سطل زباله دیواری

0

سطل زباله دیواری

سطل زباله دیواری : یکی از انواع سطل زباله ها که در مکان های عمومی از جمله ورزشگاه ها، مدارس، بیمارستان ها و… کاربرد زیادی دارند سطل آشغال های دیواری هستند.

این نوع سطل آشغال ها معمولا به صورت توری بوده و در ابعاد تقریبا کوچک و فاصله های متناسبی از هم بر روی دیوار نصب می گردند. این سطل آشغال ها تقریبا شبیه به سطل آشغال های کابینتی هستند با این تفاوت که دارای شکل توری بوده و از جنس فلز می باشند.

سطل آشغال های دیواری

سطل آشغال های دیواری همان طور که گفته شد از جنس فلز بوده و در رنگ های گوناگونی وجود دارند. این سطل آشغال ها معمولا به واسطه ی پیچ و مهره و با استفاده از دریل کاری بر روی دیوار های مکان های عمومی نصب می شوند. حجم این نوع سطل آشغال ها کم بوده و از آن جایی که دربی بر روی آن ها قرار نخواهد گرفت باید زباله های آن به طور مکرر تخلیه گردد.

سطل آشغال های دیواری در اکثر موارد در مترو ها نیز نصب می شوند و یا در صندلی های اتوبوس ها به منظور سهولت دسترسی به سطل زباله و عدم تخلیه ی زباله در سایر جاها به جز سطل زباله در پشت صندلی ها و یا دیواره های کناری قرار می گیرند.

این نوع سطل زباله ها یک تفاوت بارزی که با سطل زباله های کابینتی دارد این است که فاقد درب برای قرار گرفتن روی آن ها است آن هم به این علت است که چون در مکان های عمومی استفاده می شود نمی توان دربی بر روی آن ها قرار داد علاوه بر این بوی نا مطبوع زباله ها در فضای باز نا پدید خواهد شد اما سطل زباله های کابینتی چون در فضای بسته قرار می گیرند می بایست در پوش داشته باشند تا  مانع از خروج بوی نا مطبوع زباله شوند از طرفی سطل زباله های کابینتی از جنس پلاستیک هستند.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد