تخته وایت برد مغناطیسی

0

تخته وایت برد مغناطیسی

تخته وایت برد مغناطیسییکی از انواع تخته وایت برد ها تخته وایت برد های مغناطیسی است. این نوع تخته وایت برد ها پر مصرف ترین تخته وایت برد ها بوده و در اداره ها و مدارس از آن ها استفاده می گردد.

در تولید تخته وایت برد های مغناطیسی از قاب آلومینیوم طرح دار و جدید استفاده می شود ضخامت آلومینیوم موجود در این تخته وایت برد ها معمولا ۳ سانتی متر می باشد.

گوشه های تخته وایت برد های مغناطیسی حاوی یک قطعه پلاستیکی است. که این ساختار علاوه بر زیبایی که به تخته وایت برد می دهد موجب استحکام بیشتر در آن ها نیز می شود.

نحوه ی تمیز کردن تخته وایت برد

تخته وایت برد ها با توجه به ساختار حساسی که دارند نحوه ی تمیز کردن خاصی نیز دارند.

برای تمیز کردن تخته وایت برد های مغناطیسی فقط باید از تخته پاک کن های مخصوص استفاده نمود. چرا که ساختاری حساس دارند و ممکن است در غیر این صورت خراب شوند.

عده ای برای تمیز کردن تخته وایت برد از الکل، اسپری پاک کردن تخته وایت برد و چیز های دیگر استفاده می نمایند.

استفاده از این ابزار برای یک بار شاید خیلی موجب از بین بردن تخته وایت برد نشوند اما استفاده ی مکرر از آن ها لایه ی مغناطیسی تخته وایت برد را رفته رفته از بین برده و موجب تخریب آن می شوند.

خیلی از مواقع افراد ممکن است به اشتباه از ماژیک غیر وایت برد استفاده نمایند.

که در این صورت باید به ناچار از روش های دیگری برای پاک نمودن تخته وایت برد استفاده نمود.

در صورتی که با چنین مشکلی مواجه شدید تنها با استفاده از یک پارچه ی نمدار بر روی تخته وایت برد برای مدت زمانی بکشید تا پاک شود.

و به هیچ عنوان از الکل برای پاک نمودن آن استفاده نکنید. الکل تخته وایت برد را پاک نمی کند و به دلیل حلال بودن تنها یک لایه از آن را تخریب می نماید.

شما عزیزان می توانید برای خرید محصولات موردنظرتان به لینک خرید تخته وایت برد مغناطیسی مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد