قیمت ماژیک وایت برد شارژی

0

قیمت ماژیک وایت برد شارژی

قیمت ماژیک وایت برد شارژی : در گذشته از تخته سیاه و گچ برای نوشتن و آموزش دادن در مکان های عمومی و مدارس استفاده می شد امروزه با توجه به مزایایی که استفاده از ماژیک وایت برد نسبت به گچ دارد استفاده از گچ کاهش پیدا کرده است به طوری که دیگر از گچ و تخته سیاه استفاده نمی شود و جای خود را به ماژیک وایت برد و تخته وایت برد داده است.

انواع ماژیک وایت برد و قیمت آن ها

ماژیک های وایت برد در دو نوع معمولی و یا غیر شارژی و قابل شارژ وجود دارند هر یک از این ماژیک ها دارای قیمت های متفاوتی هستند اما چندان اختلاف قیمت با هم ندارند و تقریبا در یک قیمت نرمال هستند.

ماژیک های وایت برد معمولی اولین ماژیک هایی بودند که وارد بازار شدند این  ماژیک ها در جنس های مختلفی وجود دارند اما معمولا جنس خوبی داشته و می توان تا چند ماه از آن ها استفاده نمود.

از طرفی این ماژیک ها پس از استفاده و تمام شدن جوهر باید دور ریخته شوند و نمی توان از آن ها استفاده ی مجدد نمود. دومین نوع ماژیک های وایت برد ماژیک های قابل شارژ هستند.

این ماژیک ها طوری طراحی شده اند که قابل شارژ بوده و در صورت تمام شدن یک جوهر می توان از جوهر دیگر استفاده نمود. قیمت جوهر ماژیک شارژی ها نیز چندان بالا نبوده و می توان آن ها را با قیمت مناسب و به صورت بسته ای تهیه نمود.

محلول ماژیک های شارژی و غیر شارژی به صورت ترکیب جوهر و محلول الکل است که به راحتی در حین نوشتن با یک دیگر ترکیب می شوند و بلا فاصله جوهر بر روی تخته پراکنده می شود.

در صورتی که بخواهید اثر ماژیک را از روی تخته وایت برد ها پاک نمایید از دستمال نمناک استفاده نمایید.

شما دوستان عزیز برای خرید ماژیک می توانید به لینک خرید آنلاین ماژیک مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد