تزیینات جانبی در دکوراسیون اداری

1

تزیینات جانبی در دکوراسیون اداری

تزیینات جانبی در دکوراسیون اداری : همه ی ما به کرات در محط هایی قرار گرفته ایم که نوع خاصی از دکوراسیون ها برای آن ها طراحی شده است و باعث شده که ما حس خوبی به آن فضا داشته باشیم و به اصطلاح شیک بودن را در آن محیط درک نماییم .

دکوراسیون داخلی یکی از موضوعاتی است که می تواند جلوه ی بسیار خوبی را به محیطی که در اختیارمان قرار دارد ؛ بخشیده و به تعبیر عامیانه تر پویایی و سرزندگی را در آن مکان بیشتر کند.

علاوه بر کارها و اقداماتی که به صورت کلی برای هر دکوراسیون اداری انجام می شود ؛ یه سری از کارها و ابزارهایی هستند که تحت عنوان جوانب در ئکوراسیون شناخته شده و به زیبایی دو چندان محیط کمک می کنند . در دکوراسیون ادارات نیز این دسته از اقدامات قابل انجام شدن است که در ادامه به آن ها می پردازیم .

انواع تزیینات جانبی در دکوراسیون اداری :

مهم ترین کار در این بحث ؛ استفاده از پنل کوبی دیوارها به وسیله ی متریال ام ادی افی و یا پی وی سی می باشد که هر کدام از آن ها در رنگ های متنوع و طرح های متفاوت و متناسب با محیط ؛ می تواند در هر دکوراسیونی ؛ مورد استفاده قرار بگیرد .

اقدام دیگر استفاده از انواع پارکت و کف پوش ها می باشد که می توان از آن ها در مسیرهای رفت و آمدی و یا برای پوشاندن تمام سطح زمین ، استفاده کرد.

استفاده از نرهای مخفی . هالوژن ها بر روی سقف و دیواره و یا حتی مثلا روی کتاخانه ها و … تزیین زیبای دیگری در محیط اداری می باشد.

کناف کاری یکی دیگر از اقدامات در این زمینه است که می توان به وسیله ی آن ، دیوارها و سقف های به اصطلاح خام را به اشکال زیبا درآورده و آ« ها را جایگزین رنگ کاری و اقدامات دیگر نمود .

 

 

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد