع دستگاه دورکن

0

با دانستن ویژگی های هر یک از انواع دستگاه دورکن ،کارگاه نجاری خود را تجهیز نمایید . راهنمای خرید انواع دستگاه دورکن را در ادامه مطالعه نمایید

با انواع دستگاه دورکن آشنا شوید

اگر در صنعت مشغول به فعالیت هستید و یا اگر برای کارگاه نجاری خود نیاز به وسایل حرفه ای و پیشرفته دارید. انواع دستگاه دورکن را می توانید برای کارگاه خود خریداری نمایید. حال اگر بین تمام برند ها و مدل های مختلف انواع دستگاه دورکن دچار شک و تردید هستید در ادامه می توانید با مطالعه راهنمای خرید دستگاه انواع دستگاه دورکن به آسانی تصمیم به خرید بهترین جنس و کیفیت آن بگیرید.

برای چه مکانی نیاز دارید

به علت گستردگی زیاد انواع دستگاه دورکن، شما ابتدا باید نیاز کاری خود را مشخص کنید. بسته به نوع کارگاه و همچنین تعداد کاری که به صورت روزانه باید از مصنوعات چوبی مختلف تحویل بدهید توان کاری این دورکن ها نیز متفاوت می باشند. همچنین هر چه قدرت موتور و کارایی انواع دستگاه دورکن بالاتر برود به طبع آن قیمت آن ها نیز افزایش خواهد داشت. پس حتما با توجه به نیاز خود یک مورد مناسب را خریداری نمایید.

اجزا مختلف دورکن ها

در بازار انواع دستگاه دورکن با برند ها و قیمت های متفاوتی وجود دارند اما بیس و اساس کاری همه آن ها تقریبا شبیه به هم می باشد و این اجزا در همه آن ها وجود دارد.

  • موتور اصلی: وظیفه این بخش تامین نیرو برای به حرکت در آوردن تیغ اره دستگاه و آغاز عملیات برش می باشد. هر چه قدرت و توان موتور بالاتر باشد سرعت و توانایی کار در تیراژ بالا نیز در انواع دستگاه دورکن فراهم خواهد شد. البته در این صورت مصرف برق آن نیز افزایش خواهد یافت.
  • ریل دستگاه: بر روی این بخش قطعه چوبی که قرار است عملیات برش روی آن صورت گیرد قرار می گیرد و در انواع پیشرفته دورکن ها تمام کار ها بدون دخالت شخص صورت می گیرد و تنها با هدایت کامپیوتری کار برش پیش خواهد رفت.
  • میز پشت گونیا
  • گونیا
  • نگهدارنده ورق
  • میز برش جلو
  • گونیای وسط ریل

این بخش ها قسمت های اصلی در انواع مختلف دستگاه دورکن می باشند. شما در حین خرید انواع دستگاه دورکن باید به مشخصات کلی دستگاه نظیر توان موتور، اندازه ریل و مواردی از این دست توجه نمایید و بسته به اینکه برای چه کاری می خواهید از آن استفاده نمایید، خرید خود را انجام دهید.

[lightbox thumb=”https://decokadeh.com/wp-content/uploads/2018/11/328.jpg”]

انواع دستگاه دورکن

در حال حاضر بازار تقریبا گسترده ای از برند های مختلف برای انواع دستگاه دورکن وجود دارد. این شرکت ها برای جذب بیشتر مشتریان خود هر روز بر کیفیت و کارآیی محصول خود می افزایند تا بتوانند در بازار رقابت بین دستگاه های صنعتی گوی سبقت را از سایرین بربایند.

برای نمونه شما می توانید در بین انواع دستگاه دورکن، دور کن های بتن و محک را که از شناخته شده ترین نوع در بازار هستند را خریداری نمایید. همچنین قیمت دستگاه های دورکن نیز شناور می باشد و بسته به برند، کیفیت، راندمان و مواردی از این دست قیمت هایی متفاوت خواهند داشت. البته انواع دیگر آن ها که برای کار های سبک تر استفاده می شوند با قیمتی کمتر نیز در بازار وجود دارند.

شما همچنین می توانید برای راحتی بیشتر خود اقدام به خرید اینترنتی انواع دستگاه دورکن نمایید. در سایت ما می توانید به آسانی ویژگی های هر یک از انواع این دستگاه ها را مطالعه کرده و با مقایسه بین آن ها یک خرید خوب و راحت را تجربه کنید.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید ویا به لینک انواع دستگاه دورکن مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد