برترین مبلمان ها

1

برترین مبلمان ها : در اطراف همه ما مبلمان های معمولی و متعارف  زیاد قرار دارد. اما در این مطلب، ما مجموعه ای از مبلمان هایی را به نمایش می گذاریم که شما را متعجب می کند. زاده تخیل و خلاقیت طراحان با استعداد است که مبلمان ها را به چالش کشیده اند  و شما را شگفت زده میکنند.

زندگی در تعلیق مبلمانی از Daniele lago

مبلمانی طراحی شده بنام مجموعه هوا  اثری از دانیل لاگو است. این مبلمان به گونه ای طراحی شده که تصور می شود این مبل بر روی هوا قرار گرفته است، در صورتی که به وسیله  پایه های شیشه ای در زیر آن تقویت شده است.

میز، مبل و صندلی همه از این مجموعه است که دارای پایه های شفاف هستند. وبه نظر میرسد به حالت تعلیق در آمده اند و به صورت شناور هستند.

برترین مبلمان ها

مبلمان طراحی شده از سری”چرا که نه” بنام نیمکت گره اثر Kino Guerin

طرحی از Kino Guerin بنام نیمکت گره، طرحی بسیار شگفت انگیز،  نیمکتی که تشکیل شده از خطوط منحنی و خطوط راست، طرحی که با یک خط مستقیم  شروع و در پایان نیمکت، خط به یک گره تبدیل می شود  به اتمام میرسد. در اصل این اثر فضایی را ایجاد کرده برای آشتی دادن این دو حالت از خط.

طراحی مبلمان Nendo صندلی برای نشستن در خلا (صندلی شفاف)

طراحی این صندلی توسط استودیو طراحی ژاپنی Nendo انجام شده است. این صندلی شفاف ساخته شده از پلی اورتان است. ماده مورد استفاده در این صندلی، از جمله موادی است که برای بسته بندی اشیا با ارزش استفاده می شود و  فوق العاده در برابر کشش مقاوم است. این صندلی حس معلق شدن در هوا و یا حس نشستن در خلا را در فرد ایجاد می کند.

میز الاکلنگ – Marleen Jansen

این میز توسط مارلین یانسن طراح هلندی طراحی شده است. این میز شامل یک نیمکت است که در زیر آن تخته ای چوبی قرار دارد، همانند الاکلنگ، هر دو طرفین وزن خود را طوری باید ثابت نگه دارند که دیگری نیفتد.

طراحی صندلی با عنوان صندلی شناور(به مبارزه می طلبد جاذبه را) ، Peter Bristol

برترین مبلمان ها : پس از صندلی شفاف Nendo صندلی طراحی شده به نام صندلی شناور توسط طراح امریکایی پیتر بریستول قراردارد. این صندلی با سه پایه برش خورده عجیب و غریب به نظر می رسد و این حس را القا می کند که هر آن ممکن است واژگون شود. در صورتی که واقعیت این صندلی به این صورت است که یک تکه صفحه فلزی در زیر آن و یک تکه فرش ضخیم بر روی این صفحه فلزی قرار دارد که وزن فرد را تحمل کرده و فضایی راحت و مطمئن برای نشستن فراهم می کند.

یک نیمکت که دوستی را بین مردم به ارمغان می آورد-Peiz & Fehling

این نیمکت قطعه ای از مبلمان شهری است، که باعث ایجاد ارتباط بین مردم می شود. در واقع یکسری از صندلی ها به طور خاصی در کنار هم چیده شده اند، با این هدف که در زمان کوتاه استراحت را مردم از هم فاصله نگیرند. این بعد کاملا جدید را طراحان ایوان فلینگ و جنی طراحی کرده اند.

صندلی چند منظوره، اثری از سونگ یونگ – Seung Yong Song

صندلی های چند منظوره را به خانه خود بیاورید. خالق این صندلی ها سونگ یونگ طراح جوان کره ای است، که از چاقوی ارتش سویس ( نوعی چاقوی جیبی چند کاره و چند منظوره)  ایده گرفته است. این اثرگاهی اوقات به عنوان یک صندلی کلاسیک، گاهی اوقات به عنوان یک قفسه و گاهی نیز به عنوان چوب لباسی مورد استفاده قرار می گیرد.

فرش یا میز قهوه طرحی از الساندرو ایزولا- Alessandro Isola

برترین مبلمان ها : وقتی فرش تبدیل به میز میشود. این طرح که یک طرح هوشمندانه است توسط الساندرو ایزولا  طراح خلاق ایتالیایی که درعین حال یک بازیگر تئاتر، رقصنده حرفه ای و پلیس است طراحی شده است. الساندرو با در کنار هم قراردادن یک بافت سخت و براق در سطح میز و یک بافت نرم فرش مانند در کف محصولی را خلق کرده که نظر هر بیننده ای را به خود جلب می کند.

[lightbox thumb=”https://decokadeh.com/wp-content/uploads/2018/10/190.jpg”]

میز نوسان غذا خوردن و معلق ماندن – Duffy London Studio

برترین مبلمان ها : این میز تاب بازی، توسط استودیو طراحی دافی لندن طراحی شده است با یادآوری خاطرات دوران کودکی، فضایی با نشاط را در  ناهارخوری پدید می آورد. استودیو در معرفی این محصول جمله ای از برنارد شاو را مورد استفاده قرارداده با این مضمون که ”  ما بازی کردن را متوقف نمیکنیم چون پیر شده این ما پیر میشویم چونبازی کردن را متوقف کرده ایم”

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد