حضور خوگر در نمایشگاه HOFEX

0

حضور خوگر در نمایشگاه HOFEX

حضور خوگر در نمایشگاه HOFE : پنجمین نمایشگاه بین‌المللی مبلمان اداری ، از تاریخ ۲ الی ۵ دی‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد. در این نمایشگاه فرصتی مناسب برای فعالان صنعت ایجاد خواهد شد که  آخرین دستاوردهایشان را در معرض بازدید و قضاوت بازدیدکنندگان و هیئت‌داوران قرار دهند و از بازخورد مخاطبان در جهت بهبود و تکمیل دستاوردهای خود بهره گیرند.

صنعت مبلمان و دکوراسیون اداری در کشور همانند سایر صنایع برای بقا و رشد در دنیای رقابتی امروز بایستی از تمامی امکانات، فنّاوری و خدمات قابل‌دسترسی برای بهبود کیفیت و بالا بردن کارایی زنجیره لجستیک خود بهره گیرد. این مهم در سال‌های اخیر در بخش تولید تا حدودی موردتوجه قرارگرفته و در تولیدات شرکت‌ها خود را نشان داده است. سال گذشته در بسیاری از محصولات اثر ایده‌های جدید و کاربرد فنّاوری‌های نو در ماشین‌آلات، ابزار و روند تولید قابل‌مشاهده بود که امید است امسال شاهد تداوم این اتفاق مبارک باشیم.

اصلاح و بهسازی فرایندهای زنجیره لجستیک تنها به جریان مواد اولیه و روش‌های تولید محدود نمی‌شود. بخش مهمی از مسیر این زنجیره از تولید محصول تا عرضه نهایی آن به بازار را دربر می‌گیرد. در این بخش نیز به‌نوبه خود با فعالیت‌هایی نظیر ایجاد سامانه‌های اطلاعاتی کارآمد، بسته‌بندی محصولات ، توزیع حرفه‌ای و مستقل محصولات می‌توان تأثیر بزرگی در صنعت ایجاد نمود و با افزایش سطح تولید و عرضه شاهد آثار و پیامدهای اقتصادی شگرفی بود.

خوشبختانه در سالیان اخیر روند استفاده کاربردی از دستاوردهای الکترونیک و فناوری‌های نوین در کشور ما با توسعه بسیار خوبی مواجه شده است و امید است این امر با سرعت بیشتری تداوم یابد. هیچ حوزه‌ای از قاعده ضرورت حضور فعال و بهره‌گیری از پتانسیل موجود در فضای مبتنی بر دستاوردهای فناوری اطلاعات یا به‌عبارتی‌دیگر ظرفیت اینترنت و گوشی‌های هوشمند مستثنا نیست و حوزه مبلمان، دکوراسیون و معماری داخلی راهی بلند در این راستا در پیش رو دارد.

حضور خوگر در نمایشگاه HOFEX : خوشحالیم که باوقوف به اهمیت این مسئله از سه سال پیش‌گام درراه ایجاد پایگاهی مبتنی بر وب برای گسترش و توسعه دسترسی به کالا و خدمات در حوزه مبلمان، دکوراسیون و معماری داخلی گذاشته‌ایم و وب‌سایت خوگر را که مولود این تلاش سه‌ساله است، امکانی برای همه فعالان صنعت و در خدمت اهداف آن می‌دانیم.

وب‌سایت خوگر ترکیبی است از یک فروشگاه اینترنتی ، یک شبکه اجتماعی طراحان که پروفایل و صفحات آن به‌وسیله خود مشارکت‌کنندگان ایجاد، مدیریت و به‌روزآوری می‌شود و یک بخش محتوایی که نقش رسانه‌ای برای اطلاع‌رسانی و انتقال دانش و تجربه را ایفا می‌کند.

خوگر به معنی خو گرفتن و عادت کردن به راهی نو است. بر این باوریم که می‌توان به شیوه‌هایی متفاوت و نو هم برای عرضه و هم برای دسترسی به کالا و خدمات خو گرفت و از فواید آن بهره‌مند شد.

حضور خوگر در نمایشگاه HOFEX : فروشگاه اینترنتی خوگر:فروشگاه اینترنتی خوگر اتفاقی تازه را که جای آن در صنعت مبلمان خالی بود رقم‌زده است. این اتفاق ایجاد یک پایگاه اطلاعاتی از کالاهای قابل‌دسترس در حوزه مبلمان است که امکان مشاهده، مقایسه، انتخاب و خریداری کالای مبلمان و دکوراسیون از برندهای مختلف را به متقاضی این کالاها می‌دهد. البته با توجه به تنوع و گستردگی محصولات، فروشگاه خوگر در حال حاضر در بخش اداری و عمومی می‌تواند به‌خوبی این رسالت را انجام دهد و به‌زودی کالاهای مرتبط با سایر بخش‌ها در آن عرضه خواهد شد. سیستم پردازش و تکمیل، نمایش و به‌روزآوری اطلاعات محصولات به‌گونه‌ای که بتواند منجر به تصمیم خرید شود و همچنین سیستم تأمین و ارسال کالاهای موردنظر بخش‌های اصلی فرایند عرضه و فروش اینترنتی کالا هستند که در خوگر به‌صورت تخصصی به آن پرداخته‌شده است.

حضور خوگر در نمایشگاه HOFEX : شبکه اجتماعی طراحان خوگر:شبکه طراحان شیوه‌ای نو برای ارتباط فعالان این حوزه با یکدیگر و با مصرف‌کننده نهایی خدماتشان است. این بخش ترکیبی از فضاهایی است که هر تولیدکننده یا خدمات دهنده در حوزه معماری و دکوراسیون می‌تواند آن را ایجاد و مدیریت کند و از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های آن برای اطلاع‌رسانی در خصوص فعالیت‌هایش استفاده کند.

نمایش اطلاعات تماس، توضیح در خصوص فعالیت‌ها، ایجاد گالری‌های متعدد برای نمایش پروژه‌ها، امکان دنبال شدن و دنبال کردن فعالیت‌ها (follow)، دریافت نظرات و سؤالات مخاطبان و امکان پاسخگویی به آن از طریق این فضا و امکان ارسال لینک تصاویر با پست الکترونیک یا از طریق اپلکیشن های متداول گوشی‌های هوشمند برخی از امکانات بهره‌برداری از این فضا هستند.

حضور خوگر در نمایشگاه HOFEX : این فضا امکان دسترسی فعالان این حوزه به خدمات مکمل برای انجام پروژه‌هایشان و امکان دسترسی مستقیم مخاطب نهایی به گروه کثیری از خدمات دهندگان موردنظرش را فراهم می‌سازد. تصاویر پروژه‌های طراحان عضو درسایت خوگر بر اساس دسته‌بندی مناسب و با لینک به پروفایل متخصص در بخش تصاویر نمایش داده می‌شود و هم می‌تواند منبعی برای ایده‌های جدید و هم دسترسی آسان‌تر برای مخاطب خدمات موردنظر باشد.

بخش مطالب خوگر:بخش مطالب سازوکاری نظیر یک وبلاگ گروهی را دارد که کلیه طراحان عضو در شبکه اجتماعی خوگر در کنار تحریریه خوگر می‌توانند مطالب مناسب مرتبط با صنعت یا فعالیت خود را در آن درج نمایند. این مطالب بر اساس دسته‌بندی مناسب می‌تواند برای کاربران نهایی سایت و سایر فعالان حوزه جذابیت داشته و دانش عمومی در این حوزه را افزایش دهد.

سایت خوگر با ایجاد نسخه ریسپانسیو خوگر و طراحی اپلیکیشن های Android و iOS خوگر باعث شده تا دسترسی آسان به اطلاعات این سایت از طریق هر نوع ابزار دیجیتال به‌سرعت و باقابلیت بالا انجام شود.

حضور خوگر در نمایشگاه HOFEX : خوگر در نمایشگاه هافکس ۱۳۹۴ در سالن ۸ غرفه شماره ۲ میزبان شما عزیزان است تا با بهره‌گیری از راهنمایی‌ها و نظراتتان بتواند این مسیر را هرچه مناسب‌تر با نیازهای واقعی فعالان این حوزه ادامه دهد

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد