تخت وایت برد

1

تخت وایت برد

تخت وایت برد امروزه با توجه به پیشرفت در تکنولوژی و تحقیقات انجام گرفته شده ثابت شده است که استفاده از تخته سیاه ها به دلیل این که باید در نوشتن بر روی آن ها از گچ استفاده شود چندان خوب نبوده و موجب ناراحتی های ریوی می شود.

از این رو استفاده از تخته وایت برد بسیار پر رونق بوده و در مکان های اداری به ویژه مدارس از تخته وایت برد استفاده می گردد. تخته وایت برد ها در انواع مختلفی وجود دارند.

تخته وایت برد و مزایای استفاده از آن

همان طور که گفته شد استفاده از تخته وایت برد امروزه بسیار پر رونق شده است. این استفاده ی زیاد به دلیل تحقیقات گسترده ای است که بر روی آن ها صورت گرفته شده و  ثابت شده که این تخته ها آسیبی برای ریه و دستگاه تنفسی ندارد.

استفاده از تخته سیاه به دلیل این که از گچ برای نوشتن در روی آن استفاده می گردد برای دستگاه تنفسی مضر است چرا که گچ هنگام کشیده شدن بر روی تخته خاک هایش پراکنده شده و وارد دستگاه تنفسی می شود.

اما استفاده از تخته وایت برد به دلیل این که برای نوشتن در روی آن از ماژیک وایت برد استفاده می شود چندان ضرری نداشته و فقط برای تمیز نمودن تخته باید حتما از تخته پاک کن استفاده شود.

همچنین نوشتن با گچ بیماری پوستی نیز ایجاد کرده و دست ها را پوست پوست می کند اما استفاده از ماژیک وایت برد راحت بوده و هیچ ضرری برای پوست ندارد.

نوعی از تخته وایت برد نیز وجود دارد که از جنس آهن ربا بوده و مغناطیسی است این تخته وایت برد طوری طراحی شده است که می توان از آن در مدارس ابتدایی از حروف مغناطیسی برای آموزش الفبا و یا اعداد استفاده نمود همچنین تخته پاک کن های مغناطیسی بر روی این تخته وایت برد ها به راحتی چسبیده می شوند.

شما عزیزان می توانید برای خرید محصولات موردنظرتان به لینک خرید تخت وایت برد مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد