انواع صندلی آرایشگاهی

0

انواع صندلی آرایشگاهی

انواع صندلی آرایشگاهی : امروزه در آرایشگاه های مدرن صندلی های متنوعی مورد استفاده قرار می گیرد. هر کدام از صندلی های آرایشگاهی معمولا برای کار خاصی در آرایشگاه ها استفاده می شوند. برای مثال بعضی از این صندلی ها مخصوص رنگ کردن مو، اصلاح ابرو و… به کار برده می شوند. هر یک از آن ها نیز دارای طراحی مختص به خود هستند. در این مطلب با انواع صندلی های آرایشگاهی آشنا خواهید شد.

انواع صندلی های آرایشگاهی

  • صندلی آرایشگاهی برقی زنانه: این نوع صندلی که در آرایشگاه های زنانه مورد استفاده قرار می گیرد پر مصرف ترین نوع صندلی آرایشگاهی است. شکل ظاهری این نوع صندلی به گونه ای است که مشخصات صندلی معمولی را داشته اما شامل محلی برای قرار گرفتن پا و همچنین حالت چرخشی در زیر خود می باشد. همچنین به صورت تا شو و یا باز شونده می باشد که فرد آرایشگر می تواند زاویه ی صندلی را تنظیم نماید.
  • صندلی کوپ: این نوع صندلی نیز در آرایشگاه ها استفاده ی فراوانی دارد. صندلی های کوپ در طرح های گوناگونی وجود داشته و شکل ظاهری آن ها به صورت دایره مانند و یا چند ضلعی طراحی شده است. در زیر این صندلی ها به جای پایه چرخی قرار دارد که چرخش به اطراف را ممکن ساخته همچنین می توان ارتفاع صندلی را زیر تعیین نمود.
  • صندلی تابوره: این نوع صندلی نیز در انواع گوناگونی یافت می شود. صندلی های تابوره دارای مشخصاتی معین هستند. پایه ی صندلی های تابوره اصولا به حالت فلزی بوده و قابلیت تنظیم ارتفاع از طریق جکی که در زیر صندلی قرار گرفته است را دارد. صندلی های تابوره همچنین شامل جاپایی هستند. صندلی های تابوره هم به شکل چرخدار و هم به شکل بدون چرخ وجود دارند.
  • صندلی میکاپ: این نوع صندلی در طرح های متنوعی عرضه می شود. صندلی های میکاپ دارای رویه چرمی بوده و قابلیت تنظیم درجه ی صندلی به سمت بالا و پایین و یا عقب و جلو بوده و همچنین دارای تکیه گاهی برای سر است.
نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد