تخته وایت برد شیشه ای

1

تخته وایت برد شیشه ای

تخته وایت برد شیشه ای با قابلیت های خود، گامی در جهت راحتی و پیشرفت در زمینه آموزش است. تخته وایت برد شیشه ای قابلیت استفاده در تمامی ارگان ها را دارد.

تخت وایت برد شیشه ای تحولی نوین در بخش آموزش

تخته وایت برد شیشه ای یکی از نوآوری های جدید در عرصه وسایل آموزشی است که علاوه بر سادگی نوشتن بر روی آن، به راحتی تمیز می­ شود و اثر ماژیک بر روی آن نمی ماند. این تخته وایت بردها با سایزها و ابعاد مختلف به راحتی در منزل نیز قابل استفاده می باشند. در این مقاله شما را یا انواع آن و ویژگی های آنها آشنا می کنیم.

آشنایی بیشتر با تخته وایت برد شیشه ای

با گسترش فناوری و تکنولوژی، نسل جدیدی از تخته وایت بردهای شیشه ای پا به عرصه ظهور گذاشته اند که راحتی، سرعت عمل در نوشتن، پاکیزگی و زیبایی را به طور هم زمان به کاربران هدیه می کنند.

این تخته وایت بردها که از شیشه سکوریت ساخته می شود، از مقاومت بالایی برخوردار است. با نصب ورق فلزی در پشت آن، خاصیت مغناطیسی دارد و اشیای مختلف را می توان به آن متصل کرد. تخته وایت برد شیشه ای، قابل استفاده در مراکز آموزشی و همچنین در منزل متناسب با سلیقه شما در سایز مورد نظرتان می باشد.

نصب آنها به راحتی انجام می شود و در محیط هایی که با مشکل کمبود فضا، روبرو هستند، گزینه بسیار مناسبی است. مارکرهای مخصوصی برای رنگ های تیره، در کنار این تخته وایت بردها در نظر گرفته شده است که در هنگام استفاده جذابیت خاصی، ایجاد می کند.

انواع تخته وایت بردهای شیشه ای

تنوع در این نوع تخته وایت بردها، استفاده از آن را در اماکن مختلف، آسان کرده است. انواع مختلف عبارتند از:

  • برد یادداشت (Memo Board) با سایز cm 3۰x6۰
  • برد برنامه­ ریزی هفتگی در ابعاد cm6۰x8۰
  • تخته وایت برد شیشه ای در سایز cm6۰x8۰
  • تخته وایت برد شیشه ای با ابعاد cm 7۰x9۰
  • تخته وایت برد شیشه ای با ابعاد cm 3۰x3۰
  • تخته وایت برد شیشه ای با ابعاد cm 8۰x12۰
  • نت برد با ابعاد cm 8۰x12۰
  • نت برد با ابعاد cm 7۰x90
  • تخته وایت برد شیشه ای در سایز cm 10۰x200
  • تخته وایت برد شیشه ای در سایز cm 9۰x150
  • تخته وایت برد شیشه ای در سایز cm 10۰x100

اطلاعات دقیق در مورد هر یک از این محصولات اعم از قیمت، رنگ بندی و جنس را از طریق وب سایت های مربوط به دست آورید.

راهنمای خرید تخته وایت برد شیشه ای

برای خرید کافی است با یک جست و جوی اینترنتی، طرح و مدل دلخواه خود، در رنگ و سایز مورد نظرتان را انتخاب کنید و با خرید آنلاین آن، تخته خود را درب منزل تحویل بگیرید. ، مژده دیگر برای تمامی افرادی است که قصد خرید این وسیله کمک آموزشی را دارند.

خرید اقساطی تخته وایت برد شیشه ای ، این امکان را فراهم می کند تا بدون دغدغه مالی، آن را تهیه کنید. و از طریق وب سایت های مربوطه آن را خریداری و دریافت کنید و با خیالی آسوده و به راحتی، آن را سفارش دهید.

هنگام خرید اینترنتی هر یک از انواع تخته وایت بردهای شیشه ای، از هدایای ویژه ای که برای آنها در نظر گرفته شده است، نیز بهره مند شوید. همچنین تضمین قیمت و کیفیت محصول را با این روش خرید خواهید داشت.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات می توانید با شماره ۶۱۰۹۸ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید ویا به لینک تخت وایت برد شیشه ای مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد