سطل زباله کابینتی

0

سطل زباله کابینتی

سطل زباله کابینتی : سطل زباله ها انواع مختلفی دارند که با توجه به حجمی که زباله در آن ها جای می گیرد استفاده های متنوعی داشته و در محیط های متفاوتی مورد استفاده قرار می گیرند. از جمله سطل آشغال هایی که در منزل مورد استفاده قرار می گیرد و بیشتر در آشپزخانه ها کاربرد دارند سطل زباله های کابینتی می باشند که انواع گوناگونی دارند که در ادامه به آن اشاره خواهد شد.

سطل زباله های کابینتی معمولا  دارای طراحی زیبایی هستند و رنگ های روشنی دارند. دو نوع سطل زباله ی کابینتی وجود دارد که در متن زیر شرح داده شده است.

سطل آشغال های کابینتی پدالی

این نوع سطل زباله ها معمولا در درون کابینت نگهداری می شوند. و به صورت پدالی طراحی می شوند سطل زباله های کابینتی که به صورت پدالی هستند به دلیل در پوش محکمی که دارا هستند بهداشتی تر از سطل زباله های دیگر بوده و مانع از رشد حشرات موذی می شوند. اما زباله ها نباید مدت زمان طولانی در آن ها باقی بمانند از طرفی درب این سطل آشغال ها نیز مانع از خروج بوی نا مطبوع و پخش آن در فضای خانه می شود.

همچنین دیگر نیازی به دست زدن برای باز کردن درب سطل زباله نبوده و به راحتی می توان با فشار دادن پدال درب را گشود.

سطل آشغال کابینتی آویز

این نوع سطل های زباله معمولا کوچک هستند و به درب کابینت آویزان می شود در واقع دارای ویژگی های مثبت فراوانی هستند. یکی از ویژگی های مهم این نوع زباله ها اشغال نکردن فضا است و از آن جایی که به درب کابینت متصل می شود در روی زمین جایی را اشغال نمی کند. از طرفی این نوع سطل زباله ها دارای در پوش هستند و علاوه بر مکانی که برای نصب بر روی کابینت بر روی آن ها تعبیه شده است مکانی نیز برای جای گذاری کیسه زباله بر روی آن ها وجود  دارد.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد