نکات مهم در نگهداری از تشک

0

نکات مهم در خرید ؛ استفاده و نگهداری از تشک

نکات مهم در نگهداری از تشک :   بدون ک یکی از مهم ترین وسیله هایسی که مورد استفاده ی آدمی قرار می گیرد ، تشک ها هستند و چرا که بخش بسیار مهمی از زندگی افراد را که همان مدت زمان استراحت و خوابیدن است رات در بر می گیرد .

نکات مهم در نگهداری از تشک

بنابراین در هنگام خرید تشک بایستی توجه داشته باشیم که خریدی نزدیک به استانداردهای تعریف شده در این رابطه داشته باشیم تا بتوانیم ساعاتی خوب و آرام را را در هنگام خواب و استراحت داشته باشیم .

نکات مهم در نگهداری از تشک

نکات خرید و نگهداری از تشک ها :

  • مهم ترین فاکتور در خرید تشک ، انتخاب تشک هایی است که مانع از ایجاد کمردرد شده و یا –حتی بتوان به وسیله ی آن ها ، میزان کمردها را کاهش داد . انتخاب تشک هایی که تحت عنوان تشک طبی معروف هستند و سطوح سفت و غیر قابل انعطافی دارند ، یکی از بهترین انتخاب ها برای جلوگیری از کمردرد و احساس کوفتگی بعد از خواب می باشد .
  • افرادی که به حرارت و گرما حساس هستند ، می توانند تشک هایی را انتخاب نمایند که جنس و الیاف به کار رفته در آن ها از مواد خنک و غیر حساسیت زا می باشد .
  • افرادی که اختلاف وزن ۱۸ کیلو ویا بیشتر از آن را دارند ، بهتر است به جای استفاده از تشک های دو نفره ، دو تشک تک نفره را در کنار یکدیگر مورد استفاده قرار بدهند .
  • افرادی که دارای حساسیت هستند ، بهتر است از تشک هایی که به وسیله سی مواد یا روکش های خاصی در برابر فرسودگی مقاوم شده اند ، استفاده نکنند .
  • تشک های فنری که مواج هستند ، معمئولا برای استفاده در ابعاد تک نفره به کار می آیند و استفاده از آن ها برای تخت خواب های دو نفره توصیه نمی شود .
  • به طور میاینگین مدت زمان عمر مفید تشک ها بین ۷ تاغ ۱۰ سال می باشد که بایستی بعد از این مدت به جهت جلوگیری لز کوقتگی بدن و عدم ایجاد خستگی بعد ازط خواب و ایجاد یا عود کمرردرد ، آن ها را تعویض کرد .
  • یکی از راه های خوب به جهت افزایش عمر تشک ها ، چرخاندن آن ها به جهت های مختلف ؛ هر ۴۰ روز یک بار و یه نهایتا با فواصل سه ماهه می باشد .

 

 

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد