ساخت صندلی پدیکور

0

ساخت صندلی پدیکور

ساخت صندلی پدیکور : پدیکور که عملی برای زیبا سازی و اصلاح ناخن های انگشتان پا می باشد و معمولا در آرایشگاه ها انجام می گیرد در فصل تابستان مشتریان زیادی دارد باید بر روی صندلی های مخصوص این عمل انجام شود. صندلی های پدیکور را هم می توان به صورت حاضری خریداری نمود و هم می توان سفارش ساخت داد. در ساخت صندلی پدیکور عوامل زیادی می بایست رعایت شود و طبق استاندارد های انجام این کار ساخته شود. در ادامه ویژگی های ساخت یک صندلی پدیکور خوب را خواهیم گفت.

نکات لازم در ساخت صندلی پدیکور و خرید آن

صندلی پدیکور با این که تقریبا شبیه به مبل می باشد اما تفاوت های بارزی با مبل دارد که می بایست آن ها را در ساخت صندلی پدیکور رعایت نمود. صندلی های پدیکور دارای مشخصاتی هستند. شکل ظاهری یک صندلی پدیکور باید به گونه ای باشد که انجام عمل پدیکور را بر روی آن راحت سازد.

صندلی های پدیکور به این صورت هستند که قسمت بالایی آن ها به شکل یک مبل و یا صندلی است که دارای دسته های بزرگ و پهنی در اطراف آن ها بوده که این موضوع بیشتر برای سهولت کار و راحتی خود مشتری می باشد و طراحی آن لازم است.

در قسمت پایینی این صندلی یا به صورت جدا و یا به صورت چسبیده به خود مبل قسمتی به صورت حوض مانند شبیه وان حمام کوچک و یا رو شویی های دستشویی تعبیه می شود که بعضی از آن ها دارای دوش یا شیر آب کوچکی در قسمت فوقانی خود هستند. این قسمت در صندلی های پدیکور به منظور شست و شو و ماساژ پا تعبیه می شود که در اکثر صندلی های پدیکور باید تعبیه شود.

بیشتر این صندلی ها همچنین به صورت لوکس هستند و ظاهری زیبا دارند که این امر می تواند در جذب مشتری و یا جلب رضایت وی تاثیر زیادی می تواند داشته باشد.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد