تخت وایت برد دست دوم

0

تخت وایت برد دست دوم

تخت وایت برد دست دوم  : با به وجود آمدن تخته های وایت برد دیگر از تخته سیاه استفاده نمی شود امروزه در هر مکان عمومی که وارد می شوید به ویژه در مکان های آموزشی و مدارس تخت وایت برد های سفید رنگ نمایان می شوند.

همچنین در دنیای امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی و استفاده از پروژکتور ها تخته وایت برد امری ضروری بوده و باید بر روی آن ها پروژکتور ها را تنظیم نمود.

تخته وایت برد های دست دوم

ابتدا باید به شما بگوییم که بهتر است در صورتی که قصد خرید تخته وایت برد را دارید به ویژه برای امری مهم می خواهید از آن استفاده نمایید از تخته وایت برد های دست اول و نو استفاده نمایید و سعی کنید تخته وایت برد دست دوم نخرید.

اما امروزه با توجه به قیمت بالای تخته های وایت برد عده ای تعداد بالا از این تخته ها می خواهند و یا بودجه ی مورد نظر برای تخته وایت برد های دست اول را ندارند. از این رو می توان از تخته وایت برد های دست دوم استفاده نمود.

برای خرید تخته وایت برد دست دوم باید خوب به آن توجه نمایید چرا که تخته وایت برد ها نیازمند مراقبت های خاصی هستند که متاسفانه عده ای از افراد آن را رعایت نمی کنند به طور مثال برای پاک سازی تخته وایت برد ها بیشتر افراد از الکل و مواد مشابه استفاده می نمایند که این امر به شدت لایه های رویی تخته وایت برد را تخریب می نماید.

شما باید دقت نمایید تخته وایت برد دست دومی که قصد خرید آن را دارید بیش از حد تخریب نشده باشد این کار را می توانید با کشیدن ماژیک بر روی آن مشخص کنید اگر دیدید ماژیک به راحتی از روی آن پاکسازی شد بدانید هنوز لایه های زیادی از روی آن تخریب نشده است و تخته وایت برد قابل استفاده است.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد