مبلمان مخصوص کلاس درس

1

مبلمان مخصوص کلاس درس : اهمیت راحتی و کاربردی بودن میزها و صندلی‌ها در مدارس روشن است و در مدارس جدید و امروزی به دلیل شکل متفاوت کلاس و فضای آموزشی این مبلمان باید امکانات و قابلیت‌های جدید و متفاوتی نیز داشته باشند.

مجموعه Verb ساخت شرکت Steelcase یک مجموعه شامل وسایل و مبلمان آموزشی مختلف موردنیاز دز کلاس‌های آموزشی است که هرکدام از آن‌ها نیز با ارتفاع‌ها و ویژگی‌های مختلف قابل سفارش هستند.

مبلمان مخصوص کلاس درس

این مجموعه شامل اجزای زیر است:

  1. میزهای Verb

این میزها در شکل‌ها و فرم‌های مختلف و برای مدل‌های مختلف تدریس و یادگیری طراحی‌شده‌اند. این میز‌ها به صورتی هستند که دانش‌آموزان را به کارگروهی و کمک گرفتن و مشورت ترغیب می‌کنند.

البته میزها به صورت‌های مختلف هستند و باهدف سهولت فعالیت‌های انفرادی طراحی‌شده‌اند و میز صندلی‌های مخصوص به این کار وجود دارد اما تأکید بیش‌تر در یادگیری و مدارس جدید بر کارگروهی است و بنابراین بیش‌تر این میزها بر همین اساس طراحی‌شده‌اند.

ویژگی‌های این میزها:

  1. پایه چرخ‌دار آن‌ها این امکان را می‌دهد تا برای موقعیت‌های مختلف مانند کارگروهی، ارائه و غیره به شکل‌های مختلف آن‌ها چید و به‌راحتی جا‌به‌جا کرد.
  2. سایز‌ها، شکل‌ها و ارتفاع‌های مختلف این میزها آن‌ها را با هر محیطی سازگار می‌کند.

۲. میز‌های مخصوص معلمان و استادان

این میزها مخصوص تعلیم، همکاری و کار هدفمند و با تمرکز طراحی‌شده‌اند. این میز به‌صورت یکپارچه است و روی آن صفحه‌ای برای قرار دادن کتاب، لپ‌تاپ و دیگر وسایل قرار دارد و در کنار آن نیز محفظه‌ای قرار دارد که این امکان را می‌دهد که آموزگار کیف و وسایلی که هنگام تدریس به آن‌ها نیاز ندارد را در آن‌ها بگذارد.

  1. محفظه و صفحه آن نیازهای آن بسیار کاربردی هستند و برای نیازهای یک آموزگار و متناسب با آن طراحی‌شده‌اند.
  2. برای استفاده و تدریس چه به‌صورت نشسته و چه به‌صورت ایستاده مناسب است.

[lightbox thumb=”https://decokadeh.com/wp-content/uploads/2018/10/194.jpg”]

۳. تخته وایت بردهای Verb

این وایت برد اساس کار گروهی، همکاری و ارائه و مشورت در کلاس است و برای یادگیری فعال کاملاً مناسب است. اندازه این تخته‌ها به صورتی است که برای استفاده شخصی مناسب و راحت است اما به‌اندازه کافی نیز برای ارائه نظرات و ایده‌ها به هم‌تیمی‌ها و کلاس بزرگ است.

در کنار میزهای این مجموعه آویز‌هایی در نظر گرفته‌شده است که دانش‌آموزان می‌توانند تخته‌هایشان را به آن آویزان ‌کنند و به این شکل این تخته‌ها فضای اضافی اشغال نمی‌کنند ولی همواره در دسترس و قابل‌استفاده هستند.

۴. سه‌پایه تخته وایت برد

مبلمان مخصوص کلاس درس : این سه‌پایه‌ها برای ارائه هرچه بهتر و راحت‌تر در کلاس هستند. این سه‌پایه‌ها در سایزها و شکل‌های مختلفی وجود دارند و به صورت‌های مختلفی می‌توانند استفاده شوند.

به‌طور مثال امکان آویزان کردن آن‌ها به دیوار و یا استفاده با چرخ و به‌صورت متحرک وجود دارد. هم رمان چندین تخته در این سه‌پایه‌ها قرارمی‌گیرد که کاملاً مناسب و طراحی‌شده برای مشارکت و به اشتراک گذاشتن ایده‌ها است.

اطلاعات تکمیلی محصول برای تولید: تنوع میزهای این مجموعه به صورت زیر است و هرکدام با شکل‌های مختلف و ارتفاع‌های مختلف می‌توانند کنار هم قرارگیرند.

دیگر اجزای این مجموعه:

مبلمان مخصوص کلاس درس : تحقیقات صورت گرفته در مورد فضاهای آموزشی نشان می‌دهد که امروزه یادگیری فعال در مدارس بیش‌تر شده است و دانش‌آموزان و معلمان به روش‌های مختلفی باهم همکاری می‌کنند و نظراتشان را به اشتراک می‌گذارند بنابراین اهمیت متحرک بودن و کامل بودن مبلمان آموزشی مشخص می‌شود. این مجموعه بر اساس همین تحقیقات و برای این نوع کلاس‌ها طراحی‌شده‌اند.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد