وسایل آموزشی فلش کارت

0

وسایل آموزشی فلش کارت

وسایل آموزشی فلش کارت  : در زمان های قدیم و در چند سال اخیر از لوازم و وسایل آموزشی خاصی برای تدریس و یادگیری به کودک استفاده نمی شد در آن زمان تنها وسیله ای که برای یادگیری کودک مورد استفاده قرار می گرفت همان کتاب های درسی افراد بود امروزه برای یادگیری کودکان لوازم آموزشی فراوانی وارد بازار شده است.

در قدیم رسانه های آموزشی شامل کتاب ها بود اما امروزه رسانه های گوناگونی از جمله تصاویر، فلش کارت، پوستر ها، سیدی ها و برنامه های تلوزیونی و… استفاده می گردد.

انواع فلش کارت های آموزشی

از جمله وسایلی که برای آموزش دادن مورد استفاده قرار می گیرد فلش کارت های آموزشی هستند.

فلش کارت ها طوری طراحی شده اند که شامل کارت های ضخیمی است که برای آموزش دادن هر چیزی به صورت جداگانه طراحی شده اند. فلش کارت ها اصولا برای آموزش در حیطه های مختلف از فلش کارت استفاده می شود.

برای آموزش حروف الفبا، اعداد، اشیا، شغل ها، حروف الفبای انگلیسی، حیوانات، گل ها، وسایل حمل و نقل و…

فلش کارت های متنوعی وجود دارد. اصولا فلش کارت ها به صورتی هستند که همراه با شکل بوده و در پشت آن ها معنی انگلیسی آن ها نوشته شده است.

یعنی کودک در واقع هم اسم فارسی و هم اسم انگلیسی را یاد می گیرد. فلش کارت ها همچنین اصولا به همراه سیدی های آموزشی هستند.

این سیدی ها همان چیز هایی که در فلش کارت ها نوشته شده است را به صورت صدا در می آورند و کودک را با تلفظ آن ها نیز آشنا می کند.

در حالت کلی استفاده از فلش کارت ها در یادگیری کودکان در سنین مختلف بسیار موثر است فلش کارت به کودک کمک می کند تا یادگیری را به همراه تصاویر آموزش  ببیند یادگیری آموزشی یه کودک کمک می کند تا مطالب را بهتر فهمیده و دیر تر از یاد ببرد.

شما عزیزان می توانید برای خرید محصولات موردنظرتان به لینک خرید وسایل آموزشی فلش کارت مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد