سطل زباله هتلی

0

سطل زباله هتلی

سطل زباله هتلی : سطل زباله ها با توجه به نوع و اندازه و همچنین جنسی که دارند در مکان های متفاوتی استفاده می شود و کاربرد های متنوعی دارند. هتل ها به دلیل این که رفت و آمد زیادی در آن ها انجام می گیرد و افراد زیادی برای اقامت چند روزه در آن جا ماندگار می شوند همانند منازل از سطل زباله های متوسطی در آن ها استفاده می شود چرا که فضای هتل همانند منزل تقریبا بسته بوده و خروجی زیادی برای هوا موجود نیست بنابراین معمولا از سطل زباله هایی باید استفاده شود که متوسط بوده و آشغال ها مکررا تخلیه گردد تا بوی نا مطبوعی ایجاد نکند. علاوه بر این ویژگی های دیگر می بایست داشته باشند که در ادامه به آن ها اشاره خواهد شد.

سطل آشغال های هتل

یک سطل آشغال مناسب برای هتل می بایست دارای چند ویژگی باشد تا یک فضای بهداشتی برای جلب رضایت مشتریان ایجاد شود این ویژگی ها به صورت زیر است:

  • برای این که بتوان یک فضای بهداشتی در داخل اتاقک های هتل ایجاد نمود می توان از سطل آشغال هایی استفاده نمود که دارای درب بوده تا زباله ها را بهتر تحت پوشش قرار دهد.
  • استفاده از سطل آشغال درب دار در کاهش بوی نا مطبوع از زباله ها و یا رشد حشرات به میزان زیادی تاثیر گذار است.
  • همچنین بهتر است در هتل ها از سطل زباله های دو قلو استفاده نمود این موضوع موجب می شود در مکان های پر رفت و آمدی مثل هتل که انبوهی از زباله ها در آن موجود است جدا سازی شوند.
  • همچنین استفاده از سطل زباله های پدالی می تواند بهترین گزینه باشد.
  • سطل زباله های استفاده شده در هتل از جنس استیل باشد بهتر است چرا که سطل آشغال های استیل به نسبت سطل آشغال های پلاستیکی آلودگی کم تری را به خود جذب می کنند و بهداشتی تر می باشند.
نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد