سطل زباله پارکی

0

سطل زباله پارکی

سطل زباله پارکی : سطل های آشغال یکی از لازمه های اساسی برای هر شهر و هر خانه و هر مکان اداری ای است که اگر در صورت درستی مورد استفاده قرار گیرد می تواند در نظافت محیط زیست بسیار تاثیر گذار باشد. یکی از انواع سطل های آشغال، سطل آشغال های پارکی هستند. این نوع سطل زباله ها اصولا در طرح های گوناگونی ساخته می شوند.

در انتخاب یک سطل زباله ی پارکی خوب باید چند موضوع مهم را مد نظر داشت. مهم ترین ویژگی در انتخاب سطل زباله های پارکی این است که این سطل به عنوان جایگاهی برای ریختن زباله کاملا قابل رویت باشند. چرا که در بیشتر پارک ها از سطل زباله هایی استفاده می شود که به عنوان محل اصلی ریختن زباله چندان مشخص نیست.

ویژگی های سطل زباله ی پارکی چه چیز هایی است؟

  • یکی دیگر از ویژگی های مهم در سطل زباله های پارکی این است که افراد نباید با فشردن دست و یا دست زدن آن را باز نمایند. چرا که باکتری های موجود به راحتی به فرد انتقال داده می شوند.
  • دهانه ی سطل های زباله باید به اندازه ی لازم بزرگ باشند تا انداختن زباله های بزرگ و یا تخلیه ی زباله از آن ها به راحتی صورت گیرد.
  • علاوه بر میزان دهانه اندازه ی سطل زباله نیز باید به اندازه ی لازم وسیع باشد تا با تخلیه ی مکرر زباله ها سریعا پر نشده و نیاز به تخلیه ی سریع و مکرر نداشته باشد.
  • سطل های زباله ی پارکی باید کاملا مقاوم باشند یعنی در مقابل عوامل طبیعی یا وزن افراد و یا فشار های موجود مقاومت بالا داشته باشد.

سطل زباله های پارکی انواع گوناگونی دارند و در شکل های متفاوتی هستند که بیشتر آن ها از جنس فلز و یا سنگ های به کار رفته در پارک بوده و در پوشی با فاصله از خود سطل بر روی آن ها تعبیه شده است.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد