سطل زباله سرویس بهداشتی

0

سطل زباله سرویس بهداشتی

سطل زباله سرویس بهداشتی : یکی از انواع سطل آشغال ها که در مکان های مختلف از آن استفاده می شود سطل آشغال های استفاده شده در سرویس های بهداشتی است که در منازل نیز از آن ها به صورت گسترده ای استفاده می شود. سطل زباله های منازل در بیشتر موارد از جنس فلزی و یا سرامیک و در مواردی از جنس پلاستیک است. اما سطل آشغال هایی که در مکان های نظیر درمانگاه ها، اداره ها و سایر مکان های عمومی استفاده می شود یا از جنس لاستیک و یا در مواردی از جنس فلز است.

از طرفی اکثر سطل زباله هایی که در سرویس های بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد به صورت پدالی است چرا که بهداشتی تر بوده و نیازی به لمس دست برای زباله انداختن نخواهد داشت. از این رو بهترین نوع سطل زباله در سرویس های بهداشتی سطل زباله های پدالی است. برای سرویس های بهداشتی خانگی معمولا از سطل آشغال های پدالی کوچک و کم حجم استفاده می شود. چرا که نباید فضای زیادی را به خود اشغال نماید.

ویژگی های سطل آشغال های سرویس های بهداشتی

  • همان طور که در متن بالا ذکر شد باز و بسته شدن درب ها به کمک پدال انجام گرفته و با فشار اندک پا درب تا زاویه ۹۰ درجه باز خواهد شد.
  • ویژگی باز شدن ۹۰ درجه و قائم درب به سمت بالا موجب می شود تا تخلیه زباله ها از این سطل ها به راحتی انجام گیرد.
  • در صورتی که این نوع زباله ها از جنس استیل باشند مواد به کار رفته در آن ها به صورتی است که در صورت تماس دست با آن ها لک انگشت بر آن ها باقی نمی ماند.
  • اکثر سطل آشغال های سرویس های بهداشتی نیز به همراه بورس توالت می باشند و جایی برای نصب آن ها بر روی سطل آشغال تعبیه شده است.
نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد